Groot probleem!! mensen die hun hond los laten lopen en geen baas over hun
viervoeter zijn.
Zo'n hond komt dan naar je toe stormen en je schrikt je rot.
weet iemand of er iets voor is, een fluitje of iets dat een hond afschrikt.
Grtz,Hans

Moderator:Beheerders
Afschieten.Struik schreef:Ik weet dat je een aantal jaren geleden bij rose versand pepperspay voor honden kon kopen. Nu vind ik dat te ver gaan, het ligt aan het baasje hoe de hond reageerd, en of hij achter je aankomt.
Dit is ook een mooi punt voor de bijna weekelijkse discussies die je met voetgangers krijgt in het bos, die kut beesten moeten aangelijnd zijn.
kopen dus die pepperspray en niet gebruiken op die honden maar op de baasjes![]()
honden kun je nog altijd schoppen
Zelfde wat ik meestal doe, nog nooit een hap uit m'n kuit gehad.didadunlop schreef:... Daarom ga ik altijd rustig aan fietsen als ik loslopende honden/baasjes zie...
didadunlop schreef:..express achteruit fietsen..
kun jij je hond niet in bedwang houden dan?hanssum schreef:Ik heb een Dazer besteld,die reset de hond als hij op je afkomt en stopt gelijk volgens
degene die het verkoopt.
het is een apparaat met hoge tonen die de hond afschrikt.
Hopen maar,Hans
Amen.Pieter en zijn V10 schreef:Schoppen, pepperspray.
Misschien moeten jullie wat harder fietsen dat bijten ze je ook niet.
En ik wandel ook wel eens met onze hond in het bos, ik zorg er dan voor dat die aan de kant gaat voor de fietsers. En nog hebben de fietsers dan een grote bek.
Ow ja en het is een franse basset slomer en onschuldiger kan niet. Maar de eerste de beste lamstraal die het ook maar in zijn hoofd haalt om zo maar te gaan trappen krijgt dan wel met een onschuldig baasje te maken.