BMX Gezocht

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
HarryHardtail
BMX Gezocht

Bericht door HarryHardtail » wo apr 06, 2005 6:40 pm

Heeft er iemand een BMX in goede staat te koop staan?Liefst wel een complete BMX.

A.G

Re:BMX Gezocht

Bericht door A.G » wo apr 06, 2005 7:52 pm

Haro Mirra 540 Air (2004) klein jaartje oud, weinig mee gereden, goede staat.

Nieuw 450 Euro... Nu 200 Euro

Lijkt het je wat, mail me dan op alexguequierre@yahoo.com

HarryHardtail

Bericht door HarryHardtail » wo apr 06, 2005 8:22 pm

Heb een mailtje gestuurd.

realspolo

Bericht door realspolo » wo mei 11, 2005 9:46 pm

Mocht je nog steeds zoekende zijn, misschien is dit iets?

http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=21797

TIME powered CUBE

Bericht door TIME powered CUBE » vr mei 13, 2005 7:01 pm

Ik heb ook nog iets heel moois staan. Hij wordt volledig geserviced en in perfecte staat afgeleverd

Alu frame
chromo vork
Odyssey hazard lite velgen op onverwoestbare QUANDO naven (industrielagers) met rvs spaken
WETHEPEOPLE 3-piece bmx cranks (industrielagers)
Odyssey tandwiel
shimano LX v-brake
LX remhendel

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wegens overstap naar cruiser. Het fietsje mankeert niks en is een perfecte metgezel op de bmx-baan.

Nick

bikenick@hotmail.com
0617686236

HIMSELF

Bericht door HIMSELF » do jun 23, 2005 7:59 pm

hallo

ik heb nog een Gt thumper staan compleet en in perfecte staat. Was toe 750 euro je mag hem komen halen na bezichteging voor 375 euro een eerlijke prijs zou ik zeggen.

de reden waarom die weg moet ik heb er mij nooit mee kunnen uit leven het is mijn ding niet laat iets weten

mtbfreak

Bericht door mtbfreak » do jun 23, 2005 10:23 pm

misschien heb ik nog iets intressants voor je..
omdat bmx toch niet helemaal mijn ding is
1 week oude umf brad 2 kan leuk prijsje maken..

mail anders ff op djmevadave@hotmail.com

Duoke

Bericht door Duoke » za jun 25, 2005 6:17 pm

Ik heb een bmx te koop waar ik nog op rij tot ik een MTB heb gevonden, het was ene van Royal, zwart met goud ik zal hem ff beschrijven

Het is een BMX van Royal, goede staat behalve achter band niet in goede staat meer maar wel nog goed om met te rijden, kleur van BMX is zwart, pegs en stuurkop+zadelklem = goud, en de semi-pro aluminium wieltjes zn gentiaan blauw gespoten. Achter-rem hendel is kapot maar ik koop wel nieuwe en monteer ik hem wel ff, prijs van BMX was 230€ nieuw, 72 euro voor de 2 wielen, 5 euro voor nieuw ketting enz... dus ongeveer heb ik er 330 +/- euro aan besteed, er staan wel krassen enzo op omdat ik veel gevallen ben (natuurlijk dat hoort bij elk fiets sport) en heb geen tijd om alles te herspuiten, ik doe deze bmx weg voor 200 euro"s, niet minder liefst. en reden: omdat ik niet snel iets leer, en ik wou Flatland gaan maar kan niet goed mn evenwicht houden ;) :) :D
En ik ga trouwens een mountainbike kopen, dan een streetrider worden eh, lkkr wheelies trekken enzo... dus als je geinstreseerd bent, laat me iets weten op Samsuke@hotmail.com. Ik ruil deze BMX ook om voor een MTB met schijfremmen (goede staat, dus niets los en liefst geen gekraak[geluid])

Samsuke@hotmail.com !! stuur me ff mailtje

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » za jun 25, 2005 10:21 pm

Duoke schreef:
Ik heb een bmx te koop waar ik nog op rij tot ik een MTB heb gevonden, het was ene van Royal, zwart met goud ik zal hem ff beschrijven

Het is een BMX van Royal, goede staat behalve achter band niet in goede staat meer maar wel nog goed om met te rijden, kleur van BMX is zwart, pegs en stuurkop+zadelklem = goud, en de semi-pro aluminium wieltjes zn gentiaan blauw gespoten. Achter-rem hendel is kapot maar ik koop wel nieuwe en monteer ik hem wel ff, prijs van BMX was 230€ nieuw, 72 euro voor de 2 wielen, 5 euro voor nieuw ketting enz... dus ongeveer heb ik er 330 +/- euro aan besteed, er staan wel krassen enzo op omdat ik veel gevallen ben (natuurlijk dat hoort bij elk fiets sport) en heb geen tijd om alles te herspuiten, ik doe deze bmx weg voor 200 euro"s, niet minder liefst. en reden: omdat ik niet snel iets leer, en ik wou Flatland gaan maar kan niet goed mn evenwicht houden ;) :) :D
En ik ga trouwens een mountainbike kopen, dan een streetrider worden eh, lkkr wheelies trekken enzo... dus als je geinstreseerd bent, laat me iets weten op Samsuke@hotmail.com. Ik ruil deze BMX ook om voor een MTB met schijfremmen (goede staat, dus niets los en liefst geen gekraak[geluid])

Samsuke@hotmail.com !! stuur me ff mailtje

:? tsja... bling bling...

Duoke

Bericht door Duoke » zo jun 26, 2005 10:15 am

wat is er bling bling aan :D dat goud is natuurlijk niet echt goud eh, kieke :p anders zou die bmx ni op te tillen zijn en dan zou ik schatrijk zijn :P

Brian

Duoke

Bericht door Duoke » zo jun 26, 2005 10:16 am

Hey LeDude, wat voor een BMX zoek je? Dirt/Street/Downhill/Vert/Flatland ?? Laat me iets weten

Brian

HIMSELF

Bericht door HIMSELF » zo jun 26, 2005 5:52 pm

Een GT Thumper met chromoly 4130 frame

frame :100% cr-mo trail design, machined head tube, 6mm thick dropots with 14mm slots, u-brake mounts, revised cable routing, welded on seat post clamp

fork : 100% cr-mo trail design 1-1/8" threadless steer tube with weld in star nut, 1-3/8" blades, 6mm thck dropouts with 14mm axle slots

crankset : gt tubular cr-mo 3-piece, 180mm, pinch bolt clamping, splined spindle hole, chrome plated

chainwheel : gt 7mm thick cnc aluminum, 44t, black anodized

pedals : gt aluminum platform with press in pins

bottom bracket : sealed cartridge bearings, aluminum cups, cr-mo splined spindle

freewheel : acs maindrive, 1/2 x 1/8", 16t, chrome plated

chain : kmc "stretch proof", thicker side plates, nickle plated

rims : alex al-mx22 aluminum, 48 hole, 30mm wide

tires : gt lp-iii, 20x2.1

Duoke

Bericht door Duoke » zo jun 26, 2005 7:48 pm

Yo HIMSELF, kan je fototje laten zien van die bmx van je.

Brian

Asphalt Licker

Bericht door Asphalt Licker » ma jun 27, 2005 10:13 am

...............................€ 200,- voor een royal bmx????
Hoe durf je?!

Duoke

Bericht door Duoke » wo jun 29, 2005 8:13 pm

Omdat ik dat durf? der staan semi-pro wielen op,( weet niet meer welke) van aluminium, eeft 72€gekost, zn opgeblinkt, staan nieuwe bouten op, staan nieuwe grip op (rubber nu, plastiek niet aan te raden) en nieuwe zadelpen. ;)

HIMSELF

Bericht door HIMSELF » do jun 30, 2005 6:58 pm

sorry maat heb digi cam. als je nog intresse hebt

Plaats reactie