Ik kwam een foto tegen op het net van een Klein Attitude uit '92 en die kleuren vond ik helemaal top dus hop...met frame en vork naar de spuiter en hem ervan overtuigd dat ik dit toch echt zo wil hebben

Het resultaat mag er zijn. Ik heb de vork ingebouwd en als stuurpen een Ritchey WCS OS gebruikt. Omdat het een niet bestaand model is geworden (dit is een Pulse comp frame) heb ik er mijn eigen interpetatie (mooi woord he, opgezocht hahaha) op het type losgelaten en er Pulse XTR van laten maken.

Voor de oplettende kijker: de vork is inderdaad een Reba race poplock.
Tijd voor de wielen. Ik heb gekozen voor sterke velgen met sterke spaken, zeker niet de lichtste combi maar dit gaat echt niet stuk. De spaken zijn van DT met prolock nippels en de velgen zijn Rigida Grizzly's. Dit alles is om een setje XTR M950 naven geregen en alle spaken zijn met de spanningsmeter nagemeten. Deze set gaat niet stuk, gegarandeerd door mijzelf!
Vervolgens de rest van de XTR groep erbij gepakt en naar hartelust her en der wat delen aan de fiets gehangen.

vandaag even de rest afgemaakt, er was niet veel overmaar banden doen toch heel wat he

Zadelpen en zadel gemonteerd, nog even de poetslap erover en klaar

De vork is ontdaan van alle stickers en ziet er erg retro uit met alleen Klein op de onderpoten, helemaal TOP in mijn ogen

Morgenochtend maar eens even proberen, zal een straf zijn hehehe...
Ow, dit was het origineel:

Thnx for watching

Voor de nieuwsgierigen: www.bikepaint.nl