specialized stout voornaaf
Moderator:Beheerders
Weet iemand of die specialized stout naven een as hebben die tegelijk als quick release fungeert zoals DT naven ook kunnen hebben? of hebben die naven een normale as met een normale quick release?
welja, zo een voornaaf of eventueel voorwiel geschikt voor velgremmen zoek ik eigenlijk. Iemand die ik ken die bij een specialized winkel werkt zoekt voor me uit momenteel of hij ze apart kan bestellen.geertjes schreef:In mijn stumpjumper uit 2004 zonder schijfremmen, zit inderdaad een snelspanner die zo dik is als normaal de as is. Ik denk dat zo'n DT RWS er doorheenkan, maar zeker weten doe ik het niet...
Was je stumpjumper voorzien van een gelijkaardige achternaaf ook? Of had specialized alleen zulke voornaven?
Ze hebben eigen achternaven gehad. Aanvankelijk van redelijke kwaliteit, ik meen zelfs DT-adepten. De latere en vooral wat meer budget versies waren een ramp op het gebied van de freewheels. Overigens beide versies met 'standaard' assen en quickreleases.Fry schreef:welja, zo een voornaaf of eventueel voorwiel geschikt voor velgremmen zoek ik eigenlijk. Iemand die ik ken die bij een specialized winkel werkt zoekt voor me uit momenteel of hij ze apart kan bestellen.geertjes schreef:In mijn stumpjumper uit 2004 zonder schijfremmen, zit inderdaad een snelspanner die zo dik is als normaal de as is. Ik denk dat zo'n DT RWS er doorheenkan, maar zeker weten doe ik het niet...
Was je stumpjumper voorzien van een gelijkaardige achternaaf ook? Of had specialized alleen zulke voornaven?
Mijn ervaringen met de Stout voornaven met de as/quickrelease combi waren overigens dat de quickreleases nogal zwaar te bedienen waren.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja, zwaar te bedienen, maar de naaf waar ik redelijk wat kilometers radiaal gespaakt mee heb gereden was wel erg degelijk.
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!