4X / Dirt vork
Moderator:Beheerders
kan iemand mij wat vertellen over deze vork? positieve en negatieve kanten?
http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/F ... :7251.html
ik wil hem zelf graag voor voornamelijk fourcross gebruiken, maar ook af en toe wat dirt..
http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/F ... :7251.html
ik wil hem zelf graag voor voornamelijk fourcross gebruiken, maar ook af en toe wat dirt..
goede vork lekker licht en veerde voor mij goed ..(kan namelijk alleen rebound afstellen)
voor mij was het bevestigings manier van de 20 mm as een nadeel
niet echt snel los en vast en je moet goed uitkijken met aandraaien van de boutjes anders breekt er hier en daar wat af
plus ik gebruikte hem vrij intensief voor street/dirt en park waardoor hij vrij snel brak
maar ik ken nog wel mensen die er ook mee rijden en ook zeer tevreden zijn met deze vork en waar die ook nog niet is gebroken terwijl er toch ook dirt/street en park mee gereden word
roy
voor mij was het bevestigings manier van de 20 mm as een nadeel
niet echt snel los en vast en je moet goed uitkijken met aandraaien van de boutjes anders breekt er hier en daar wat af
plus ik gebruikte hem vrij intensief voor street/dirt en park waardoor hij vrij snel brak
maar ik ken nog wel mensen die er ook mee rijden en ook zeer tevreden zijn met deze vork en waar die ook nog niet is gebroken terwijl er toch ook dirt/street en park mee gereden word
roy
Loud, mean, fast & dirty
awel wat vraagt ge dan??? een 4x vork maar ge geeft wel een manitou goldlabel aan wat een street-vork is, dan mag ik toch andere opties geven en die drop off zal veruit het goedkoopste zijn van al die opties
.... Als je dan toch een lichte vork wilt kan je best een rs pike nemen maar die is heel wat duurder maar hij heeft zich wel al bewezen op dat vlak.

-
Drop-Off weegt idd zo ongeveer 'tzelfde als een 4X en Argyle, dus die zijn dan ook te zwaar voor je, jammer.Rabelista schreef:dat vraag ik toch niet.. ik vraag welke 2 vorken ik zou kunnen kiezen en het beste is voor 4x. En boven dien te zwaar ook dropoff..crazyfuck schreef:een drop off en die verlagen nr 10 cm... kan makkelijk gedaan worden, gewoon wat spacers inknallen.