BMX Gezocht
Moderator:Beheerders
-
Heeft er iemand een BMX in goede staat te koop staan?Liefst wel een complete BMX.
Re:BMX Gezocht
Haro Mirra 540 Air (2004) klein jaartje oud, weinig mee gereden, goede staat.
Nieuw 450 Euro... Nu 200 Euro
Lijkt het je wat, mail me dan op alexguequierre@yahoo.com
Nieuw 450 Euro... Nu 200 Euro
Lijkt het je wat, mail me dan op alexguequierre@yahoo.com
-
Heb een mailtje gestuurd.
Mocht je nog steeds zoekende zijn, misschien is dit iets?
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=21797
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=21797
-
Ik heb ook nog iets heel moois staan. Hij wordt volledig geserviced en in perfecte staat afgeleverd
Alu frame
chromo vork
Odyssey hazard lite velgen op onverwoestbare QUANDO naven (industrielagers) met rvs spaken
WETHEPEOPLE 3-piece bmx cranks (industrielagers)
Odyssey tandwiel
shimano LX v-brake
LX remhendel

Wegens overstap naar cruiser. Het fietsje mankeert niks en is een perfecte metgezel op de bmx-baan.
Nick
bikenick@hotmail.com
0617686236
Alu frame
chromo vork
Odyssey hazard lite velgen op onverwoestbare QUANDO naven (industrielagers) met rvs spaken
WETHEPEOPLE 3-piece bmx cranks (industrielagers)
Odyssey tandwiel
shimano LX v-brake
LX remhendel

Wegens overstap naar cruiser. Het fietsje mankeert niks en is een perfecte metgezel op de bmx-baan.
Nick
bikenick@hotmail.com
0617686236
hallo
ik heb nog een Gt thumper staan compleet en in perfecte staat. Was toe 750 euro je mag hem komen halen na bezichteging voor 375 euro een eerlijke prijs zou ik zeggen.
de reden waarom die weg moet ik heb er mij nooit mee kunnen uit leven het is mijn ding niet laat iets weten
ik heb nog een Gt thumper staan compleet en in perfecte staat. Was toe 750 euro je mag hem komen halen na bezichteging voor 375 euro een eerlijke prijs zou ik zeggen.
de reden waarom die weg moet ik heb er mij nooit mee kunnen uit leven het is mijn ding niet laat iets weten
misschien heb ik nog iets intressants voor je..
omdat bmx toch niet helemaal mijn ding is
1 week oude umf brad 2 kan leuk prijsje maken..
mail anders ff op djmevadave@hotmail.com
omdat bmx toch niet helemaal mijn ding is
1 week oude umf brad 2 kan leuk prijsje maken..
mail anders ff op djmevadave@hotmail.com
Ik heb een bmx te koop waar ik nog op rij tot ik een MTB heb gevonden, het was ene van Royal, zwart met goud ik zal hem ff beschrijven
Het is een BMX van Royal, goede staat behalve achter band niet in goede staat meer maar wel nog goed om met te rijden, kleur van BMX is zwart, pegs en stuurkop+zadelklem = goud, en de semi-pro aluminium wieltjes zn gentiaan blauw gespoten. Achter-rem hendel is kapot maar ik koop wel nieuwe en monteer ik hem wel ff, prijs van BMX was 230€ nieuw, 72 euro voor de 2 wielen, 5 euro voor nieuw ketting enz... dus ongeveer heb ik er 330 +/- euro aan besteed, er staan wel krassen enzo op omdat ik veel gevallen ben (natuurlijk dat hoort bij elk fiets sport) en heb geen tijd om alles te herspuiten, ik doe deze bmx weg voor 200 euro"s, niet minder liefst. en reden: omdat ik niet snel iets leer, en ik wou Flatland gaan maar kan niet goed mn evenwicht houden
En ik ga trouwens een mountainbike kopen, dan een streetrider worden eh, lkkr wheelies trekken enzo... dus als je geinstreseerd bent, laat me iets weten op Samsuke@hotmail.com. Ik ruil deze BMX ook om voor een MTB met schijfremmen (goede staat, dus niets los en liefst geen gekraak[geluid])
Samsuke@hotmail.com !! stuur me ff mailtje
Het is een BMX van Royal, goede staat behalve achter band niet in goede staat meer maar wel nog goed om met te rijden, kleur van BMX is zwart, pegs en stuurkop+zadelklem = goud, en de semi-pro aluminium wieltjes zn gentiaan blauw gespoten. Achter-rem hendel is kapot maar ik koop wel nieuwe en monteer ik hem wel ff, prijs van BMX was 230€ nieuw, 72 euro voor de 2 wielen, 5 euro voor nieuw ketting enz... dus ongeveer heb ik er 330 +/- euro aan besteed, er staan wel krassen enzo op omdat ik veel gevallen ben (natuurlijk dat hoort bij elk fiets sport) en heb geen tijd om alles te herspuiten, ik doe deze bmx weg voor 200 euro"s, niet minder liefst. en reden: omdat ik niet snel iets leer, en ik wou Flatland gaan maar kan niet goed mn evenwicht houden

En ik ga trouwens een mountainbike kopen, dan een streetrider worden eh, lkkr wheelies trekken enzo... dus als je geinstreseerd bent, laat me iets weten op Samsuke@hotmail.com. Ik ruil deze BMX ook om voor een MTB met schijfremmen (goede staat, dus niets los en liefst geen gekraak[geluid])
-
- Contacteer:
Duoke schreef:
Ik heb een bmx te koop waar ik nog op rij tot ik een MTB heb gevonden, het was ene van Royal, zwart met goud ik zal hem ff beschrijven
Het is een BMX van Royal, goede staat behalve achter band niet in goede staat meer maar wel nog goed om met te rijden, kleur van BMX is zwart, pegs en stuurkop+zadelklem = goud, en de semi-pro aluminium wieltjes zn gentiaan blauw gespoten. Achter-rem hendel is kapot maar ik koop wel nieuwe en monteer ik hem wel ff, prijs van BMX was 230€ nieuw, 72 euro voor de 2 wielen, 5 euro voor nieuw ketting enz... dus ongeveer heb ik er 330 +/- euro aan besteed, er staan wel krassen enzo op omdat ik veel gevallen ben (natuurlijk dat hoort bij elk fiets sport) en heb geen tijd om alles te herspuiten, ik doe deze bmx weg voor 200 euro"s, niet minder liefst. en reden: omdat ik niet snel iets leer, en ik wou Flatland gaan maar kan niet goed mn evenwicht houden![]()
![]()
![]()

wat is er bling bling aan
dat goud is natuurlijk niet echt goud eh, kieke :p anders zou die bmx ni op te tillen zijn en dan zou ik schatrijk zijn :P
Brian

Brian
Hey LeDude, wat voor een BMX zoek je? Dirt/Street/Downhill/Vert/Flatland ?? Laat me iets weten
Brian
Brian
Een GT Thumper met chromoly 4130 frame
frame :100% cr-mo trail design, machined head tube, 6mm thick dropots with 14mm slots, u-brake mounts, revised cable routing, welded on seat post clamp
fork : 100% cr-mo trail design 1-1/8" threadless steer tube with weld in star nut, 1-3/8" blades, 6mm thck dropouts with 14mm axle slots
crankset : gt tubular cr-mo 3-piece, 180mm, pinch bolt clamping, splined spindle hole, chrome plated
chainwheel : gt 7mm thick cnc aluminum, 44t, black anodized
pedals : gt aluminum platform with press in pins
bottom bracket : sealed cartridge bearings, aluminum cups, cr-mo splined spindle
freewheel : acs maindrive, 1/2 x 1/8", 16t, chrome plated
chain : kmc "stretch proof", thicker side plates, nickle plated
rims : alex al-mx22 aluminum, 48 hole, 30mm wide
tires : gt lp-iii, 20x2.1
frame :100% cr-mo trail design, machined head tube, 6mm thick dropots with 14mm slots, u-brake mounts, revised cable routing, welded on seat post clamp
fork : 100% cr-mo trail design 1-1/8" threadless steer tube with weld in star nut, 1-3/8" blades, 6mm thck dropouts with 14mm axle slots
crankset : gt tubular cr-mo 3-piece, 180mm, pinch bolt clamping, splined spindle hole, chrome plated
chainwheel : gt 7mm thick cnc aluminum, 44t, black anodized
pedals : gt aluminum platform with press in pins
bottom bracket : sealed cartridge bearings, aluminum cups, cr-mo splined spindle
freewheel : acs maindrive, 1/2 x 1/8", 16t, chrome plated
chain : kmc "stretch proof", thicker side plates, nickle plated
rims : alex al-mx22 aluminum, 48 hole, 30mm wide
tires : gt lp-iii, 20x2.1
Yo HIMSELF, kan je fototje laten zien van die bmx van je.
Brian
Brian
-
...............................€ 200,- voor een royal bmx????
Hoe durf je?!
Hoe durf je?!
Omdat ik dat durf? der staan semi-pro wielen op,( weet niet meer welke) van aluminium, eeft 72€gekost, zn opgeblinkt, staan nieuwe bouten op, staan nieuwe grip op (rubber nu, plastiek niet aan te raden) en nieuwe zadelpen.

sorry maat heb digi cam. als je nog intresse hebt