Re:vanavond op koppen
Moderator:Beheerders
-
dus dinsdag om 21,30 als ik mij nie vergis gaat het over een canadese travestiet die dh"t. en hij/zij rijdt alle vrouwen naar huis
.

- Hydraulic_Pimp
nie vergeten hé jeanetten, ik ben eens curieus
21.45 op vrt
21.45 op vrt
oow dat is over 10 min dus
ik heb het net gezien en wat moet je hier nou van zeggen, volgens de medici is ze een vrouw maar ze heeft de voordelen van een man, dus, maar mag ze bij de mannen rijden? ik snap die vrouw wel die tweede is geworden.
gr mark
gr mark
markm.nl schreef:
ik heb het net gezien en wat moet je hier nou van zeggen, volgens de medici is ze een vrouw maar ze heeft de voordelen van een man, dus, maar mag ze bij de mannen rijden? ik snap die vrouw wel die tweede is geworden.
gr mark
Je hebt het denk ik niet helemaal goed opgevangen, maar door de hormonen en het ombouwen is ze de voordelen die mannen hebben (over het algemeen groter en meer spierweefsel) kwijt. Trouwens, je hebt ook vrouwen die groot zijn (of klein). Mijns inziens moet ze gewoon bij de vrouwen rijden. Zo veel sneller was ze de laatste wedstrijd ook weer niet, tussen 2 en 3 zat vier seconden en tussen michelle en de 2e plaats een kleine 3 seconden. Die michelle is gewoon goed en kende het parcours. Zo gespierd vond ik "r trouwens niet, die andere meiden moeten gewoon wat meer eten :P.
Zeer triest en kwetsend trouwens hoe sommige mensen zich over haar uitlieten. Die kunnen het gewoon niet hebben dat iemand anders beter is en omdat ze geboren is als man wijten ze haar winst daar maar aan.
Laten ze anders het hele onderscheid tussen mannen en vrouwen maar opdoeken

klopt maar het blijft vreemd
-
- Contacteer:
dat van die laatste wedstijden waar het niet veel schol, ze won toch nog altijd he. is het nu een goed rijdende vrouw of een slechter rijdende man.
ze heeft nog altijd die kleine voordelen en die geven haar volgens mij die 3sec
ik zeg dat het niet eerlijk is ---->>>> zo kan den nico zich laten ombouwen, zie maar naar zijn tijden, dan wint ie met zn omafiets nog
ze heeft nog altijd die kleine voordelen en die geven haar volgens mij die 3sec
ik zeg dat het niet eerlijk is ---->>>> zo kan den nico zich laten ombouwen, zie maar naar zijn tijden, dan wint ie met zn omafiets nog
Waar maken jullie je druk om? Waarom is het vreemd? Omdat ze in het verkeerde lichaam is geboren, maar gek is van biken, moet ze dan nog meer gezeik krijgen?
Van chausson zeggen ze dat ze als een vent rijdt... da"s dan wel weer een compliment?
Make up your minds :P
Van chausson zeggen ze dat ze als een vent rijdt... da"s dan wel weer een compliment?
Make up your minds :P
-
kheb zelf ook gekeken. Kvind eigelijk ook da die bij de vrouwen mag meedoen, om redenen die hierboven al vernoemd zen. Tis iddd ook hard as ge dan zo ne zever over u heen krijgt, nie fijn

-
- Forumbeheerder
kunnen we plons hier ni als ervaringsdeskundige aan het woord laten?
Wij hebben ook een omgebouwde dinges hier in het dorp.Hij/zij heeft een B-1 Genus!
Dat jullie het ff weten!
Het blijft een vreemde verschijning als je zo wereld vreemd bent als ik!
;D ;D ;D
Dat jullie het ff weten!

;D ;D ;D
-
- Forumbeheerder
effie moraalridder spelen,
waarom kunnen we die mensen hun "verleden" ni vergeten? Ik dnek ni da die hormonenkuren zo prestatieverbeterend zijn.
Dat er dan in andere wielrenmilieus met epo en wespjes gespeeld wordt en iedereen dat maar goed vind, vind ik veel erger.
waarom kunnen we die mensen hun "verleden" ni vergeten? Ik dnek ni da die hormonenkuren zo prestatieverbeterend zijn.
Dat er dan in andere wielrenmilieus met epo en wespjes gespeeld wordt en iedereen dat maar goed vind, vind ik veel erger.
Helemaal mee eens!
Sjase schreef:
[markm.nl schreef:
gr mark
Je hebt het denk ik niet helemaal goed opgevangen, maar door de hormonen en het ombouwen is ze de voordelen die mannen hebben (over het algemeen groter en meer spierweefsel) kwijt. Trouwens, je hebt ook vrouwen die groot zijn (of klein). Mijns inziens moet ze gewoon bij de vrouwen rijden. Zo veel sneller was ze de laatste wedstrijd ook weer niet, tussen 2 en 3 zat vier seconden en tussen michelle en de 2e plaats een kleine 3 seconden. Die michelle is gewoon goed en kende het parcours. Zo gespierd vond ik "r trouwens niet, die andere meiden moeten gewoon wat meer eten :P.
Zeer triest en kwetsend trouwens hoe sommige mensen zich over haar uitlieten. Die kunnen het gewoon niet hebben dat iemand anders beter is en omdat ze geboren is als man wijten ze haar winst daar maar aan.
Laten ze anders het hele onderscheid tussen mannen en vrouwen maar opdoeken![]()
[
BF = DeJean schreef:
effie moraalridder spelen,
waarom kunnen we die mensen hun "verleden" ni vergeten? Ik denk ni da die hormonenkuren zo prestatieverbeterend zijn.
Precies helemaal mee eens. Ik heb die aflevering en vond het echt een vette aflevering. Ik d8 effe eh das toch die .... maar ja als ze maar goed rijdt maakt het me niet uit.
Voor sommige mensen is het heel moelijk om " outside the box " te denken, of in gewoon Nederlands verder denken dan je gewoon bent
Gelukkig heb ik daar nooit moeite mee.

Lokaal was ze top, zoveel was duidelijk.
Op wereldniveau was ze dat zeker nog niet. Missy Giove reed haar zo naar huis.
Moraal van het verhaal: haar lokale tegenstanders moeten rijden ipv petities schrijven.
Op wereldniveau was ze dat zeker nog niet. Missy Giove reed haar zo naar huis.
Moraal van het verhaal: haar lokale tegenstanders moeten rijden ipv petities schrijven.
- Xircuit
- Contacteer:
Ik heb de aflevering niet gezien, maar:
Een Man (want dat is ze van nature) is toch sterker als een vrouw?
IMO lijkt het me niet eerlijk, zeer waarschijnlijk is ze gewoon even wat sterker dan de rest van het vrouwen-start veld. Maakt dat dan geen verschil?
Overgens heb ik niets tegen travestieten of zo iets....
Een Man (want dat is ze van nature) is toch sterker als een vrouw?
IMO lijkt het me niet eerlijk, zeer waarschijnlijk is ze gewoon even wat sterker dan de rest van het vrouwen-start veld. Maakt dat dan geen verschil?
Overgens heb ik niets tegen travestieten of zo iets....
Als je het niet hebt gezien, kun je er ook moeilijk iets over zeggen. Dan zou je misschien meer weten over chemische castratie en de gevolgen van die hormonen behandelingen.
Handen omhoog wie weet wat een travestiet is? En nou wie weet wat een transseksueel is...? Goed zo.
Er zijn er ook nog vrouwen die zijn geboren met XY chromosomen. Moeten we die ook maar sport verbieden? Oh, wacht even, dat heeft het Olympisch Commitee lang geprobeerd te doen juist ...
Handen omhoog wie weet wat een travestiet is? En nou wie weet wat een transseksueel is...? Goed zo.
Er zijn er ook nog vrouwen die zijn geboren met XY chromosomen. Moeten we die ook maar sport verbieden? Oh, wacht even, dat heeft het Olympisch Commitee lang geprobeerd te doen juist ...
-
kvond haar toch meer op een man trekken dan op een vrouw

Space Man Spiff schreef:
kvond haar toch meer op een man trekken dan op een vrouw![]()
Zo lopen er wel meer rond, ook zonder operatie ...
Zet een bodybuilder op een fiets, die zal dan ongeloofelijk hard gaan want die is gigantisch sterk...... of is er meer dan kracht alleen nodig?
-
amanda schreef:
Zet een bodybuilder op een fiets, die zal dan ongeloofelijk hard gaan want die is gigantisch sterk...... of is er meer dan kracht alleen nodig?
voor 500m zal ie hard gaan en dan niemer kunnen, een bodybuilder heeft weinig uithouding