Inschrijven La Passportes Du Soleil 2006
Moderator:Beheerders
ik ga vrijdagmorgen weg uit regio mol (provincie antwerpen in belgie) richting morzien en vertrek daar terug op zondag morgen richting huis. En ik heb nog een plek in mijn passat break. Deal is diesel en payage in twee, no smoking en heel braaf zijngoofy2 schreef:Het lijkt erop dat ik niemand meer mee krijg. Net iets te korter termijn voor de meeste. Alleen ga ik niet die kant op. Heeft er iemand mischien nog een plek in de auto over?

Blonde vrouwen tussen 18 en 30 krijgen natuurlijk voorhang en vipbehandeling!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Tocht op zaterdag wordt lastig. Ik had gisteren al een verzoek gedaan mijn inschrijving om te zetten naar zaterdag. Helaas een no go op terug gehad. Ga ff checken of ik nog iets kan fixen.bettes schreef:ik ga vrijdagmorgen weg uit regio mol (provincie antwerpen in belgie) richting morzien en vertrek daar terug op zondag morgen richting huis. En ik heb nog een plek in mijn passat break. Deal is diesel en payage in twee, no smoking en heel braaf zijngoofy2 schreef:Het lijkt erop dat ik niemand meer mee krijg. Net iets te korter termijn voor de meeste. Alleen ga ik niet die kant op. Heeft er iemand mischien nog een plek in de auto over?![]()
Blonde vrouwen tussen 18 en 30 krijgen natuurlijk voorhang en vipbehandeling!
greetz
bettes
Jij reed toch op zaterdag? Of rij je nou zondag? Als je zondag rijdt kun je heen met mij rijden in ieder geval. Met iemand anders terug misschien? Ik vertrek vrijdagavond.goofy2 schreef: Tocht op zaterdag wordt lastig. Ik had gisteren al een verzoek gedaan mijn inschrijving om te zetten naar zaterdag. Helaas een no go op terug gehad. Ga ff checken of ik nog iets kan fixen.
Beters, maar volgens mij kan er maar 1 biker met fiets op die lift met 6 plaatsen als ze dezelfde bedoelen die ik in gedachte heb.jojo schreef:Kijk nog meer goed nieuws, vooral als je nog een weekje blijft!!
- Changes have occurred around Les Gets, with a new lift for departure, The Chavannes Express 6 seats chairlift. The tracks between les Gets and Morzine will be new.
- Also some new tracks reaching Chatel area.
Met welke groep ben jij? En welke camping staan jullie?
Nog maar een Quote
Zou best kunnen idd die lift voor 1 biker per 6 zit plaatsen, maar er is wel een nieuw stuk DH track bij gekomen!!

Wij gaan met een groep van 6, Volcomjerk, Rinse, PieterV10, Choc en Mathijs en staan op camping in Les Gets. Rijden zondag de passportes vanuit Les Gets.2 new downhills : One starting at the top of the Chavannes 6 persons chair lift to rejoin the existing one and a green for all the family and beginners
- New line “FBI” (Fabien Barel International) : a technical itinerary especially laid out and signposted in the Gibannaz Canyon Free Ride.
- New in the Jump Park : Zone North Shore, new Dirt Jump lines for all levels, new wall ride and many other surprises
Zou best kunnen idd die lift voor 1 biker per 6 zit plaatsen, maar er is wel een nieuw stuk DH track bij gekomen!!
keybone collector!!!
- Pieter en zijn V10
Ging normaal vrijdagavond op en kwam dinsdag terug (Passportes op zondag) moet echter alleen rijden en het prijskaartje van diesel en péage weegt net iets te hard door.
Moest er alsnog iemand plaats hebben in de wagen of met mij mee willen rijden vanaf Leuven (deal = Diesel / Péage in twee, vertrek vrijdagavond terug maandag of dinsdag) let me know anders zal het voor mij voor een andere keer zijn en komt er dus een plaatsje op zondag vrij. Kan er iemand mij zeggen of de tickets werkelijk overdraagbaar zijn?
Moest er alsnog iemand plaats hebben in de wagen of met mij mee willen rijden vanaf Leuven (deal = Diesel / Péage in twee, vertrek vrijdagavond terug maandag of dinsdag) let me know anders zal het voor mij voor een andere keer zijn en komt er dus een plaatsje op zondag vrij. Kan er iemand mij zeggen of de tickets werkelijk overdraagbaar zijn?
Ben ik blij dat voor ons via Duitsland/Zwitserland rijden net zover is als via België/Frankrijk. Scheelt ons de peage en dat Zwitserlandvignet hebben we toch al
We hebben donderdag en vrijdag om nog ff lekker te biken, maar heeft iemand ook wat meer info over de streckes bij Chatel en Morgin? Kan genoeg vinden over Les Gets (wil ik 1 dag rijden) maar niet over Chatel en Morgin (wil ik de andere dag rijden).

We hebben donderdag en vrijdag om nog ff lekker te biken, maar heeft iemand ook wat meer info over de streckes bij Chatel en Morgin? Kan genoeg vinden over Les Gets (wil ik 1 dag rijden) maar niet over Chatel en Morgin (wil ik de andere dag rijden).
des betreffende sites van de plaatsen hebben hun routes deels erop staan als ik het goed heb.
www.bikepark.ch staat ook veel op!
idd. wij gaan ook via duitsland zwitserland, vignet kost maar iets van 20 euro, met peage ben je meer kwijt!
www.bikepark.ch staat ook veel op!
idd. wij gaan ook via duitsland zwitserland, vignet kost maar iets van 20 euro, met peage ben je meer kwijt!
keybone collector!!!
Beetje domme vraag maar hoe gaat het eigenlijk in zijn werking? Ik heb geregistreerd maar ik heb verder niets ontvangen van een liftkaart of een toegangsbewijs. Hoe moet ik me identificeren daar? 
Ik heb wel een mailtje van bevestiging van betaling gehad maar verder staat er niets in.
http://www.passportesdusoleil.com/
De website is ook niet echt informatief...

Ik heb wel een mailtje van bevestiging van betaling gehad maar verder staat er niets in.
http://www.passportesdusoleil.com/
De website is ook niet echt informatief...
Nog ff vraagje aan de heren ervaring-deskundigen.
Rijden jullie de tocht in Full Body Armor en fullface, of in kniebeschermers en pothelm (of enige variatie hiertussen)?
Ik voel veel voor dat laatste (dus pothelm en kniebeschermers) afgaande op mijn trip door het gebied daar twee jaar terug. Jullie opinion?
Rijden jullie de tocht in Full Body Armor en fullface, of in kniebeschermers en pothelm (of enige variatie hiertussen)?
Ik voel veel voor dat laatste (dus pothelm en kniebeschermers) afgaande op mijn trip door het gebied daar twee jaar terug. Jullie opinion?