Inschrijven La Passportes Du Soleil 2006

Downhill en freeride wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen!

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » ma jun 26, 2006 11:20 am

Het lijkt erop dat ik niemand meer mee krijg. Net iets te korter termijn voor de meeste. Alleen ga ik niet die kant op. Heeft er iemand mischien nog een plek in de auto over?

Jass
Contacteer:

Bericht door Jass » ma jun 26, 2006 12:45 pm

Overmorgen opweg. Lekker 2 dagen biken in de regio (hoop 1 dagje Les Gets en 1 dagje Chatel/Morgin) en dan op zaterdag de passportes.

bettes

Bericht door bettes » ma jun 26, 2006 1:07 pm

goofy2 schreef:Het lijkt erop dat ik niemand meer mee krijg. Net iets te korter termijn voor de meeste. Alleen ga ik niet die kant op. Heeft er iemand mischien nog een plek in de auto over?
ik ga vrijdagmorgen weg uit regio mol (provincie antwerpen in belgie) richting morzien en vertrek daar terug op zondag morgen richting huis. En ik heb nog een plek in mijn passat break. Deal is diesel en payage in twee, no smoking en heel braaf zijn 8)

Blonde vrouwen tussen 18 en 30 krijgen natuurlijk voorhang en vipbehandeling!

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

N I E L S

Bericht door N I E L S » ma jun 26, 2006 1:11 pm

Op welke camping en waar zit wie? Ik ga ergens camperen bij Morzine maar ik weet nog niet waar.

bettes

Bericht door bettes » ma jun 26, 2006 1:17 pm

Camping Les Marmottes in Morzine... Heel onze bende van vorig jaar met de nodige extra aanhang.

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

Jass
Contacteer:

Bericht door Jass » ma jun 26, 2006 1:48 pm

bettes schreef:Camping Les Marmottes in Morzine... Heel onze bende van vorig jaar met de nodige extra aanhang.

greetz
bettes
Wij staan ook op die camping :D

Mathijs

Bericht door Mathijs » ma jun 26, 2006 1:56 pm

Geen idee welke camping wij doen, maar iigv in/bij Les Gets.

Vrijdag ochtend gaan we op pad...
Mathijs: De Benjamin

goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » ma jun 26, 2006 2:01 pm

bettes schreef:
goofy2 schreef:Het lijkt erop dat ik niemand meer mee krijg. Net iets te korter termijn voor de meeste. Alleen ga ik niet die kant op. Heeft er iemand mischien nog een plek in de auto over?
ik ga vrijdagmorgen weg uit regio mol (provincie antwerpen in belgie) richting morzien en vertrek daar terug op zondag morgen richting huis. En ik heb nog een plek in mijn passat break. Deal is diesel en payage in twee, no smoking en heel braaf zijn 8)

Blonde vrouwen tussen 18 en 30 krijgen natuurlijk voorhang en vipbehandeling!

greetz
bettes
Tocht op zaterdag wordt lastig. Ik had gisteren al een verzoek gedaan mijn inschrijving om te zetten naar zaterdag. Helaas een no go op terug gehad. Ga ff checken of ik nog iets kan fixen.

bettes

Bericht door bettes » ma jun 26, 2006 2:41 pm

contacteer black tragic of de premier even... BT kan niet gaan dus er was een opening voor zaterdag, weet alleen niet of ze er nog is...

greetz
bettes

N I E L S

Bericht door N I E L S » ma jun 26, 2006 9:01 pm

goofy2 schreef: Tocht op zaterdag wordt lastig. Ik had gisteren al een verzoek gedaan mijn inschrijving om te zetten naar zaterdag. Helaas een no go op terug gehad. Ga ff checken of ik nog iets kan fixen.
Jij reed toch op zaterdag? Of rij je nou zondag? Als je zondag rijdt kun je heen met mij rijden in ieder geval. Met iemand anders terug misschien? Ik vertrek vrijdagavond.

jojo

Bericht door jojo » ma jun 26, 2006 9:05 pm

Kijk nog meer goed nieuws, vooral als je nog een weekje blijft!!
- Changes have occurred around Les Gets, with a new lift for departure, The Chavannes Express 6 seats chairlift. The tracks between les Gets and Morzine will be new.
- Also some new tracks reaching Chatel area.
keybone collector!!!

N I E L S

Bericht door N I E L S » ma jun 26, 2006 9:11 pm

jojo schreef:Kijk nog meer goed nieuws, vooral als je nog een weekje blijft!!
- Changes have occurred around Les Gets, with a new lift for departure, The Chavannes Express 6 seats chairlift. The tracks between les Gets and Morzine will be new.
- Also some new tracks reaching Chatel area.
Beters, maar volgens mij kan er maar 1 biker met fiets op die lift met 6 plaatsen als ze dezelfde bedoelen die ik in gedachte heb.

Met welke groep ben jij? En welke camping staan jullie?

jojo

Bericht door jojo » ma jun 26, 2006 9:20 pm

Nog maar een Quote :D
2 new downhills : One starting at the top of the Chavannes 6 persons chair lift to rejoin the existing one and a green for all the family and beginners

- New line “FBI” (Fabien Barel International) : a technical itinerary especially laid out and signposted in the Gibannaz Canyon Free Ride.

- New in the Jump Park : Zone North Shore, new Dirt Jump lines for all levels, new wall ride and many other surprises
Wij gaan met een groep van 6, Volcomjerk, Rinse, PieterV10, Choc en Mathijs en staan op camping in Les Gets. Rijden zondag de passportes vanuit Les Gets.

Zou best kunnen idd die lift voor 1 biker per 6 zit plaatsen, maar er is wel een nieuw stuk DH track bij gekomen!!
keybone collector!!!

N I E L S

Bericht door N I E L S » ma jun 26, 2006 9:30 pm

Ik rij hem dus ook zondag maar ik rij hem in tegenstelling tot jullie (als ik het goed begrepen heb) niet op een DH bak. Dan kom ik jullie waarschijnlijk vanzelf wel tegen mits de route van Morzine naar Les Gets gaat natuurlijk. :roll:

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » ma jun 26, 2006 10:55 pm

sommige bij ons rijden op dh bakken

Roy op de dare
rinse de p2
mathijs de santos 4x
joost rijd de tocht op zijn Giant ac
Harald rijd hem op zijn fury (mountain cycle)
ik rijd hem op de V10 (pompen dus)

pHiLL

Bericht door pHiLL » di jun 27, 2006 9:17 am

Ging normaal vrijdagavond op en kwam dinsdag terug (Passportes op zondag) moet echter alleen rijden en het prijskaartje van diesel en péage weegt net iets te hard door.

Moest er alsnog iemand plaats hebben in de wagen of met mij mee willen rijden vanaf Leuven (deal = Diesel / Péage in twee, vertrek vrijdagavond terug maandag of dinsdag) let me know anders zal het voor mij voor een andere keer zijn en komt er dus een plaatsje op zondag vrij. Kan er iemand mij zeggen of de tickets werkelijk overdraagbaar zijn?

Jass
Contacteer:

Bericht door Jass » di jun 27, 2006 9:41 am

Ben ik blij dat voor ons via Duitsland/Zwitserland rijden net zover is als via België/Frankrijk. Scheelt ons de peage en dat Zwitserlandvignet hebben we toch al :D

We hebben donderdag en vrijdag om nog ff lekker te biken, maar heeft iemand ook wat meer info over de streckes bij Chatel en Morgin? Kan genoeg vinden over Les Gets (wil ik 1 dag rijden) maar niet over Chatel en Morgin (wil ik de andere dag rijden).

jojo

Bericht door jojo » di jun 27, 2006 9:50 am

des betreffende sites van de plaatsen hebben hun routes deels erop staan als ik het goed heb.

www.bikepark.ch staat ook veel op!

idd. wij gaan ook via duitsland zwitserland, vignet kost maar iets van 20 euro, met peage ben je meer kwijt!
keybone collector!!!

kogelvis

Bericht door kogelvis » di jun 27, 2006 10:30 am

@ goofy2

Ik had gereserveerd voor Morzine op zaterdag. Ik zit spijtig genoeg met een trouw en kan dus niet gaan ( SHIIIT). Stuur een PB als je geinteresseerd bent in mijn reservatie.

grts

goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » di jun 27, 2006 11:19 am

Helaas is het voor mij nu ook lastig geworden om te gaan. Ik ga dit jaar dan ook afhaken. :oops: Volgend jaar zit het hopelijk wat meer mee.

N I E L S

Bericht door N I E L S » di jun 27, 2006 1:42 pm

Beetje domme vraag maar hoe gaat het eigenlijk in zijn werking? Ik heb geregistreerd maar ik heb verder niets ontvangen van een liftkaart of een toegangsbewijs. Hoe moet ik me identificeren daar? :?

Ik heb wel een mailtje van bevestiging van betaling gehad maar verder staat er niets in.

http://www.passportesdusoleil.com/

De website is ook niet echt informatief...

jojo

Bericht door jojo » di jun 27, 2006 3:34 pm

Ook geen exact idee, maar wij nemen printje van inschrijving mee waar ook je nummer op staat (registratie nummer) en je ID.

En s'ochtens krijg je liftkaart e.d. volgens mij allemaal!!
keybone collector!!!

Jass
Contacteer:

Bericht door Jass » di jun 27, 2006 9:28 pm

Nog ff vraagje aan de heren ervaring-deskundigen.

Rijden jullie de tocht in Full Body Armor en fullface, of in kniebeschermers en pothelm (of enige variatie hiertussen)?

Ik voel veel voor dat laatste (dus pothelm en kniebeschermers) afgaande op mijn trip door het gebied daar twee jaar terug. Jullie opinion?

jojo

Bericht door jojo » di jun 27, 2006 9:33 pm

full armor en full face toch wel (onze groep tenminste). you never no....

ps. ik behoor niet onder de ervaring deskundigen, maar geef graag een antwoord ;) :sticktongue:
keybone collector!!!

bettes

Bericht door bettes » di jun 27, 2006 10:17 pm

full armor en fullface... onze groep dan toch.

just to be on the safe side...

greetz
bettes

Plaats reactie