REBA team u-turn voor licht FR en fourcross???

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
sneeuwpop
REBA team u-turn voor licht FR en fourcross???

Bericht door sneeuwpop » di nov 21, 2006 4:31 pm

Ik ben van plan om mijn REBA te gaan gebruiken voor 4X en licht freeridewerk (en ik wil er dus ook nog mee XC doen, allesfietsje dus).

Mijn vraag is nu alleen, gaat de reba dat aankunnen? Gaat dat stuk karton niet binnen de kortste keren scheuren? Ik weeg iets van 85 kg.

Een andere mogelijkheid is om de reba te verkopen en een pike oid te kopen.
Laatst gewijzigd door sneeuwpop op do nov 23, 2006 6:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

Marklesss
Contacteer:

Bericht door Marklesss » di nov 21, 2006 5:07 pm

Als je een beetje smooth rijd is dat prima te doen, rij zelf ook al enige tijd met een reba in mijn HT. Vork kan best veel hebben, maar als je van je zelf weet dat je wel eens lompe fouten maakt kun je denk ik beter een Pike monteren.
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::

M@lphy

Bericht door M@lphy » di nov 21, 2006 5:19 pm

Gewoon een Sram/RS Revalation als Jill Kintner! :o
RIDERS READY?

F.B.

Bericht door F.B. » di nov 21, 2006 5:46 pm

of doe zoals mij : http://www.pinkbike.com/photo/949546/
ik heb die vork op de roadgap van winterberg door geslaan en er nix van gevoelt alle das egt een zalige vork alleen spijtig van het gewicht en dat ie twee kronen heeft mja da moet er bij nemen

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » di nov 21, 2006 8:27 pm

Ziet er ook vet uit, F.B. maar ik wil er ook nog op naar boven rijden. En die vork is niet echt geschikt voor 4X.

Maarrre, is dat de ouwe bike van cloxxki?? Ik heb iig eenzelfde zien staan bij te koop (alweer een hele tijd terug!)
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

F.B.

Bericht door F.B. » do nov 23, 2006 5:43 pm

nee ik hbe die nieuw gekocht op bike mail order alle het frame tog ma de vork is wel tweedehands maar van wie die is weet k niet
greets

Plaats reactie