Als dakarliefhebber vind ik dit zeer zonde!!

Groeten,
Daan
Moderator:Beheerders
Als je dit grappig vind ben jij echt niet wijs! Die mannen die daar verongelukt zijn waren 100% topsportmannen en verdienen iets meer respect.Lynx schreef:He ?
Er vallen toch bijna elk jaar doden tijdens Dakar-Rally?
Waarom mag het nu plots niet meer dan ?
Ik ken iemand die er zelf aan mee heeft gedaan.Mech schreef:Als je dit grappig vind ben jij echt niet wijs! Die mannen die daar verongelukt zijn waren 100% topsportmannen en verdienen iets meer respect.Lynx schreef:He ?
Er vallen toch bijna elk jaar doden tijdens Dakar-Rally?
Waarom mag het nu plots niet meer dan ?
3 vrachtauto's naast mekaar?Mrtnrider schreef: Ik ken iemand die er zelf aan mee heeft gedaan.
Het is daar hardstikke stoffig.
Ik neem een voorbeeld. 3 vrachtauto's naast elkaar, vol gas.
En er valt een motorrijder. Denk je werkelijk dat die vrachtwagens dat zien? Die rammen gewoon over je heen, ben maar niet bang.
Je maakt zelf de keuze of je mee doet of niet.
Uiteraard zijn het sportmannen, en mensen die de keuze maken om mee te doen moet je zeker respect voor hebben. Maar ook zeker respect hebben voor de mensen die nee zeggen. Maar niet op deze manier.
Indd , dat is nu net wat ik bedoel ! Waarom luistere naar die kerels : gwn lekker doorgaan desnoods met extra beveileging -_-Djamgils schreef:wat ik me eigenlijk afvroeg, en misschien gaat het iets te ver voor op een forum, maar wat is nou het doel van die terroristen? het is nu dus al zover dat een groot jaarlijks evenement vanwege een terroristische dreiging wordt afgelast. maar wat hebben die terroristen daarmee bereikt?
gaat het hun gewoon om alles vernietigen wat niet islamitisch is?
had het voor die terroristen niet meer effect gehad als ze niet gedreigd hadden en dan iets hadden gedaan?
je kunt veiligheid nooit compleet garanderen, door het nu af te lassen geef je je over aan de terroristen. Wat als straks de olympische spelen bedreigd worden, of wk/ek voetbal of weet ik veel wat.