ratbak schreef:
btw is die agent smith nog te koop bij emiel
heb wel intresse :P :P
Bij ons wel.....!! ;D
Misschien iets meer euries.....maar hij komt dan wel..... ::)
( niet geheel onbelangrijk....gezien deze topic....

Chiel
Moderator:Beheerders
ratbak schreef:
2xdbikeZ Harold schreef:
NEE DA"S LEKKER ZEG ! JULLIE GAAN DUS LEKKER ZITTEN WACHTEN TOT ER WEER ÉS EEN PROBLEEMPJE KOMT, ZODAT JULLIE VERVOLGENS EMIEL WEER LEKKER AF KUNNEN ZEIKEN ?
IK VIND HET ECHT ONGELOVELIJK. IEMAND PROBEERT WAT OP TOUW TE ZETTEN IN NL. EN JULLIE ZITTEN LEKKER MET Z"N ALLEN OP EEN KANSJE TE WACHTEN OM ÉM IN DE GROND TE TRAPPEN.
TOP HOOR !
ELK BEDRIJF IN ELKE BRANCHE ZAL ALTIJD WEL EENS IETS NIET GOED DOEN............SO BE IT. KOM ER DAN GEWOON NIET MEER OF KOOP ER NIET MEER. MAAR LAAT IEDER DIT VOOR ZICHZELF BESLISSEN EN GA ELKAAR NIET LEKKER OP ZITTEN STOKEN OVER HOE SLECHT DIE OF DIE HET WEL NIET DOET !
[2xdbikeZ Chiel schreef:
[ratbak schreef:
Bij ons wel.....!! ;D
Misschien iets meer euries.....maar hij komt dan wel..... ::)
( niet geheel onbelangrijk....gezien deze topic....)
Chiel
Erikje schreef:
[2xdbikeZ Harold schreef:
NEE DA"S LEKKER ZEG ! JULLIE GAAN DUS LEKKER ZITTEN WACHTEN TOT ER WEER ÉS EEN PROBLEEMPJE KOMT, ZODAT JULLIE VERVOLGENS EMIEL WEER LEKKER AF KUNNEN ZEIKEN ?
IK VIND HET ECHT ONGELOVELIJK. IEMAND PROBEERT WAT OP TOUW TE ZETTEN IN NL. EN JULLIE ZITTEN LEKKER MET Z"N ALLEN OP EEN KANSJE TE WACHTEN OM ÉM IN DE GROND TE TRAPPEN.
TOP HOOR !
ELK BEDRIJF IN ELKE BRANCHE ZAL ALTIJD WEL EENS IETS NIET GOED DOEN............SO BE IT. KOM ER DAN GEWOON NIET MEER OF KOOP ER NIET MEER. MAAR LAAT IEDER DIT VOOR ZICHZELF BESLISSEN EN GA ELKAAR NIET LEKKER OP ZITTEN STOKEN OVER HOE SLECHT DIE OF DIE HET WEL NIET DOET !
Grappig, dit is een quote van je collega enkele maanden geleden, stond mij nog bij vandaar....
De één zijn dood... etc.
Erikje
surfstad schreef:
Ps. Je bent van harte welkom om mee te racen op 24-07 in Bergschenhoek.
themaniac schreef:
Briljant!!...Heeft die man een vrachtwagen dan, want zo te horen krijgt half Nederland nog spullen van hem.
Ilke schreef:
Ik erger mij dood aan dit onderwerp, vooral sinds bekend is geworden dat het bedrijf niet meer bestaat.
Het is vast geen onwil dat hij jullie je geld of spullen niet geeft. Wat jullie allemaal vergeten is dat als je failliet gaat al je spullen en geld in beslag wordt genomen, met een BV. alleen van de zaak, maar waarschijnlijk was het een eenmansbedrijf en dan worden ook je privespullen in beslag genomen. Zelfs een deel van je salaris voor de komende 3 jaar. Het is dus waarschijnlijk gewoon onmogelijk om iets terug te geven, de grote schuldeisers hebben voorrang.
Yo,Erikje schreef: Hoi Ilke,
Welkom op dit forum. Heel apart om met je eerste bericht in zo een topic te beginnen. Ook ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij Emiel kent, maar als jij zegt dat dit niet zo is, dan zal het zo zijn.
Je verliest denk ik wel uit het oog dat Emiel langer wist dan wij (in ieder geval) dat hij het niet zou redden. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om zaken te verkopen, wellicht voordat de deuren echt dicht gingen. Jij schijnt veel te weten van faillissementen, dan weet jij net zo goed als ik dat je niet van de één op de andere dag failliet wordt verklaard. Dit kan weken tot maanden duren. Ik trek daaruit maar 1 conclusie.
Overigens, wie zegt dat hij al failliet is? Welke rechtbank heeft de uitspraak gedaan? Welke curator is er? Is er überhaupt al beslag gelegd e.d. Vragen waar ik geen antwoord op kan geven, kan ook niet want dat antwoord is er ook niet... of... heb jij dat antwoord, gezien het feit dat jij meer van faillissementen weet dan menigeen hier.
Het zal ongetwijfeld vervelend zijn om failliet te gaan en inderdaad, de 3 jaar erna zijn helemaal geen feest, ik geloof Ãets boven bijstands niveau. Maar jij verteld de mensen hier dat ze moeten inbinden vanwege die reden en dan snap ik in het geheel niet.
Die 90 Euro is voor de mensen hier net zoveel geld als voor Emiel. Niet iedereen heeft hier goedbetaalde banen als ik (en jij?).
En als laatste wil ik je toch een verhaal meegeven: 3 jaar geleden heb ik ook bij Emiel geld moeten halen wat hij weigerde terug te betalen. Bellen hielp niet, of hij drukte je weg of nam op en zei niets (!) of zijn lieve toenmalige vriendin nam op en zei dat je moest opzouten. Op een gegeven moment heb ik hem toch kunnen spreken (en wat voor een gesprek) en dat gesprek resulteerde tot een zeer snelle betaling. Dus wat ervaring met Emiel betreft is er niets nieuws onder de zon voor mij!
Erikje
camouflage schreef:
Maar is het niet ;
1.: beter dat moderators zich van deze zaak afzijdig houden ?
2.:deze topic(s) dichtgegooid word(en) ,
de mensen die nog geld van hem moeten ,
kunnen best in groep met hun advocaten een zaak opstarten ,
om hun GELD terug te zien ,
en ik denk dat nu héél DP ervanaf weet ,duss......
Nogmaals , ik sta aan NIEMANDS kant , maar "k heb men buik vol van dit soort topics !
Telt mijn mening niet? BTW, wat ik neerzet komt van Erikje, die toevallig een mod is. Maar wat ik neerzet is mijn mening en niet die van DP, alle mod"s of wie dan ook.camouflage schreef: Yo,
Ik begrijp ieders mening hier .
Maar is het niet ;
1.: beter dat moderators zich van deze zaak afzijdig houden ?
de mensen die nog geld van hem moeten ,
kunnen best in groep met hun advocaten een zaak opstarten ,
om hun GELD terug te zien ,
en ik denk dat nu héél DP ervanaf weet ,duss......
Luc schreef:
Ik zou ook nog steeds graag een antwoord krijgen op mijn eerder gestelde vraag: is dit http://www.morewoodbikes.com/news.html dezelfde dirt-online als waar hier over geklaagd wordt. Als hij daar tijd voor kan maken, moet hij ook maar tijd maken om zijn lopende zaken correct af te handelen of op zijn minst hier ene en ander te komen uitleggen.
Erikje schreef:
[camouflage schreef:
En wellicht is het inderdaad wel beter dat dit topic dicht gaat,
[mod edit] mod beraad...