Specialized FSR Team, MBA June95

2
3
4
5
Moderators:JJ, Beheerders
EL PERRO schreef:
Er zijn toch een handvol alu FS"n waar jij ook wel op wil zitten denk ik?![]()
Elevation12,000 schreef:
De San Andreas heeft het volgens mij nog lang uitgehouden en een sterk gelijkend model is meen ik nog steeds te koop. Grappig om te lezen is dat hij met 3,5cm "travel" achter komt. Whoo!! Tand des tijds knaagt niet zo erg aan HT"s als dat hij doet aan Fully"s lijkt voor de hand te liggen. Degene die hier natuurlijk echt iets over kan zeggen is cHoc, want hij rijdt er één.
Elevation12,000 schreef:
De San Andreas heeft het volgens mij nog lang uitgehouden en een sterk gelijkend model is meen ik nog steeds te koop. Grappig om te lezen is dat hij met 3,5cm "travel" achter komt. Whoo!! Tand des tijds knaagt niet zo erg aan HT"s als dat hij doet aan Fully"s lijkt voor de hand te liggen. Degene die hier natuurlijk echt iets over kan zeggen is cHoc, want hij rijdt er één.
Wytze schreef:
Die San Andreas heeft tenminste het draaipunt nog op een normale plaats zitten!
Alle andere merken leken wel achter elkaar aan te lopen met dat scharnierpunt
halverwegen de zitbuis: Trek, Cannondale, Scott, Schwinn, GT. Die moet je echt
niet met een beetje "sag" rijden dan lijkt het wel of je op een hobbelpaard zit!
BTW heb je nog iets over Cannondale Delta V1000 uit `92 of over Rafty Funnel?
EL PERRO schreef:
;DMet zulke schoenen kan je op elk feestje komen als je niet meer met ze fietst!
Allereerst heb ik een foto van mijn Funnel:Wytze schreef:
BTW heb je nog iets over Cannondale Delta V1000 uit `92 of over Rafty Funnel?
Elevation12,000 schreef: Mbt de Delta V1000: Geloof dat MTB+ hem eens tegen een Scott Unitrack en een ProFlex uit heeft laten komen. Zal eens kijken of dat klopt. Zo ja, dan post ik dat mits ik nog een Engelstalig Delta V1000 artikel vind, want dan krijgt dat de voorkeur.
Anders moet er maar een "fully scan man" opstaan. ;D Ik hoop dat jullie hier een beetje begrip voor hebben.