Van het weekend was ik m'n fiets aan het onderhouden en toen dacht ik dat m'n stuurpen vies was. Dus niet, er bleek een scheurtje in te zitten.
Is dat normale slijtage of zou ik dut kunnen claimen onder garantie? Ik heb m er zelf ongeveer 2 jaar geleden opgezet.
Easton EA 70 Stuurpen haarscheurtjes
Moderator:Beheerders
De klim was de afdaling waard
-
ik denk persoonlijk da je na 2 jaar geen garantie meer zal krijgen..
wel spijtig van je easton stem , gaste maken normaal gezien goed materiaal toch.
waar bevinden die scheurtjes zich net ? als ze op je lasnaden zitten , kan het een geval van sleet zijn , anders toch zeker eens contact openemen
ioot
wel spijtig van je easton stem , gaste maken normaal gezien goed materiaal toch.
waar bevinden die scheurtjes zich net ? als ze op je lasnaden zitten , kan het een geval van sleet zijn , anders toch zeker eens contact openemen

ioot
-
- Contacteer:
Er zit 5 jaar garantie op een EA70
Hij gaat iig terug naar Veltec.
In de tussentijd heb ik kosteloos van m'n LBS (die het overigens nog nog nooit gezien had dat een Easton gescheurd terug kwam) een Ritchey meegekregen!
Waarvoor dank!
Ik zal het resultaat hier tzt posten.
Hij gaat iig terug naar Veltec.
In de tussentijd heb ik kosteloos van m'n LBS (die het overigens nog nog nooit gezien had dat een Easton gescheurd terug kwam) een Ritchey meegekregen!
Waarvoor dank!

Ik zal het resultaat hier tzt posten.
De klim was de afdaling waard