Re:vanavond op koppen

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Space Man Spiff
vanavond op koppen

Bericht door Space Man Spiff » ma jun 27, 2005 6:07 pm

dus dinsdag om 21,30 als ik mij nie vergis gaat het over een canadese travestiet die dh"t. en hij/zij rijdt alle vrouwen naar huis :?.

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » di jun 28, 2005 6:58 pm

nie vergeten hé jeanetten, ik ben eens curieus

21.45 op vrt

aab

Bericht door aab » di jun 28, 2005 8:19 pm

oow dat is over 10 min dus

markm.nl

Bericht door markm.nl » di jun 28, 2005 9:26 pm

ik heb het net gezien en wat moet je hier nou van zeggen, volgens de medici is ze een vrouw maar ze heeft de voordelen van een man, dus, maar mag ze bij de mannen rijden? ik snap die vrouw wel die tweede is geworden.
gr mark

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » di jun 28, 2005 10:25 pm

markm.nl schreef:
ik heb het net gezien en wat moet je hier nou van zeggen, volgens de medici is ze een vrouw maar ze heeft de voordelen van een man, dus, maar mag ze bij de mannen rijden? ik snap die vrouw wel die tweede is geworden.
gr mark

Je hebt het denk ik niet helemaal goed opgevangen, maar door de hormonen en het ombouwen is ze de voordelen die mannen hebben (over het algemeen groter en meer spierweefsel) kwijt. Trouwens, je hebt ook vrouwen die groot zijn (of klein). Mijns inziens moet ze gewoon bij de vrouwen rijden. Zo veel sneller was ze de laatste wedstrijd ook weer niet, tussen 2 en 3 zat vier seconden en tussen michelle en de 2e plaats een kleine 3 seconden. Die michelle is gewoon goed en kende het parcours. Zo gespierd vond ik "r trouwens niet, die andere meiden moeten gewoon wat meer eten :P.

Zeer triest en kwetsend trouwens hoe sommige mensen zich over haar uitlieten. Die kunnen het gewoon niet hebben dat iemand anders beter is en omdat ze geboren is als man wijten ze haar winst daar maar aan.

Laten ze anders het hele onderscheid tussen mannen en vrouwen maar opdoeken ;)

markm.nl

Bericht door markm.nl » di jun 28, 2005 10:29 pm

klopt maar het blijft vreemd

crazy canuck
Contacteer:

Bericht door crazy canuck » di jun 28, 2005 11:09 pm

dat van die laatste wedstijden waar het niet veel schol, ze won toch nog altijd he. is het nu een goed rijdende vrouw of een slechter rijdende man.
ze heeft nog altijd die kleine voordelen en die geven haar volgens mij die 3sec
ik zeg dat het niet eerlijk is ---->>>> zo kan den nico zich laten ombouwen, zie maar naar zijn tijden, dan wint ie met zn omafiets nog

T
Contacteer:

Bericht door T » wo jun 29, 2005 8:03 am

Waar maken jullie je druk om? Waarom is het vreemd? Omdat ze in het verkeerde lichaam is geboren, maar gek is van biken, moet ze dan nog meer gezeik krijgen?
Van chausson zeggen ze dat ze als een vent rijdt... da"s dan wel weer een compliment?

Make up your minds :P

intruder_stef

Bericht door intruder_stef » wo jun 29, 2005 4:04 pm

kheb zelf ook gekeken. Kvind eigelijk ook da die bij de vrouwen mag meedoen, om redenen die hierboven al vernoemd zen. Tis iddd ook hard as ge dan zo ne zever over u heen krijgt, nie fijn :(

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » wo jun 29, 2005 4:50 pm

kunnen we plons hier ni als ervaringsdeskundige aan het woord laten?

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » wo jun 29, 2005 6:17 pm

Wij hebben ook een omgebouwde dinges hier in het dorp.Hij/zij heeft een B-1 Genus!
Dat jullie het ff weten! ;) Het blijft een vreemde verschijning als je zo wereld vreemd bent als ik!

;D ;D ;D

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » do jun 30, 2005 9:24 am

effie moraalridder spelen,

waarom kunnen we die mensen hun "verleden" ni vergeten? Ik dnek ni da die hormonenkuren zo prestatieverbeterend zijn.
Dat er dan in andere wielrenmilieus met epo en wespjes gespeeld wordt en iedereen dat maar goed vind, vind ik veel erger.

Castor

Bericht door Castor » do jun 30, 2005 10:04 am

Helemaal mee eens!

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » do jun 30, 2005 12:36 pm

Sjase schreef:
[
markm.nl schreef:
gr mark

Je hebt het denk ik niet helemaal goed opgevangen, maar door de hormonen en het ombouwen is ze de voordelen die mannen hebben (over het algemeen groter en meer spierweefsel) kwijt. Trouwens, je hebt ook vrouwen die groot zijn (of klein). Mijns inziens moet ze gewoon bij de vrouwen rijden. Zo veel sneller was ze de laatste wedstrijd ook weer niet, tussen 2 en 3 zat vier seconden en tussen michelle en de 2e plaats een kleine 3 seconden. Die michelle is gewoon goed en kende het parcours. Zo gespierd vond ik "r trouwens niet, die andere meiden moeten gewoon wat meer eten :P.

Zeer triest en kwetsend trouwens hoe sommige mensen zich over haar uitlieten. Die kunnen het gewoon niet hebben dat iemand anders beter is en omdat ze geboren is als man wijten ze haar winst daar maar aan.

Laten ze anders het hele onderscheid tussen mannen en vrouwen maar opdoeken ;)

[
BF = DeJean schreef:
effie moraalridder spelen,

waarom kunnen we die mensen hun "verleden" ni vergeten? Ik denk ni da die hormonenkuren zo prestatieverbeterend zijn.
Dat er dan in andere wielrenmilieus met epo en wespjes gespeeld wordt en iedereen dat maar goed vind, vind ik veel erger.

Precies helemaal mee eens. Ik heb die aflevering en vond het echt een vette aflevering. Ik d8 effe eh das toch die .... maar ja als ze maar goed rijdt maakt het me niet uit.

Voor sommige mensen is het heel moelijk om " outside the box " te denken, of in gewoon Nederlands verder denken dan je gewoon bent

Gelukkig heb ik daar nooit moeite mee. :)

El Florio

Bericht door El Florio » do jun 30, 2005 2:08 pm

Lokaal was ze top, zoveel was duidelijk.

Op wereldniveau was ze dat zeker nog niet. Missy Giove reed haar zo naar huis.

Moraal van het verhaal: haar lokale tegenstanders moeten rijden ipv petities schrijven.

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » do jun 30, 2005 3:10 pm

Ik heb de aflevering niet gezien, maar:

Een Man (want dat is ze van nature) is toch sterker als een vrouw?

IMO lijkt het me niet eerlijk, zeer waarschijnlijk is ze gewoon even wat sterker dan de rest van het vrouwen-start veld. Maakt dat dan geen verschil?

Overgens heb ik niets tegen travestieten of zo iets....

T
Contacteer:

Bericht door T » do jun 30, 2005 4:06 pm

Als je het niet hebt gezien, kun je er ook moeilijk iets over zeggen. Dan zou je misschien meer weten over chemische castratie en de gevolgen van die hormonen behandelingen.

Handen omhoog wie weet wat een travestiet is? En nou wie weet wat een transseksueel is...? Goed zo.

Er zijn er ook nog vrouwen die zijn geboren met XY chromosomen. Moeten we die ook maar sport verbieden? Oh, wacht even, dat heeft het Olympisch Commitee lang geprobeerd te doen juist ...

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » do jun 30, 2005 5:20 pm

kvond haar toch meer op een man trekken dan op een vrouw :?

Luc

Bericht door Luc » vr jul 01, 2005 9:34 am

Space Man Spiff schreef:
kvond haar toch meer op een man trekken dan op een vrouw :?

Zo lopen er wel meer rond, ook zonder operatie ...

amanda
Contacteer:

Bericht door amanda » vr jul 01, 2005 6:15 pm

Zet een bodybuilder op een fiets, die zal dan ongeloofelijk hard gaan want die is gigantisch sterk...... of is er meer dan kracht alleen nodig?

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » za jul 02, 2005 1:48 pm

amanda schreef:
Zet een bodybuilder op een fiets, die zal dan ongeloofelijk hard gaan want die is gigantisch sterk...... of is er meer dan kracht alleen nodig?

voor 500m zal ie hard gaan en dan niemer kunnen, een bodybuilder heeft weinig uithouding

Plaats reactie