later meer...
greetz
bettes
Moderators:JJ, Beheerders
Spot on, laat me maar zeggen alleen de balhoofdsbuis is een beetje aan de langere kant dan ik gewent ben. Maar een stuurpen kan ook ondersteboven!DeKerf's schreef:Maat was dus OK Bettes? Ben benieuwd naar de onderdelen die je uit je schatkistje op dit Tita speeltje gaat hangen....
Gène schreef:Is dat niet de foto? Ik zie er geen overdreven verhoogde lijn in. Ziet er in mijn ogen gewoon goed uit. Maar ja, vele ogen zien veel.
mzzl
Gène
Mail mij anders even: bert op dirty-pages puntje net dat gaat ineens iets sneller!Oz schreef:Hallo Bettes,
Mooie Dean; ik zou je hier graag wat vragen over stellen want deze staat ook op m'n lijst. Als je wil reageren zo dat fijn zijn; Dekerfs heeft m'n mail-adres.
Gr.
Oz
Mogelijk heeft DeKerfs gelijk. Ik ben sinds een tijdje ook eigenaar van een oud Dean frame dat volgens mij nog iets jonger is dan het exemplaar van Bettes ( zie ik daar een kabelstopper voor cantilevers op de achtervork ? ).Ik vraag me echter sterk af of de vork misschien niet net een tikkie aan de hoge kant is voor dit frame...? Een lagere Pace zou, mijn inziens, beter passen in de geometrie van dit frame.