matriaal: MDF 18 MM
verf: zwarte spuit bus en een potje custom groen.
P.S. hij is nog niet af dit is een foto tussendoor genomen van me pc.
Moderator:Beheerders
Plons schreef:
Hij beweerde dat hij voor veel minder dan de helft van de prijs mij een toren kon bouwen die sneller was als een G5 in mijn configuratie (6000 euro).
MxMasterMike schreef:
[Plons schreef:
Hij beweerde dat hij voor veel minder dan de helft van de prijs mij een toren kon bouwen die sneller was als een G5 in mijn configuratie (6000 euro).
Tel dan wel ff alle dagen die je kwijt bent aan systeem gezeur, virussen, ergernissen etc, erbij op. En ga dan nog eens kijken of je nog steeds zo goedkoop uit bent.
MxMasterMike schreef:
[Plons schreef:
Tel dan wel ff alle dagen die je kwijt bent aan systeem gezeur, virussen, ergernissen etc, erbij op. En ga dan nog eens kijken of je nog steeds zo goedkoop uit bent.
Caramba schreef:
Wel zou je 350W Aopen voeding roet in het eten kunnen gooien
[Caramba schreef: Nog 1 ding, als je computer niet meer op wil starten (vanwege te hoge overclock), moet je hem uitzetten en met INSERT ingedrukt je computer weer aanzetten. Als het goed is worden dan meteen alle standaard waardes van je BIOS terug gezet en kan je direct weer verder proberen![]()
Klopt Luc, maar Insert ingedrukt houden is toch veel makkelijker? En als je de batterij kortsluit zijn al je BIOS instellingen weg. Met de Insert toets wordt alleen het zogeheten CPU Soft Menu (1 pagina waar alle overclock instellingen staan) gereset. De rest van je BIOS instellingen blijft dan behouden.Luc schreef: Batterij moederbord verwijderen en kortsluiten helpt ook.
MxMasterMike schreef:
[Plons schreef:
Rinse Appelstroop schreef:
Ik weet dat een goeie pc belangrijk is, ben momenteel aan het sparen voor een lap-top als werkpaard. Ja écht waar, mobiliteit is belangrijk:
- SVGA scherm 1400x1050
- Harde schijf minimaal 60gig
- Grafische kaart 265mb
- Lan Netwerkkaart
- Dvd brander
- Pentium ......(nader in te vullen)
- 1024mb.
- Veel USB ingangen
- Breedbeeld
Voor € 1100,- mogelijk?
Freeridin Dragon schreef:
De hele xbox zelf kan ook in de fik vliegen ;D
jullie hebben wel goeie pc"s, ik zit op een 3 jaar oude laptop met Radeon 9000 en een Pentium 4 2,4 Ghz en een fan die nooit werkt wardoor mn laptop steeds uitvalt![]()