Update Laddershore2Skinnie!!!!
Moderator:Beheerders
- Stainless Styles
Hey thanx thanx
we proberen ook vette dirtlines te leggen , het "freeride"gedeelte komt eerst, het zal in ieder geval voor hoe het er nu voor staat geen probleem zijn wat betreft de dirts! De beheerder heeft me gevraagd me eerst te focussen op het 1 en dan het ander.
dedicated builders are hard to find, ik probeer zo snel en veel mogelijk progressie te boeken met de middelen die ik heb!
Maar ik zal aan ieders wensen proberen te voldoen alleen nu is het nog niet de moeite,we moeten nog de trails cleanen, wallride zetten, rockgarden leggen wat drops maken etc etc,!!!!
The Filthy Trails by The Filthy Crew gaan komen, hoe dan ook!
we proberen ook vette dirtlines te leggen , het "freeride"gedeelte komt eerst, het zal in ieder geval voor hoe het er nu voor staat geen probleem zijn wat betreft de dirts! De beheerder heeft me gevraagd me eerst te focussen op het 1 en dan het ander.
dedicated builders are hard to find, ik probeer zo snel en veel mogelijk progressie te boeken met de middelen die ik heb!
Maar ik zal aan ieders wensen proberen te voldoen alleen nu is het nog niet de moeite,we moeten nog de trails cleanen, wallride zetten, rockgarden leggen wat drops maken etc etc,!!!!
The Filthy Trails by The Filthy Crew gaan komen, hoe dan ook!
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails
mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
-
-
- Stainless Styles
nee is niet MM, maar je hebt dus kunnen zien dat er nog veel werk aan de trails nodig is en dat het nog niet de moeite waard is nu om te komen,betalen en te rijden.
dus nog even geduld
want we hebben nog even de tijd nodig, dus het zou jammer zijn als rijders nu de moeite nemen om te komen en er is nog bijna niks te doen,
alhoewel er natuurlijk hele fijne en lange XC routes liggen varierend van 5 km tot 20 km met leuke afdalingen en klimmen!
dus nog even geduld

alhoewel er natuurlijk hele fijne en lange XC routes liggen varierend van 5 km tot 20 km met leuke afdalingen en klimmen!
We zijn echt goed bezig,hier gaan we veel credits voor krijgen 

The Filthy Trails are the shit
thefilthytrails@gmail.com
thefilthytrails@gmail.com
- Stainless Styles
hey Lavamski(andere Kapitein van het schip
)ik hoop het
maar aan de reacties te zien lijkt het er wel op!
Greets

maar aan de reacties te zien lijkt het er wel op!
Greets
Jep, mooi initiatief.
Nochtans zijn er al heel veel DP'ers geweest....
ze zullen verschieten.
Wordt er trouwens een "meer"prijs gevraagd als mensen op FT willen rijden ? Of hoort dat in de prijs ?
Nochtans zijn er al heel veel DP'ers geweest....
ze zullen verschieten.
Wordt er trouwens een "meer"prijs gevraagd als mensen op FT willen rijden ? Of hoort dat in de prijs ?
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
aan iedereen die hier loopt te mekkeren:
Voor je een woord commentaar geeft kan je beter eerst
-kijken hoe t er in t echt uitziet
-2 uur gaan helpen.
Deze kerels steken bloed zweet en tranen in dit project, niet voor jullie mooie ogen, maar omdat dit is waarin ze geloven. En iedereen loopt hier wat te zagen omdat t nog niet helemaal is zoals ZIJ willen dat t is, gebaseerd op stoere klap na t bekijken van Crusty Demons ofzo.
Daarom: eerst helpen bouwen, dan zeuren
Voor je een woord commentaar geeft kan je beter eerst
-kijken hoe t er in t echt uitziet
-2 uur gaan helpen.
Deze kerels steken bloed zweet en tranen in dit project, niet voor jullie mooie ogen, maar omdat dit is waarin ze geloven. En iedereen loopt hier wat te zagen omdat t nog niet helemaal is zoals ZIJ willen dat t is, gebaseerd op stoere klap na t bekijken van Crusty Demons ofzo.
Daarom: eerst helpen bouwen, dan zeuren
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
- Stainless Styles
@ DeJean
thanx man idd, wat bloed zweet tranen betreft, daarboven op komt nog eens de euros(geld geen pallets
) die we geinvesteerd hebben, het is best flink ploeteren en it's a dirty job
er zijn al wat rijders geweest die graag willen "helpen" maar na een gesprek blijkt al gauw dat wanneer men de woorden zagen,tillen,scheppen,graven of circa 7 a 8 uur per dag hoort, dan is het enthousiasme snel verdwenen,blijkt!!!! het is meer dan alleen schroeven vast draaien!
maar dat geeft niet
ben toch blij dat er rijders reageren en heb er tot nu toe al 6(The Filthy Crew) bereid gevonden me te helpen, die niet vies zijn van dirty hands,dus ik ben ervan overtuigd dat die er meer zijn.
thanx man idd, wat bloed zweet tranen betreft, daarboven op komt nog eens de euros(geld geen pallets

er zijn al wat rijders geweest die graag willen "helpen" maar na een gesprek blijkt al gauw dat wanneer men de woorden zagen,tillen,scheppen,graven of circa 7 a 8 uur per dag hoort, dan is het enthousiasme snel verdwenen,blijkt!!!! het is meer dan alleen schroeven vast draaien!
maar dat geeft niet

ben toch blij dat er rijders reageren en heb er tot nu toe al 6(The Filthy Crew) bereid gevonden me te helpen, die niet vies zijn van dirty hands,dus ik ben ervan overtuigd dat die er meer zijn.
heey
hoe ver slaan jullie de paaltje in de grond voor een trail van ongeveer 30cm boven de grond want ik heb de lader alleen moet de paaltjes nog op maat zagen en weet niet hoe ver ik ze de grond in moeten zo dat ze stevig staan
ik zat zelf te denken dat 35cm wel genoeg was en dan nog een schuin balk je tegen het verschuiven
al vast bedankt
grtz sam
hoe ver slaan jullie de paaltje in de grond voor een trail van ongeveer 30cm boven de grond want ik heb de lader alleen moet de paaltjes nog op maat zagen en weet niet hoe ver ik ze de grond in moeten zo dat ze stevig staan
ik zat zelf te denken dat 35cm wel genoeg was en dan nog een schuin balk je tegen het verschuiven
al vast bedankt
grtz sam
-
-
-
Heren,
mag ik u enkele tips aanbieden (voor éénmaal gratis)
kombochten dienen om snelheid op te bouwen, de manier waarop jullie die bouwen is andersom, je kan er hard in maar niet harder er uit.
Gelieve daarom rekening mee te houden voor je bocht begint te bouwen, want 2 ervaren trailbuilders hebben de indruk dat jullie daar niet op letten...
De ondergrond (en daar kunnen jullie niks aandoen) is hopeloos in de zomer (wij komen daar nu al 22 jaar fietsen dus wij kunnen het onderhande nu wel weten) Jullie bouwen te takes van van de kleine dubbels/drops met dit soort zand, eer het 2 maanden verder is zijn deze totaal weg...
Anderszijds is deze weer perfect voor de winter...
Tip : ga met een bouwbedrijf praten en vragen welke mix jullie kunnen toevoegen aan de grond zodat hij hard en vooral warmte bestendig is.
De gemakkelijke lijn is voor mensen die "niet" kunnen fietsen, maak de takes op die manier dat je vanzelf springt, niet dat je nog moet trekken aan een fiets want een beginneling heeft daar geen verstand van.
De hoge drops net andersom, de takes vlakker en veel verder de landing (idem dito hier met de grond, die is hopeloos)
Nogmaals aan die grond kunnen jullie niks doen, die is volledig mtb associaal vanaf het meer dan 20 graden is...
Laat u bijstaan door mensen die al veel gebouwd hebben, want dubbel werk is dubbel werk, beter dadelijk goed bouwen, zeker die bochten...
Dit is geen slechte commentaar, doch opbouwende kritiek..
mag ik u enkele tips aanbieden (voor éénmaal gratis)
kombochten dienen om snelheid op te bouwen, de manier waarop jullie die bouwen is andersom, je kan er hard in maar niet harder er uit.
Gelieve daarom rekening mee te houden voor je bocht begint te bouwen, want 2 ervaren trailbuilders hebben de indruk dat jullie daar niet op letten...
De ondergrond (en daar kunnen jullie niks aandoen) is hopeloos in de zomer (wij komen daar nu al 22 jaar fietsen dus wij kunnen het onderhande nu wel weten) Jullie bouwen te takes van van de kleine dubbels/drops met dit soort zand, eer het 2 maanden verder is zijn deze totaal weg...
Anderszijds is deze weer perfect voor de winter...
Tip : ga met een bouwbedrijf praten en vragen welke mix jullie kunnen toevoegen aan de grond zodat hij hard en vooral warmte bestendig is.
De gemakkelijke lijn is voor mensen die "niet" kunnen fietsen, maak de takes op die manier dat je vanzelf springt, niet dat je nog moet trekken aan een fiets want een beginneling heeft daar geen verstand van.
De hoge drops net andersom, de takes vlakker en veel verder de landing (idem dito hier met de grond, die is hopeloos)
Nogmaals aan die grond kunnen jullie niks doen, die is volledig mtb associaal vanaf het meer dan 20 graden is...
Laat u bijstaan door mensen die al veel gebouwd hebben, want dubbel werk is dubbel werk, beter dadelijk goed bouwen, zeker die bochten...
Dit is geen slechte commentaar, doch opbouwende kritiek..
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
- Stainless Styles
roeien met de riemen die we hebben en er tevreden mee zijn!!
yeah man je hebt gelijk wat de grond betreft maar dit is voor ons geen nieuws dit weten we, en ik zie het zeker als opbouwende kritiek, alleen als je het over beginner hebt en aan de fiets trekken dan zit je verkeerd, je hoeft niet aan je fiets te trekken, je kunt gewoon uitrollen en zo de jumps pakken, heb 1 manneke van twaalf daar gehad die nog nooit een dropje had gedaan, en heeft zonder problemen de kleinere obstakels gereden, een aantal XC mannen, een jongen van 17 alleen tot eergisteren racefiets gereden, en toch ook alle kleine obstakels geprobeerd en gereden op een hardtail, 3 andere jongens zijn er al geweest ook beginners, fietsen een half jaar en ook geen probleem! mijn crew, ik... en anderen die er al geweest zijn en gereden hebben, zijn dik tevreden over wat we daar hebben en ja iedereen zal wel iets vinden wat ie graag anders ziet, en het zijn mountainbikes, beetje trappen hoort er ook bij!!!(freeride geen downhill) en de kombochten kun je overal plaatsen naar mijn mening en als je die goed neemt dan kun je er sneller uitkomen, de beginner hoeft dus nu niet meteen op een snel stuk een kombocht in te vliegen maar kan zo makkelijker zijn eigen snelheid bepalen met trappen, wat makkelijker voor de beginner is dan dat die moet reageren met bijremmen op een snel stuk of snelle bocht, maar ja er komen nog wel snelle kombochten. maar er komt ook een punt dat je tevreden moet zijn met wat je krijgt en kunt qua materiaal en dat zijn we!
e de ondergrond zoeken we nog idd een oplossing voor maar het is makkelijk te rijden alles zoals het erbij ligt! beetje zachte zand stopt ons in iedergeval niet! maar thanx for the tip!
e de ondergrond zoeken we nog idd een oplossing voor maar het is makkelijk te rijden alles zoals het erbij ligt! beetje zachte zand stopt ons in iedergeval niet! maar thanx for the tip!
Ik heb al min 4 jaar niks meer gedaan aan dat vijverke, andere houden zich er nu mee bezig (en dat is te zien ook)
Jammere met de vijver (en ook met die Filthy trails) is het feit dat als het éénmaal warmer dan 20° (bodemtemp) dat de grond heel "stoffig" gaat worden. landingen worden bij elke landing kleiner en stoffiger en stoffiger.
Voordeel is dan weer dat het SUPER ligt als het winter is, dus....
Jammere met de vijver (en ook met die Filthy trails) is het feit dat als het éénmaal warmer dan 20° (bodemtemp) dat de grond heel "stoffig" gaat worden. landingen worden bij elke landing kleiner en stoffiger en stoffiger.
Voordeel is dan weer dat het SUPER ligt als het winter is, dus....
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
- Stainless Styles
dus dan zullen we je vaak zien in de winter