Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
Steelboy - Berichten:8100
-
Contacteer:
'Der Jan' stopt ermee
Bericht
door Steelboy » di feb 27, 2007 7:52 am
Jan Ulrich heeft gisteren besloten een punt te zetten achter zijn carriere. Na lang achtervolgt te zijn door de Fuentes affaire, lijkt hij nu de eer aan zichzelf te laten.
Ondanks zijn roemruchte verleden (drink&drive, pilletjes in de disco) blijft het voor mij een renner met karakter, een van de laatste groten, die zeker in het rijtje Lemond, Fignon, Indurain, Armstrong geplaatst mag worden, ondanks maar 1 Tour zege...

-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » di feb 27, 2007 8:15 am
Enerzijds jammer voor de sport, toch heeft 'Der Jan' mij nooit echt mogen bekoren, al heeft ie zeker voor mooie momenten in de sport gezorgd. De wielersport is ziek.. en t zal lang duren vooraleer men deze ziekte achter zich laat, zover ooit mogelijk. Ik geniet erg van renners als Bettini, maar telkens als hij op een magistrale wijze het peleton te slim af is komt automatisch de gedachten 'als ie maar niet....' En dat is eigenlijk bij elke heroïsche overwinning eigenlijk toch wel weer iets wat mee speeld. Ik kan in datzelfde opzicht daarom ook Jan's beslissing begrijpen, niet meer aan de poppenkast mee te willen doen.

---www.cjmedia.nl---
-
Xircuit
-
Contacteer:
Bericht
door Xircuit » di feb 27, 2007 11:50 am
Tja, zijn tijd is geweest schijnbaar. Ik ben benieuwd wat de komende zomer geeft wat betreft de Tour en dergelijke. De sport word er niet leuker op zo, ook niet om naar te kijken.
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
crapo - Berichten:5
Bericht
door crapo » di feb 27, 2007 12:19 pm
Als iemand zoals der Jan met 7 kilo overgewicht aan de start van de tour begint kan je moeilijk spreken over iemand met karakter.
Ik vind die kerel best te pruimen maar heb altijd het gevoel gehad dat hij er niet 100% voor ging. hij had echt groot kunnen zijn.
-
Jurriaan
Bericht
door Jurriaan » di feb 27, 2007 7:26 pm
er gaat te veel geld om in de wielersport dus wordt ie nooit zonder doping.
Maar ja dat wordt natuurlijk niet hard opgezegd.
Maar ik dwaal af, ik ben heel benieuwd wat het voor de fietssport in het algemeen voor Duitsland gaat betekenen.
der Jan heeft de wielersport voor 10 jaar terug in Duitsland een grote impuls gegeven.
der Jan had toch wel iets, meer een vechter dan Armstrong. Ja hij sprak mij wel aan. Maar met 33 beginnen de jaren te tellen
(shit ik ben zelf bijna 33....)
-
Marcuos - Berichten:436
Bericht
door Marcuos » di feb 27, 2007 7:50 pm
Life is what happens while you're busy making other plans.
-
Gène - Berichten:2371
Bericht
door Gène » di feb 27, 2007 8:03 pm
Het is inderdaad jammer om te horen. Maar misschien wel beter voor de man. Nu heeft tie z'n trots nog, als dat helemaal de grond in word geboord door de pers schiet dat ook niet op. Al had ik echt graag geweten hoe de tour was verlopen afgelopen zomer, als al die renners niet verdacht waren.
Die tijdrit in de Giro was echt mooi om te zien.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!