Dirt-online.nl

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Chiel
Re:Dirt-online.nl

Bericht door Chiel » do jul 14, 2005 8:02 pm

ratbak schreef:
btw is die agent smith nog te koop bij emiel
heb wel intresse :P :P

Bij ons wel.....!! ;D
Misschien iets meer euries.....maar hij komt dan wel..... ::)
( niet geheel onbelangrijk....gezien deze topic.... ;) )

Chiel

Erikje

Bericht door Erikje » do jul 14, 2005 9:39 pm

2xdbikeZ Harold schreef:
NEE DA"S LEKKER ZEG ! JULLIE GAAN DUS LEKKER ZITTEN WACHTEN TOT ER WEER ÉS EEN PROBLEEMPJE KOMT, ZODAT JULLIE VERVOLGENS EMIEL WEER LEKKER AF KUNNEN ZEIKEN ?

IK VIND HET ECHT ONGELOVELIJK. IEMAND PROBEERT WAT OP TOUW TE ZETTEN IN NL. EN JULLIE ZITTEN LEKKER MET Z"N ALLEN OP EEN KANSJE TE WACHTEN OM ÉM IN DE GROND TE TRAPPEN.

TOP HOOR !

ELK BEDRIJF IN ELKE BRANCHE ZAL ALTIJD WEL EENS IETS NIET GOED DOEN............SO BE IT. KOM ER DAN GEWOON NIET MEER OF KOOP ER NIET MEER. MAAR LAAT IEDER DIT VOOR ZICHZELF BESLISSEN EN GA ELKAAR NIET LEKKER OP ZITTEN STOKEN OVER HOE SLECHT DIE OF DIE HET WEL NIET DOET !

Grappig, dit is een quote van je collega enkele maanden geleden, stond mij nog bij vandaar....

De één zijn dood... etc.

Erikje

N I E L S

Bericht door N I E L S » do jul 14, 2005 10:14 pm

Mensen lijken er ook vrij weinig rekening mee te houden dat het niet altijd zo is geweest.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » do jul 14, 2005 11:29 pm

Laten we niet afdwalen: waar het om gaat, er zijn nog een aantal mensen die nog spullen van Emiel moeten ontvangen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat dit helemaal goed gaat komen, maar wil dit ook graag van Emiel zelf horen.

surfstad

Bericht door surfstad » vr jul 15, 2005 1:52 am

2xdbikeZ Chiel schreef:
[
ratbak schreef:
btw is die agent smith nog te koop bij emiel
heb wel intresse :P :P

Bij ons wel.....!! ;D
Misschien iets meer euries.....maar hij komt dan wel..... ::)
( niet geheel onbelangrijk....gezien deze topic.... ;) )

Chiel
[
Erikje schreef:
[
2xdbikeZ Harold schreef:
NEE DA"S LEKKER ZEG ! JULLIE GAAN DUS LEKKER ZITTEN WACHTEN TOT ER WEER ÉS EEN PROBLEEMPJE KOMT, ZODAT JULLIE VERVOLGENS EMIEL WEER LEKKER AF KUNNEN ZEIKEN ?

IK VIND HET ECHT ONGELOVELIJK. IEMAND PROBEERT WAT OP TOUW TE ZETTEN IN NL. EN JULLIE ZITTEN LEKKER MET Z"N ALLEN OP EEN KANSJE TE WACHTEN OM ÉM IN DE GROND TE TRAPPEN.

TOP HOOR !

ELK BEDRIJF IN ELKE BRANCHE ZAL ALTIJD WEL EENS IETS NIET GOED DOEN............SO BE IT. KOM ER DAN GEWOON NIET MEER OF KOOP ER NIET MEER. MAAR LAAT IEDER DIT VOOR ZICHZELF BESLISSEN EN GA ELKAAR NIET LEKKER OP ZITTEN STOKEN OVER HOE SLECHT DIE OF DIE HET WEL NIET DOET !

Grappig, dit is een quote van je collega enkele maanden geleden, stond mij nog bij vandaar....

De één zijn dood... etc.

Erikje

Goed gevonden.

Ik vind het erg jammer dat het Emiel niet gelukt is om zijn droom te verwezenlijken.
De jongens van 2XD bikeZ gaan op een zakelijke manier om met hun zaak. Dit doen ze naast het werk en gezin/hiphopformatie.
Zaken doen is hard en je wordt soms geconfronteerd met nare aanvaringen.

Dat betekent niet dat je privé een lachen gast bent om mee uit te hangen.
Op het moment dat je werk ook je hobby is, is dat helaas moeilijk te combineren.
Emiel, (ik ga er vanuit dat je dit topic wel leest, alleen niet durft te reageren)
Jammer dat het je niet gelukt is om je droom te realiseren.
Probeer te leren van wat er gebeurd is en put daar je energie uit.
Ik zou je wel willen adviseren om zo snel mogelijk je losse eindjes af te ronden en de mensen duidelijkheid te geven.
Als geen ander kan ik me voorstellen hoe je je nu voelt. Ik kan je zeggen dat het doorknopen van dit soort laatste knopen een ontzettend goed gevoel geeft.
Greetz,
Jeroen

Ps. Je bent van harte welkom om mee te racen op 24-07 in Bergschenhoek.

Erikje

Bericht door Erikje » vr jul 15, 2005 7:40 am

surfstad schreef:
Ps. Je bent van harte welkom om mee te racen op 24-07 in Bergschenhoek.

Neem dan gelijk geld en/of spullen mee voor de mensen die je nog wat schuldig bent...

Erikje

themaniac

Bericht door themaniac » vr jul 15, 2005 9:10 am

Briljant!!...Heeft die man een vrachtwagen dan, want zo te horen krijgt half Nederland nog spullen van hem.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » vr jul 15, 2005 9:34 am

themaniac schreef:
Briljant!!...Heeft die man een vrachtwagen dan, want zo te horen krijgt half Nederland nog spullen van hem.

Afbeelding

dusssss©

Ilke

Bericht door Ilke » vr jul 15, 2005 10:53 am

Ik erger mij dood aan dit onderwerp, vooral sinds bekend is geworden dat het bedrijf niet meer bestaat.
Het is vast geen onwil dat hij jullie je geld of spullen niet geeft. Wat jullie allemaal vergeten is dat als je failliet gaat al je spullen en geld in beslag wordt genomen, met een BV. alleen van de zaak, maar waarschijnlijk was het een eenmansbedrijf en dan worden ook je privespullen in beslag genomen. Zelfs een deel van je salaris voor de komende 3 jaar. Het is dus waarschijnlijk gewoon onmogelijk om iets terug te geven, de grote schuldeisers hebben voorrang.

rene

Bericht door rene » vr jul 15, 2005 11:01 am

Natuurlijk zijn de mensen die nog wat van hem krijgen óók schuldeisers in feite. Achteraan sluiten in de rij dus en stoppen met zeiken. Ik ga ervan uit dat Emiel het zelf ook niet tof vindt....
Verder inderdaad sneu voor hem dat "ie failliet is.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr jul 15, 2005 11:55 am

Ilke schreef:
Ik erger mij dood aan dit onderwerp, vooral sinds bekend is geworden dat het bedrijf niet meer bestaat.
Het is vast geen onwil dat hij jullie je geld of spullen niet geeft. Wat jullie allemaal vergeten is dat als je failliet gaat al je spullen en geld in beslag wordt genomen, met een BV. alleen van de zaak, maar waarschijnlijk was het een eenmansbedrijf en dan worden ook je privespullen in beslag genomen. Zelfs een deel van je salaris voor de komende 3 jaar. Het is dus waarschijnlijk gewoon onmogelijk om iets terug te geven, de grote schuldeisers hebben voorrang.

Ilke,
Dat een faillissement klote is snappen we natuurlijk allemaal. Echter, zoals ik in dit topic al een paar keer heb aangegeven: ik wil graag van Emiel horen hoe of wat... De hele communicatie van zijn zijde is de laatste weken nihil, daardoor ontstaat deze vervelende situatie.
Spullen die gekocht zijn én betaald zijn daarnaast feitelijk al eigendom van de koper, deze zouden feitelijk dus niet in beslag genomen kunnen worden. Het zou immers toch ook raar zijn als ik een fiets in de winkel had staat ter reparatie en dat die dan in beslag genomen zou worden.
Ik begrijp uit je reactie dat jij (op een of andere manier) een relatie met emiel hebt en wil je aanraden om hem dit ook op het hart te drukken en contact op te nemen met de mensen die nog iets tegoed van hem hebben (waaronder ikzelf).

Ilke

Bericht door Ilke » vr jul 15, 2005 12:28 pm

Beste Steelboy,

Het is idd klote dat hij niks van zich laat horen. Keur ik niet goed, maar kan het me voorstellen dat hij druk met andere dingen heeft. Over de spullen, alles wordt eerst in beslag genomen en daarna mag je gaan aantonen dat het niet van jou is.
Ik ken Emiel persoonlijk niet, ik snap alleen beter hoe het eraan toe gaat bij een faillisement dan het meerendeel hier.
Het is wel opvallend dat van iedereen die iets objectiefs over deze situatie probeert te zeggen meteen wordt gesuggereerd dat ze Emiel kennen.
Er zijn vast gewoon meer mensen die het stom vinden dat er een aantal mensen zijn die niet echt nadenken over wat er speelt en alleen maar wat roepen.
Het is altijd lullig als je nog geld of spullen van hem krijg. Maar ga dan niet roepen dat hij alles moet meenemen op 24-07 als hij wordt uitgenodigd door Surfstad. Of dat 90 euro voor hem niks is.

Erikje

Bericht door Erikje » vr jul 15, 2005 12:52 pm

Hoi Ilke,

Welkom op dit forum. Heel apart om met je eerste bericht in zo een topic te beginnen. Ook ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij Emiel kent, maar als jij zegt dat dit niet zo is, dan zal het zo zijn.

Je verliest denk ik wel uit het oog dat Emiel langer wist dan wij (in ieder geval) dat hij het niet zou redden. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om zaken te verkopen, wellicht voordat de deuren echt dicht gingen. Jij schijnt veel te weten van faillissementen, dan weet jij net zo goed als ik dat je niet van de één op de andere dag failliet wordt verklaard. Dit kan weken tot maanden duren. Ik trek daaruit maar 1 conclusie.

Overigens, wie zegt dat hij al failliet is? Welke rechtbank heeft de uitspraak gedaan? Welke curator is er? Is er überhaupt al beslag gelegd e.d. Vragen waar ik geen antwoord op kan geven, kan ook niet want dat antwoord is er ook niet... of... heb jij dat antwoord, gezien het feit dat jij meer van faillissementen weet dan menigeen hier.

Het zal ongetwijfeld vervelend zijn om failliet te gaan en inderdaad, de 3 jaar erna zijn helemaal geen feest, ik geloof íets boven bijstands niveau. Maar jij verteld de mensen hier dat ze moeten inbinden vanwege die reden en dan snap ik in het geheel niet.
Die 90 Euro is voor de mensen hier net zoveel geld als voor Emiel. Niet iedereen heeft hier goedbetaalde banen als ik (en jij?).

En als laatste wil ik je toch een verhaal meegeven: 3 jaar geleden heb ik ook bij Emiel geld moeten halen wat hij weigerde terug te betalen. Bellen hielp niet, of hij drukte je weg of nam op en zei niets (!) of zijn lieve toenmalige vriendin nam op en zei dat je moest opzouten. Op een gegeven moment heb ik hem toch kunnen spreken (en wat voor een gesprek) en dat gesprek resulteerde tot een zeer snelle betaling. Dus wat ervaring met Emiel betreft is er niets nieuws onder de zon voor mij!

Erikje

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » vr jul 15, 2005 12:59 pm

Ik ken Emiel niet en wens dat eigenlijk ook zo te houden!

Het is vooral erg dom dat hij niets van zich laat horen, men gaat speculeren en de speculaties worden van kwaad tot erger.
Verder voel jij als 1-manszaak prima aan dat je op het punt staat failliet te gaan, dan kun je op z"n minst je lopende zaken netjes afhandelen, kleine moeite lijkt mij.
Zoiets flik je je klanten niet!!!!!!

Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat hij TE druk is met andere dingen om even hier uit te leggen hoe de vork in de steel steekt.

Wie zegt er trouwens dat hij failliet is??? Alleen Ilke schijnt dit te weten.............

dusssss©

ride

Bericht door ride » vr jul 15, 2005 1:02 pm

Ik weet toevallig dat ze Emiel niet totaal niet kent en ik ook vind dat deze tpic tever gaat. Als Emiel echt problemen heeft is dat mentaal vreselijk zwaar en wat mensen vaak dan doen is hun kop in het zand te steken. Ik wil het niet goedpraten dat hij nergens op reageert maar ik hoop wel dat mensen een klein beetje kunnen begrijpen dat dit waarschijnlijk een veel grotere impact heeft op zijn leven dan veel mensen denken.

Ik begrijp dat het vrij is om je mening te geven maar ik hoop dat mensen ook kunnen inzien dat DirtOnline dit allemaal niet doet om jullie te pesten.

P.S. NEE IK BEN OOK GEEN VRIENDJE EN IK KEN HEM OOK NIET! Ik hoop alleen dat jullie begrijpen dat de aanval nu volledig 1 kant opgaat en dat Emiel zich niet meer kan verdedigen (hoe moeilijk dat ook is te begrijpen!)

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » vr jul 15, 2005 1:02 pm

What"s in a name..............ERIK!
2 zielen 1 gedachte

dussssss©

camouflage

Bericht door camouflage » vr jul 15, 2005 1:10 pm

Erikje schreef: Hoi Ilke,

Welkom op dit forum. Heel apart om met je eerste bericht in zo een topic te beginnen. Ook ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij Emiel kent, maar als jij zegt dat dit niet zo is, dan zal het zo zijn.

Je verliest denk ik wel uit het oog dat Emiel langer wist dan wij (in ieder geval) dat hij het niet zou redden. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om zaken te verkopen, wellicht voordat de deuren echt dicht gingen. Jij schijnt veel te weten van faillissementen, dan weet jij net zo goed als ik dat je niet van de één op de andere dag failliet wordt verklaard. Dit kan weken tot maanden duren. Ik trek daaruit maar 1 conclusie.

Overigens, wie zegt dat hij al failliet is? Welke rechtbank heeft de uitspraak gedaan? Welke curator is er? Is er überhaupt al beslag gelegd e.d. Vragen waar ik geen antwoord op kan geven, kan ook niet want dat antwoord is er ook niet... of... heb jij dat antwoord, gezien het feit dat jij meer van faillissementen weet dan menigeen hier.

Het zal ongetwijfeld vervelend zijn om failliet te gaan en inderdaad, de 3 jaar erna zijn helemaal geen feest, ik geloof íets boven bijstands niveau. Maar jij verteld de mensen hier dat ze moeten inbinden vanwege die reden en dan snap ik in het geheel niet.
Die 90 Euro is voor de mensen hier net zoveel geld als voor Emiel. Niet iedereen heeft hier goedbetaalde banen als ik (en jij?).

En als laatste wil ik je toch een verhaal meegeven: 3 jaar geleden heb ik ook bij Emiel geld moeten halen wat hij weigerde terug te betalen. Bellen hielp niet, of hij drukte je weg of nam op en zei niets (!) of zijn lieve toenmalige vriendin nam op en zei dat je moest opzouten. Op een gegeven moment heb ik hem toch kunnen spreken (en wat voor een gesprek) en dat gesprek resulteerde tot een zeer snelle betaling. Dus wat ervaring met Emiel betreft is er niets nieuws onder de zon voor mij!

Erikje
Yo,

Ik begrijp ieders mening hier .

Maar is het niet ;

1.: beter dat moderators zich van deze zaak afzijdig houden ?

2.:deze topic(s) dichtgegooid word(en) ,
de mensen die nog geld van hem moeten ,
kunnen best in groep met hun advocaten een zaak opstarten ,
om hun GELD terug te zien ,
en ik denk dat nu héél DP ervanaf weet ,duss......

Nogmaals , ik sta aan NIEMANDS kant , maar "k heb men buik vol van dit soort topics !

Je gaat je probleem niet oplossen , door hier te blijven zeiken !!

Greetz & Respect ,

-camou-

ride

Bericht door ride » vr jul 15, 2005 1:13 pm

Ben ik het vreselijk mee eens. Deze topic is opgeblazen en VEEL te persoonlijk! Ik stem voor dicht gooien.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr jul 15, 2005 1:26 pm

camouflage schreef:
Maar is het niet ;

Nogmaals , ik sta aan NIEMANDS kant , maar "k heb men buik vol van dit soort topics !

1: Neen, en wel om de reden dat moderators ten eerst ook gewoon een normaal member zijn en ten tweede dit soort zaken ook aan het hart gaat.

2: Neen, om reden dat indien we dit op slot zetten we als DP zelf onze kop in het zand steken en het over laten waaien. Door het topic op slot te zetten, zal niemand zijn geld / spullen eerder krijgen.

Ik heb al eerder aangegeven "vertrouwen te hebben in een goede afloop", ik loop niemand hier persoonlijk af te fakkelen, maar ik moet me wel aansluiten bij de woorden van BOSS "dat hij TE druk is met andere dingen om even hier uit te leggen hoe de vork in de steel steekt"... dat zou al voor hem pleiten.

Luc

Bericht door Luc » vr jul 15, 2005 1:26 pm

Aan Ilke en anderen die Emiel hier op een of andere manier verdedigen of begrip voor hem proberen op te wekken:

Wat er ook aan de hand is en hoe zwaar bepaalde dingen ook mentaal/emotioneel op hem wegen, hij heeft duidelijk op voorhand niet stilgestaan bij wat het betekent van met klanten te moeten omgaan en op welke manier dat best gebeurt. De klachten over slechte communicatie zijn te talrijk om allemaal op toeval te berusten.

Ik zou ook nog steeds graag een antwoord krijgen op mijn eerder gestelde vraag: is dit http://www.morewoodbikes.com/news.html dezelfde dirt-online als waar hier over geklaagd wordt. Als hij daar tijd voor kan maken, moet hij ook maar tijd maken om zijn lopende zaken correct af te handelen of op zijn minst hier ene en ander te komen uitleggen.

Erikje

Bericht door Erikje » vr jul 15, 2005 1:26 pm

camouflage schreef: Yo,

Ik begrijp ieders mening hier .

Maar is het niet ;

Telt mijn mening niet? BTW, wat ik neerzet komt van Erikje, die toevallig een mod is. Maar wat ik neerzet is mijn mening en niet die van DP, alle mod"s of wie dan ook.

En wellicht is het inderdaad wel beter dat dit topic dicht gaat, stellingen zijn duidelijk, Dirt-online is naar het schijnt failliet, veel mensen krijgen nog wat van de eigenaar die niks meer van zich laat horen.

Erikje

[mod edit] mod beraad...

camouflage

Bericht door camouflage » vr jul 15, 2005 1:32 pm

yo ,

Erikje , je moet mijn post niet als persoonlijk bezien .

En jazeker , jij hebt ook je mening die meetelt !

Maar elke post die nu nog op deze topic word gezet ,
werpt alleen maar méér olie op het vuur .

Greetz & respect,

-camou-

Christiaan

Bericht door Christiaan » vr jul 15, 2005 2:51 pm

Luc schreef:

Ik zou ook nog steeds graag een antwoord krijgen op mijn eerder gestelde vraag: is dit http://www.morewoodbikes.com/news.html dezelfde dirt-online als waar hier over geklaagd wordt. Als hij daar tijd voor kan maken, moet hij ook maar tijd maken om zijn lopende zaken correct af te handelen of op zijn minst hier ene en ander te komen uitleggen.

Ja, dat is dezelfde Dirt Online. Hij doet al vanaf maart 2005 ofzo in Morewood frames, en heeft er volgens mij een stuk of 5 verkocht. Hij deed al Morewood dus voor NL voor deze hele toestand.

En nee, ik probeer niets goed te praten, zijn gewoon de feiten.

surfstad

Bericht door surfstad » vr jul 15, 2005 4:03 pm

Erikje schreef:
[
camouflage schreef:

En wellicht is het inderdaad wel beter dat dit topic dicht gaat,
[mod edit] mod beraad...

Mee eens.
Mountainbike.nl heeft het topic ook tot nader order dicht gegooid.
Jeroen

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » vr jul 15, 2005 4:20 pm

Gewoon open laten lijkt mij, daar is het een klaagbaak voor. De klachten lijken mij redelijk gegrond en als je het topic open laat geef ke ook Emiel de kans nog te reageren.(Ja ik geloof in sprookjes!)

dusssss©

Plaats reactie