Maar die 512 kom je dus geregeld in Groningen tegen?
Die stamt echt uit de tijd dat Ferrari nog ware exoten bouwde.
Niet dat wat ze nu bouwen niets is maar het is allerminst te vergelijken met het prachtige goed dat ze eind 70 en in de jaren 80 bouwden.
Heb ooit een keer het geluk mogen hebben in een F40 mee te rijden. Op vakantie in Zuid Limburg (ik was 15, samen met mijn ouders) zouden we een dagje naar Stavelot. Onderweg komen we bij het circuit langs. Komen we langs een deel dat afgesloten was (ja, toen was groot deel nog openbare weg), stond daar een F40. Wij er naartoe en in mijn beste Frans een beetje met die beste man gesproken.
En ja, ik mocht er wel even in zitten. Toen heeft ie me als klap op de vuurpijl meegenomen voor een rondje Spa. Helemaal te gek, nog steeds de mooiste dag uit mijn leven, hoe gek kun je zijn. Mijn pa heeft gelukkig veel foto"s gemaakt van dat memorabele dagje.
Overigens klopt het wel dat Frits een 250 GTO heeft. Jaren geleden een keer met mijn pa langsgereden. Even binnen kijken en daar stond een schitterende GTO te pronken in de showroom naast een F40 en een testarossa. Wat een fantastische auto. Ik heb er nog wel foto"s van maar helaas niet digitaal.
Ken je overigens de 308 GT/M? Zijn ooit 3 van gebouwd. Frits heeft er 1 en die ooit een keer zien racen op Assen tijdens Ferraridag.......jaren geleden.
Wat een herrie zat er in die bak. Mooi is ie niet maar exclusief!!!!!!!!