Update Laddershore2Skinnie!!!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Outdoor Foampit? Hoe lang zou je ervoor reizen?

A) Ja
4
8%
B) Nee
11
22%
C) 30 minuten
9
18%
D) 1 uur
20
39%
E) 1 uur of meer...
7
14%

Totaal aantal stemmen: 51

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » wo mar 28, 2007 11:49 am

Hey thanx thanx
we proberen ook vette dirtlines te leggen , het "freeride"gedeelte komt eerst, het zal in ieder geval voor hoe het er nu voor staat geen probleem zijn wat betreft de dirts! De beheerder heeft me gevraagd me eerst te focussen op het 1 en dan het ander.
dedicated builders are hard to find, ik probeer zo snel en veel mogelijk progressie te boeken met de middelen die ik heb!
Maar ik zal aan ieders wensen proberen te voldoen alleen nu is het nog niet de moeite,we moeten nog de trails cleanen, wallride zetten, rockgarden leggen wat drops maken etc etc,!!!!

The Filthy Trails by The Filthy Crew gaan komen, hoe dan ook!
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails

mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » wo mar 28, 2007 11:52 am

hoe gaan de trails heten? zijn er al namen voor?
TS

audiotrash

Bericht door audiotrash » wo mar 28, 2007 4:34 pm

Tot nu toe gaat het onder de naam "Filthy Trails"
Met als leden "The Filthy Crew' he ;)

het staat zelfs nog onder styles zijn laatste bericht :angelnot:

dirty-felt

Bericht door dirty-felt » wo mar 28, 2007 8:47 pm

dit parcour ligt in maasmechelen he
want ik heb het gisteren gezien

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » do mar 29, 2007 5:42 am

nee is niet MM, maar je hebt dus kunnen zien dat er nog veel werk aan de trails nodig is en dat het nog niet de moeite waard is nu om te komen,betalen en te rijden.
dus nog even geduld 8) want we hebben nog even de tijd nodig, dus het zou jammer zijn als rijders nu de moeite nemen om te komen en er is nog bijna niks te doen,
alhoewel er natuurlijk hele fijne en lange XC routes liggen varierend van 5 km tot 20 km met leuke afdalingen en klimmen!

Lavamski

Bericht door Lavamski » do mar 29, 2007 5:51 pm

We zijn echt goed bezig,hier gaan we veel credits voor krijgen :arms:
The Filthy Trails are the shit
thefilthytrails@gmail.com

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » do mar 29, 2007 6:13 pm

hey Lavamski(andere Kapitein van het schip ;) )ik hoop het 8)
maar aan de reacties te zien lijkt het er wel op!

Greets

Plons

Bericht door Plons » do mar 29, 2007 8:17 pm

Jep, mooi initiatief.

Nochtans zijn er al heel veel DP'ers geweest....
ze zullen verschieten.

Wordt er trouwens een "meer"prijs gevraagd als mensen op FT willen rijden ? Of hoort dat in de prijs ?
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com

k@tze

Bericht door k@tze » do mar 29, 2007 8:43 pm

Indrukwekkend heren. 8)

ben benieuwd wat jullie nog meer in petto hebben... uit de hoge hoed halen en uit de mouw schudden.

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » vr mar 30, 2007 7:45 am

aan iedereen die hier loopt te mekkeren:

Voor je een woord commentaar geeft kan je beter eerst
-kijken hoe t er in t echt uitziet
-2 uur gaan helpen.

Deze kerels steken bloed zweet en tranen in dit project, niet voor jullie mooie ogen, maar omdat dit is waarin ze geloven. En iedereen loopt hier wat te zagen omdat t nog niet helemaal is zoals ZIJ willen dat t is, gebaseerd op stoere klap na t bekijken van Crusty Demons ofzo.

Daarom: eerst helpen bouwen, dan zeuren
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » vr mar 30, 2007 8:48 am

@ DeJean

thanx man idd, wat bloed zweet tranen betreft, daarboven op komt nog eens de euros(geld geen pallets :lol: ) die we geinvesteerd hebben, het is best flink ploeteren en it's a dirty job
er zijn al wat rijders geweest die graag willen "helpen" maar na een gesprek blijkt al gauw dat wanneer men de woorden zagen,tillen,scheppen,graven of circa 7 a 8 uur per dag hoort, dan is het enthousiasme snel verdwenen,blijkt!!!! het is meer dan alleen schroeven vast draaien!
maar dat geeft niet ;)
ben toch blij dat er rijders reageren en heb er tot nu toe al 6(The Filthy Crew) bereid gevonden me te helpen, die niet vies zijn van dirty hands,dus ik ben ervan overtuigd dat die er meer zijn.

dirtysam

Bericht door dirtysam » za mar 31, 2007 5:34 pm

heey
hoe ver slaan jullie de paaltje in de grond voor een trail van ongeveer 30cm boven de grond want ik heb de lader alleen moet de paaltjes nog op maat zagen en weet niet hoe ver ik ze de grond in moeten zo dat ze stevig staan
ik zat zelf te denken dat 35cm wel genoeg was en dan nog een schuin balk je tegen het verschuiven

al vast bedankt
grtz sam

Bittah Pupil

Bericht door Bittah Pupil » wo apr 04, 2007 2:39 pm

Op teamsolid.nl zijn nog een aantal foto's te zien van dit mooie project. Check op onderstaande foto ook vooral de shore boven aan de rand van het bos. Afbeelding

hund

Bericht door hund » wo apr 04, 2007 3:33 pm

damn heb jij met een vergrootglas gezocht.

dat je die zag liggen
if you ain't having fun, get of your bike

audiotrash

Bericht door audiotrash » wo apr 04, 2007 5:30 pm

ja Afbeelding

deze dus Afbeelding

Afbeelding

de hoogste is 2 meter 10 ongeveer.

(credits naar stainless styles voor de mooie drops, en de rest van de Filthy crew voor het maken van de shore.)

Plons

Bericht door Plons » wo apr 04, 2007 7:55 pm

Huckers mode on !
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com

Bittah Pupil

Bericht door Bittah Pupil » do apr 05, 2007 8:24 am

Ik had niet in de gaten dat het deze shores waren, de helling lijkt op die foto namelijk veel steiler.

Plons

Bericht door Plons » wo apr 11, 2007 5:08 pm

Heren,

mag ik u enkele tips aanbieden (voor éénmaal gratis)

kombochten dienen om snelheid op te bouwen, de manier waarop jullie die bouwen is andersom, je kan er hard in maar niet harder er uit.

Gelieve daarom rekening mee te houden voor je bocht begint te bouwen, want 2 ervaren trailbuilders hebben de indruk dat jullie daar niet op letten...

De ondergrond (en daar kunnen jullie niks aandoen) is hopeloos in de zomer (wij komen daar nu al 22 jaar fietsen dus wij kunnen het onderhande nu wel weten) Jullie bouwen te takes van van de kleine dubbels/drops met dit soort zand, eer het 2 maanden verder is zijn deze totaal weg...
Anderszijds is deze weer perfect voor de winter...
Tip : ga met een bouwbedrijf praten en vragen welke mix jullie kunnen toevoegen aan de grond zodat hij hard en vooral warmte bestendig is.

De gemakkelijke lijn is voor mensen die "niet" kunnen fietsen, maak de takes op die manier dat je vanzelf springt, niet dat je nog moet trekken aan een fiets want een beginneling heeft daar geen verstand van.

De hoge drops net andersom, de takes vlakker en veel verder de landing (idem dito hier met de grond, die is hopeloos)

Nogmaals aan die grond kunnen jullie niks doen, die is volledig mtb associaal vanaf het meer dan 20 graden is...

Laat u bijstaan door mensen die al veel gebouwd hebben, want dubbel werk is dubbel werk, beter dadelijk goed bouwen, zeker die bochten...

Dit is geen slechte commentaar, doch opbouwende kritiek..
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com

Stainless Styles

roeien met de riemen die we hebben en er tevreden mee zijn!!

Bericht door Stainless Styles » wo apr 11, 2007 5:37 pm

yeah man je hebt gelijk wat de grond betreft maar dit is voor ons geen nieuws dit weten we, en ik zie het zeker als opbouwende kritiek, alleen als je het over beginner hebt en aan de fiets trekken dan zit je verkeerd, je hoeft niet aan je fiets te trekken, je kunt gewoon uitrollen en zo de jumps pakken, heb 1 manneke van twaalf daar gehad die nog nooit een dropje had gedaan, en heeft zonder problemen de kleinere obstakels gereden, een aantal XC mannen, een jongen van 17 alleen tot eergisteren racefiets gereden, en toch ook alle kleine obstakels geprobeerd en gereden op een hardtail, 3 andere jongens zijn er al geweest ook beginners, fietsen een half jaar en ook geen probleem! mijn crew, ik... en anderen die er al geweest zijn en gereden hebben, zijn dik tevreden over wat we daar hebben en ja iedereen zal wel iets vinden wat ie graag anders ziet, en het zijn mountainbikes, beetje trappen hoort er ook bij!!!(freeride geen downhill) en de kombochten kun je overal plaatsen naar mijn mening en als je die goed neemt dan kun je er sneller uitkomen, de beginner hoeft dus nu niet meteen op een snel stuk een kombocht in te vliegen maar kan zo makkelijker zijn eigen snelheid bepalen met trappen, wat makkelijker voor de beginner is dan dat die moet reageren met bijremmen op een snel stuk of snelle bocht, maar ja er komen nog wel snelle kombochten. maar er komt ook een punt dat je tevreden moet zijn met wat je krijgt en kunt qua materiaal en dat zijn we!
e de ondergrond zoeken we nog idd een oplossing voor maar het is makkelijk te rijden alles zoals het erbij ligt! beetje zachte zand stopt ons in iedergeval niet! maar thanx for the tip!

M@lphy

Bericht door M@lphy » wo apr 11, 2007 9:01 pm

Plons schreef:Heren,

mag ik u enkele tips aanbieden (voor éénmaal gratis)

-knip-

Laat u bijstaan door mensen die al veel gebouwd hebben, want dubbel werk is dubbel werk, beter dadelijk goed bouwen, zeker die bochten...
Plonske hoe staat het uwen vijverke?

Hey Stylez...

DAMN! ! !

Props u kant uit!

Plons

Bericht door Plons » do apr 12, 2007 6:18 am

Ik heb al min 4 jaar niks meer gedaan aan dat vijverke, andere houden zich er nu mee bezig (en dat is te zien ook)

Jammere met de vijver (en ook met die Filthy trails) is het feit dat als het éénmaal warmer dan 20° (bodemtemp) dat de grond heel "stoffig" gaat worden. landingen worden bij elke landing kleiner en stoffiger en stoffiger.

Voordeel is dan weer dat het SUPER ligt als het winter is, dus....
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » do apr 12, 2007 3:06 pm

dus dan zullen we je vaak zien in de winter ;)

Plaats reactie