reign x1

faith 1

faith 2

glory dh pro

Glory 8

De Glory8 vind ik schrikbarend mooi!

Moderator:Beheerders
Inderdaad! Om je vingers bij af te likken!!!!!Goofy @ Team SoliD schreef: De Glory8 vind ik schrikbarend mooi!
Mmmm waar heb ik dit toch eerder gelezendirty d schreef:Ik denk dat een merk comercieel is als er bij de productie teveel wordt gekeken naar de eventuele verkoopprijs en de massa's die ze aan de man kunnen brengen, een fabrikant als 24 seven, 24, orange, santa cruz nicolai, norco, enz zal nooit aan die prijs kunnen komen van een big hit omdat ze niet op evenveel markten spelen en dus ook niet de prijs kunnen drukken.
Je moet eens proberen in belgie (hier in limburg) een leuke downhill of freeride fiets proberen te kopen zonder vast te zitten aan specialized of trek of giant en dan spreken we nog niet over de lange wachttijden. Dat is een reden waarom ik een umf (is wel een hardtail daar ik hem ook gebruik voor s3t) heb gekocht, wou niet iets wat iedereen koopt maar waar ik toch niet hemel en aarde voor moest verzetten om hem te kunnen krijgen.
Ik hoop echt dat met het bekender worden van onze sport dat de meer onbekendere merken verdeeld en verkocht gaan worden zodat de keuze voor ons leuker wordt en ben er zeker van dat niemand kijkt op een paar honderd euro meer als het model je aanstaat.
nu is dit wel off topic maar wel iets wat me ergert.
Nu is Giant niet slecht bezig maar ik heb een paar jaar geleden een Giant gehad en de poblemen die dat ding me hebben bezorgd: twee keer kaderbreuk: als gevolg twee keer zeven weken geen fiets, originele schijfremmen die voor geen meter remmen.
Giant krijgt het niet opgelost en monteert dan maar een set magura louisse met de bekende 2000 reeks foutjes, remblokjes die slijten bij kijken, boutjes die steeds kapot gaan bij remmen. En dan nog niet te spreken over de slechte service van Giant.
Wat dan nog het mooiste was, de naven die er origineel opzaten pasten natuurlijk niet met de magura's en ikzelf moest opdraaien voor een setje nieuwe xt naven (kostprijs teveel als je fiets al nieuw 1200€ heeft gekost).
Ik heb zodra ik de fiets in orde had en ondertussen 1.5 jaar leed heb gehad het ding op ebay verkocht en gewoon een paar jaar niet meer gemountainbiked, dus zullen we maar zeggen dat giant niet warme emoties bij me losmaakt. En een fietsenhandelaar had er niets mee te doen want deze fiets was rechtstreeks aangekocht via het Amerikaans leger bij giant.