Ik ben van plan om mijn REBA te gaan gebruiken voor 4X en licht freeridewerk (en ik wil er dus ook nog mee XC doen, allesfietsje dus).
Mijn vraag is nu alleen, gaat de reba dat aankunnen? Gaat dat stuk karton niet binnen de kortste keren scheuren? Ik weeg iets van 85 kg.
Een andere mogelijkheid is om de reba te verkopen en een pike oid te kopen.
REBA team u-turn voor licht FR en fourcross???
Moderator:Beheerders
Laatst gewijzigd door sneeuwpop op do nov 23, 2006 6:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
of doe zoals mij : http://www.pinkbike.com/photo/949546/
ik heb die vork op de roadgap van winterberg door geslaan en er nix van gevoelt alle das egt een zalige vork alleen spijtig van het gewicht en dat ie twee kronen heeft mja da moet er bij nemen
ik heb die vork op de roadgap van winterberg door geslaan en er nix van gevoelt alle das egt een zalige vork alleen spijtig van het gewicht en dat ie twee kronen heeft mja da moet er bij nemen
Ziet er ook vet uit, F.B. maar ik wil er ook nog op naar boven rijden. En die vork is niet echt geschikt voor 4X.
Maarrre, is dat de ouwe bike van cloxxki?? Ik heb iig eenzelfde zien staan bij te koop (alweer een hele tijd terug!)
Maarrre, is dat de ouwe bike van cloxxki?? Ik heb iig eenzelfde zien staan bij te koop (alweer een hele tijd terug!)
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€