Giant 2007

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:
Giant 2007

Bericht door Goofy @ Team SoliD » di aug 22, 2006 3:09 pm

reign x0
Afbeelding

Afbeelding

reign x1
Afbeelding

faith 1
Afbeelding

faith 2
Afbeelding

glory dh pro
Afbeelding

Afbeelding

Glory 8
Afbeelding

De Glory8 vind ik schrikbarend mooi! :oops:
Laatst gewijzigd door Goofy @ Team SoliD op di aug 22, 2006 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
TS

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » di aug 22, 2006 3:15 pm

Het ziet er allemaal wel erg sophisticated uit, het gaat de goede kant op met Gaint!
Ich Heisse Super Fantastisch!

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » di aug 22, 2006 3:19 pm

idd alles gaat de goede kant op!

en ik vind de glory8 erg mooi en misschien wel gepast als slopestyle bike..?
TS

tist

Bericht door tist » di aug 22, 2006 3:25 pm

Ik vind beide Glory's prachtig !!

Mvg

DmrBiker

Bericht door DmrBiker » di aug 22, 2006 3:38 pm

damn, vette bikes!

KillerPiet

Bericht door KillerPiet » di aug 22, 2006 7:16 pm

Ik vind die plaatsing van de dempers in het frame AFSCHUWELIJK :o
Pain is weakness leaving the body

tist

Bericht door tist » di aug 22, 2006 7:19 pm

Alleen weer die remmen é :?

Mvg

Sir Gonz Lays

Bericht door Sir Gonz Lays » di aug 22, 2006 7:22 pm

voor t eerst beter dan de specialized rommel (lees enduro) van 07..

Le Mark

Re: Giant 2007

Bericht door Le Mark » di aug 22, 2006 8:45 pm

Goofy @ Team SoliD schreef: De Glory8 vind ik schrikbarend mooi! :oops:
Inderdaad! Om je vingers bij af te likken!!!!!
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"

landa

Bericht door landa » di aug 22, 2006 9:36 pm

Steeds als ik een nieuwe fiets heb, gebeurt er wel zoiets...
Damn, die Glory 8, man...

Tinno
Contacteer:

Bericht door Tinno » wo aug 23, 2006 10:17 am

Op die Glory 8 kan ik wel een kunstje, wat een vette fiets zeg.. Al prijzen bekend bij iemand?

dirty d

Bericht door dirty d » wo aug 23, 2006 12:50 pm

ben hélemaal niet gek van giant en vind de faith echt afschuwelijk maar die glory echt een vet ding, alleen wat bedoel je met de remmen??
sx trail 2 2008, jackal

Chmod

Bericht door Chmod » do aug 24, 2006 9:16 am

idd, ik haat commerciele merken, maar de glory 8 kan ik wel pruimen!

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » do aug 24, 2006 9:45 am

Chmod schreef:idd, ik haat commerciele merken, maar de glory 8 kan ik wel pruimen!
ja ze zouden er de stickers van giant af moeten halen dan zou ie wel weer vetter worden 8)
TS

dirty d

Bericht door dirty d » do aug 24, 2006 12:34 pm

Ik denk moesten merken als giant en scott gewoon voor hun freeride/dirt/street fietsen een bijmerk opstarten dat ze meer succes zouden hebben zoals merida met umf heeft gedaan.
sx trail 2 2008, jackal

Druuf

Bericht door Druuf » do aug 24, 2006 12:42 pm

Commercieel merk....... Hmmmmm. Volgens mij proberen alle "merken" producten te verkopen. Wat is dan wel of niet commercieel???

Als de fietsen aan je verwachtingen, smaak en budget voldoen kan daar toch niets op aan te merken zijn.

Newbie

Bericht door Newbie » do aug 24, 2006 12:44 pm

Ik heb (volgens mij als een van de weinige) de downhill fietsen van Giant altijd mooi gevonden, en ook deze glory dh pro is van harte welkom in mijn schuur :o

jojo

Bericht door jojo » za aug 26, 2006 11:27 am

Glory ziet er goed uit, jammer van deze kleuren stelling, volledig dat giant blauw is stukken mooier!!!
keybone collector!!!

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » za aug 26, 2006 12:33 pm

Giant wordt volwassen 8)

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » zo aug 27, 2006 1:37 pm

reigns zijn verlelijkte speci's. gatver.
faiths vind ik ook echt lelijk, 't ding ziet er gewoon volkomen fout gebouwd uit.
en de glory, mja valt wel mee. maar echt geweldig... ?

en qua commerciele merken: er is nog altijd wel een groot verschil tussen merken als giant, specialized, iron horse; en merken als 24, blck mrkt, curtis, enz.

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » ma aug 28, 2006 11:34 am

Afbeelding

zo lelijk is die kwa kleur nu toch ook weer niet
its all about "being single, seeing double and jumping triples"

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma aug 28, 2006 11:48 am

Zo,

Giant heeft weer eens een gods lelijke collectie gemaakt!

dirty d

Bericht door dirty d » ma aug 28, 2006 1:47 pm

Ik denk dat een merk comercieel is als er bij de productie teveel wordt gekeken naar de eventuele verkoopprijs en de massa's die ze aan de man kunnen brengen, een fabrikant als 24 seven, 24, orange, santa cruz nicolai, norco, enz zal nooit aan die prijs kunnen komen van een big hit omdat ze niet op evenveel markten spelen en dus ook niet de prijs kunnen drukken.

Je moet eens proberen in belgie (hier in limburg) een leuke downhill of freeride fiets proberen te kopen zonder vast te zitten aan specialized of trek of giant en dan spreken we nog niet over de lange wachttijden. Dat is een reden waarom ik een umf (is wel een hardtail daar ik hem ook gebruik voor s3t) heb gekocht, wou niet iets wat iedereen koopt maar waar ik toch niet hemel en aarde voor moest verzetten om hem te kunnen krijgen.

Ik hoop echt dat met het bekender worden van onze sport dat de meer onbekendere merken verdeeld en verkocht gaan worden zodat de keuze voor ons leuker wordt en ben er zeker van dat niemand kijkt op een paar honderd euro meer als het model je aanstaat.

nu is dit wel off topic maar wel iets wat me ergert.
Nu is Giant niet slecht bezig maar ik heb een paar jaar geleden een Giant gehad en de poblemen die dat ding me hebben bezorgd: twee keer kaderbreuk: als gevolg twee keer zeven weken geen fiets, originele schijfremmen die voor geen meter remmen.

Giant krijgt het niet opgelost en monteert dan maar een set magura louisse met de bekende 2000 reeks foutjes, remblokjes die slijten bij kijken, boutjes die steeds kapot gaan bij remmen. En dan nog niet te spreken over de slechte service van Giant.

Wat dan nog het mooiste was, de naven die er origineel opzaten pasten natuurlijk niet met de magura's en ikzelf moest opdraaien voor een setje nieuwe xt naven (kostprijs teveel als je fiets al nieuw 1200€ heeft gekost).

Ik heb zodra ik de fiets in orde had en ondertussen 1.5 jaar leed heb gehad het ding op ebay verkocht en gewoon een paar jaar niet meer gemountainbiked, dus zullen we maar zeggen dat giant niet warme emoties bij me losmaakt. En een fietsenhandelaar had er niets mee te doen want deze fiets was rechtstreeks aangekocht via het Amerikaans leger bij giant.
sx trail 2 2008, jackal

menace

Bericht door menace » ma aug 28, 2006 3:54 pm

dirty d schreef:Ik denk dat een merk comercieel is als er bij de productie teveel wordt gekeken naar de eventuele verkoopprijs en de massa's die ze aan de man kunnen brengen, een fabrikant als 24 seven, 24, orange, santa cruz nicolai, norco, enz zal nooit aan die prijs kunnen komen van een big hit omdat ze niet op evenveel markten spelen en dus ook niet de prijs kunnen drukken.

Je moet eens proberen in belgie (hier in limburg) een leuke downhill of freeride fiets proberen te kopen zonder vast te zitten aan specialized of trek of giant en dan spreken we nog niet over de lange wachttijden. Dat is een reden waarom ik een umf (is wel een hardtail daar ik hem ook gebruik voor s3t) heb gekocht, wou niet iets wat iedereen koopt maar waar ik toch niet hemel en aarde voor moest verzetten om hem te kunnen krijgen.

Ik hoop echt dat met het bekender worden van onze sport dat de meer onbekendere merken verdeeld en verkocht gaan worden zodat de keuze voor ons leuker wordt en ben er zeker van dat niemand kijkt op een paar honderd euro meer als het model je aanstaat.

nu is dit wel off topic maar wel iets wat me ergert.
Nu is Giant niet slecht bezig maar ik heb een paar jaar geleden een Giant gehad en de poblemen die dat ding me hebben bezorgd: twee keer kaderbreuk: als gevolg twee keer zeven weken geen fiets, originele schijfremmen die voor geen meter remmen.

Giant krijgt het niet opgelost en monteert dan maar een set magura louisse met de bekende 2000 reeks foutjes, remblokjes die slijten bij kijken, boutjes die steeds kapot gaan bij remmen. En dan nog niet te spreken over de slechte service van Giant.

Wat dan nog het mooiste was, de naven die er origineel opzaten pasten natuurlijk niet met de magura's en ikzelf moest opdraaien voor een setje nieuwe xt naven (kostprijs teveel als je fiets al nieuw 1200€ heeft gekost).

Ik heb zodra ik de fiets in orde had en ondertussen 1.5 jaar leed heb gehad het ding op ebay verkocht en gewoon een paar jaar niet meer gemountainbiked, dus zullen we maar zeggen dat giant niet warme emoties bij me losmaakt. En een fietsenhandelaar had er niets mee te doen want deze fiets was rechtstreeks aangekocht via het Amerikaans leger bij giant.
Mmmm waar heb ik dit toch eerder gelezen :?

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » di sep 05, 2006 10:08 am

Volgens mijn LBS is de GLORY 8 er alleen voor de Amerikaanse markt
en wordt hij niet in Europa geleverd :(

bummer :x
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Plaats reactie