Another Movie!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

absest

Bericht door absest » wo feb 27, 2008 2:24 pm

heej Rtg :D Austroa?! dOONDER!! allemaal dichtbij, we zijn dit weekend weer aant bouwen, zoals meestal in het weekend.

als je zin hebt om te scheppen/ of te rijden. we zijn volop bezig daar dus kom gerust n keer checken.

Het kost veel inspanning en tijd, maar je hebt er wel echt plezier van. Het toffe is dat er zoveel verschillende gedeeltes/typen landschap in het stammender te vinden zijn, die elk weer verschillende mogelijkheden bieden voor het bouwen van jumps en trails. dat maakt het super divers, en voor iedereen leuk :)
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl

RTG

Bericht door RTG » wo feb 27, 2008 2:46 pm

Ik heb verder nog geen ervaring met het bouwen maar kan vast wel op de een of andere manier helpen. Heb me al proberen te registreren op jullie forum maar het plaatje van de confirmation code laadt niet, probeer het straks thuis wel weer.

Trouwens sorry Tuup J voor deze halve topic kaap ;)
Laatst gewijzigd door RTG op vr jan 22, 2010 4:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

bighitter

Bericht door bighitter » wo feb 27, 2008 3:26 pm

Dat ziet er wel erg netjes uit mannen...
Als het weer wat meevalt kom ik zondag zeker langs...

grtn

Tbx

Bericht door Tbx » wo feb 27, 2008 3:29 pm

Ziet er inderdaad weer goed uit.
Binnenkort nog eens een bezoekje brengen daar...
Keep up the good work!

Grtz
Tbx
Trailhunters.be

Tuup J

Bericht door Tuup J » wo feb 27, 2008 8:04 pm

Goofy @ Team SoliD schreef:
Tuup J schreef:
En ik denk dat voor jouw kona cowan ds en al die andere hardtailtjes daar toch een stuk makkelijker is om speed te maken voor die dubbel dan voor een sx met voor en achter 170mm soepele veerweg ;)
Het is me ook al gelukt op de bike van m'n pa dus dan moet dat met jouw bike ook kunnen
Maar jij bent de pro van heeeeel stammenderbos, dat is het verschil...
Life begins at the end of your comfortzone.

npj

Bericht door npj » wo feb 27, 2008 8:26 pm

nice movie, nice syle, nice trails. Niet zoveel zeik maken boys.

absest

Bericht door absest » do feb 28, 2008 10:53 am

Wow Rtg . Veel beterschap dan! scheppen met een gebroken sleutelbeen lijkt me idd niks. als je weer kan fietsen zien we je vanzelf. Het stammender wacht op je

laterrs
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl

Tuup J

Bericht door Tuup J » do feb 28, 2008 11:11 am

Zo en nu weer lekker ontopic ja! Reclame en afspraakjes maken doe je maar via PB.

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » do feb 28, 2008 4:24 pm

sorry maar moet even off topic..
Tuup J schreef: Maar jij bent de pro van heeeeel stammenderbos, dat is het verschil...
jonge echt, waar slaat dat nu weer op? stop toch eens met die eeuwige uitspraken en kom gewoon biken zoals de normale bikers dat doen.

en niet gaan biken als niemand anders in 't bos is en dan snel een filmpje maken en deze online plaatsen en onze tracks bloot stellen aan de rest van de bikers, zonder onze toestemming.
ik vind het allemaal best dat je een filmpje wilt maken maar je weet zelf ook dat er nog geen film van is en dan kom jij weer snel even en dan maak je een filmpje en hoppa! op dp meteen (zoals je met alle footage wat je hebt doet, zoals dit topic, maar dat terzijde).

ik vind het gewoon zielig dat je je zo opstelt tegen ons. ik en de rest van team solid hebben je nooit iets kwaad gedaan, telkens weer begin je zelf met het gooien van zand in andermans ogen.

voor de rest van de bikers ik vind het allemaal goed als iemand komt fietsen zolang ze de trails maar netjes en opgeruimd achter laten.

en nu weer ON TOPIC :arms:
TS

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » do feb 28, 2008 4:54 pm

Er staat nergens dat het de track van Tuup zelf is, sterker nog hij geeft zelfs aan dat de track van anderen is. Dus wat weerhoud hem ervan om er een video van online te zetten?

Maar goed, deze discussie kun je beter ter plaatse voeren en daar met echte modder gooien, dat is leuker dan op het forum met modder gooien :)

Lief zijn voor elkaar en daar lekker diggen en biken. Wellicht iets om eens samen een videoshoot te doen? :punk:

absest

Bericht door absest » do feb 28, 2008 6:55 pm

Laten we het zo zeggen, zonder iets te gooien.

Wat zou tuup ervan gevonden hebben als ie zn nieuwe specialized sx trail binnen had
en de zelfde nacht leen ik em uit zijn garage, om erop te gaan zitten en er een foto van te maken, en vervolgens op pinkbike en dirtypages een topic aan te maken
met het onderschrift: Nieuwe FOTO
Tuup heeft een nieuwe sx trail. WAt een gave Fiets! k heb wel zijn band even opgepomt want daar zat niet genoeg lucht in.. ..de pomp heb ik terug gelegd in je garage.
heb er een mooie foto van gemaakt, hé ik heb er ook nog muziek onder gzet :coffee:

Het is misschien een vet filmpje, er wordt technisch oke gereden. MAArr tuup steekt hier ook de draak met een creatie van andere mensen.. DAt is wat goofy zegt/ en waar hij en anderen een beetje moe van worden. Daar kun je hem geen ongelijk in geven.
er zijn gewoon plaatsen waar dat soort acties niet zo op prijs gesteld worden. om wat voor reden dan ook. dat weet tuup zelf hardstikke goed ( goed getimed!!)
dat heeft ook met Respect te maken, en 'lief'zijn voor elkaar. :yucky: )

Al lag het midden in de stad

één van de scheppers
Laatst gewijzigd door absest op vr feb 29, 2008 12:13 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » do feb 28, 2008 7:17 pm

damn wat vind ik dit achterlijk.
Jeroen promoot hierbij zonder dat jullie het door hebben jullie trails. Btw dat doet iedereen die er rijdt en dan foto's post. Of moet iedereen aan jullie toestemming komen vragen voor foto's en filmpjes van het stammenderbos? Als dat zo is, kun je me dat dan eens op papier laten zien?
Grtz. Maarten

BTW: Jeroen stop vooral niet met vette filmpjes online zetten want ze zijn echt ziek vet, en ik ben niet de enige die dat vind, lang niet!

Tuup J

Bericht door Tuup J » do feb 28, 2008 7:48 pm

Goofy @ Team SoliD schreef: en niet gaan biken als niemand anders in 't bos is en dan snel een filmpje maken en deze online plaatsen en onze tracks bloot stellen aan de rest van de bikers, zonder onze toestemming.
Zijn ook mensen die s'weekends werken (Horeca, ben kok, weet jij ook) dus ik bike als de rest na school is of werken. En toestemming? Moeten al die wandelaars en xc-mannen dat ook bij jouw komen vragen..

Is een openbaar bos, iedereen mag er komen en staan waar die wilt.

Ik post een filmpje van jullie track, zeg zelf dat die vet is, en de rest vind de track ook vet. Dus wat is het probleem, alleen maar positieve reacties, jullie willen toch meer bikers na jullie bos trekken, dus nu niet dom gaan zeiken dat ik een filmpje post zonder "jullie toestemming"

En goofy, ik heb niks tegen team solid, zelfs tegen Paul niet (Al denkt hij helaas van wel). Vind het tof wat jullie doen en maken!

Maar bedenk je ook ff een tijd dat jij altijd van die "uitspraken" tegen mij maakte, en dat doe je nog vaak genoeg (kleinnerend gedrag). Dat soort dingen vergeet ik niet, dus kun je ze terug verwachten. En echt serieus bedoeld is het niet.

Keep up the good work met bouwen en graven, en dan kom ik wel biken als de rest werken is of na school ;) Want alleen dan kan ik.

Kan ik er wat aan doen dat ik het leuk vind om filmpjes te maken en deze te delen met mede bikers.

En nu wil ik gewoon weer vriendjes zijn en normaal doen. Want sommige dingen worden te serieus opgevat dan dat ze bedoeld zijn, zoals die opmerking na jouw goofy.

Cheers
Laatst gewijzigd door Tuup J op do feb 28, 2008 9:20 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

07bighit

Bericht door 07bighit » do feb 28, 2008 8:03 pm

absest schreef:Laten we het zo zeggen, zonder iets te gooien.

Wat zou tuup ervan gevonden hebben als ie zn nieuwe specialized sx trail binnen had
en de zelfde nacht leen ik em uit zijn garage, om erop te gaan zitten en er een foto van te maken, en vervolgens op pinkbike en dirtypages een topic aan te maken
met het onderschrift: FOTO
Tuup heeft een nieuwe sx trail. k heb wel zijn band even opgepomt want daar zat niet genoeg lucht in.. ..de pomp heb ik terug gelegd in je garage.
Mooie FOTO he ik heb er ook nog muziek onder gzet :coffee:

Het is misschien een vet filmpje, er wordt technisch oke gereden. MAArr tuup steekt hier ook de draak met een creatie van andere mensen.. DAt is wat goofy zegt/ en waar hij en anderen een beetje moe van worden. Daar kun je hem geen ongelijk in geven.
er zijn gewoon plaatsen waar dat soort acties niet zo op prijs gesteld worden. om wat voor reden dan ook. dat weet tuup zelf hardstikke goed ( goed getimed!!)
dat heeft ook met Respect te maken, en 'lief'zijn voor elkaar. :yucky: )

één van de scheppers
gewoon 1000% waar dit heeft hij nogal geflikt digg zelf je trails en kom er dan mee uit niet anderen late diggen en dan even kome fillme en met de eer gaan lope
Born To Fly High

http://www.mtb-fun.tk/

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » do feb 28, 2008 8:08 pm

1) leer je ABN typen.
2) weet jij het verhaal wat erachter zit?
3) niet iedereen heeft die mogelijkheid om een eigen trail te bouwen.
4) team solid wil meer mensen op de trails hebben, en dan gaan ze mensen wegsturen.

Succes ermee.

Tuup J

Bericht door Tuup J » do feb 28, 2008 8:10 pm

gewoon 1000% waar dit heeft hij nogal geflikt digg zelf je trails en kom er dan mee uit niet anderen late diggen en dan even kome fillme en met de eer gaan lope
Whahaha, plons vijver.

Ik heb daar 2 jaar lang, samen met alle andere bikers toen, Alles gegraven ;)

Djamgils
Contacteer:

Bericht door Djamgils » do feb 28, 2008 8:37 pm

als jullie willen dat er meer mensen komen fietsen dan is het toch alleen maar mooi dat hij reclame maakt.
want ik vind dit filmpje goeie reclame voor die track, de reacties van team solid zijn echter anti reclame.

07bighit

Bericht door 07bighit » do feb 28, 2008 8:52 pm

Tuup J schreef:
Whahaha, plons vijver.

wel goed op de hoogte he 8)
Born To Fly High

07bighit

Bericht door 07bighit » do feb 28, 2008 8:54 pm

Tuup J schreef:
Whahaha, plons vijver.

wel goed op de hoogte he 8)
ik dacht ook dat het plonsvijverke al wat langer bestaat dan 2 jaar
maarja jij zegt het maar he
Born To Fly High

Tuup J

Bericht door Tuup J » do feb 28, 2008 9:02 pm

4/5 jaar geleden was dat de place to be. Elk weekend 20 bikers (of meer) daar aan het biken en graven. Daar bij Plons vijver is alles begonnen voor mij en vele andere.

jaspero

Bericht door jaspero » do feb 28, 2008 9:14 pm

07bighit, heb jij al eens een filpmje gepost van jou biken bij plonsvijver?

Er word steeds beweert dat het Stammenderbos voor iedereen toegankelijk is. Maar ik lees in bijna elke post dat, als je wilt biken daar,je toestemming moet vragen.
Op deze manier worden bikers er juist van weerhouden om daar een keer een kijkje te gaan nemen.
Er zijn genoeg bikers die zelfstandig kunnen gaan kijken, zonder aan het handje van hun persoonlijke begeleider te lopen :bandana:

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » do feb 28, 2008 9:16 pm

deze comments lijken me toch allemaal wel heel duidelijk he:)

RTG

Bericht door RTG » do feb 28, 2008 9:20 pm

Ah jongens, strijdbijl begraven en schep erbij pakken ;) jullie hebben er in ieder geval 1 iemand bij, die in de toekomst bereidt is te komen helpen met bouwen dus... 8)

07bighit

Bericht door 07bighit » do feb 28, 2008 9:41 pm

Tuup J schreef:4/5 jaar geleden was dat de place to be. Elk weekend 20 bikers (of meer) daar aan het biken en graven. Daar bij Plons vijver is alles begonnen voor mij en vele andere.
spijtig dat dit nu niet meer het geval is nu zijn er ieder weeknend 3 mensen en met een beetje geluk 10 maja vroeger is nu niet meer
misschien veranderen de tijden weer
Born To Fly High

Tuup J

Bericht door Tuup J » do feb 28, 2008 9:49 pm

iid jammer, was altijd fun, kwam vooral door de hoeveelheid mensen en sfeer enz. Maja, ik kom er zo nu en dan nog altijd graag eens een middagje biken :)

Plaats reactie