Plons schreef:
En toch vind ik hem reuze mooi !
Amen to that!
Moderator:Beheerders
Plons schreef:
En toch vind ik hem reuze mooi !
Sir Gonz Lays.. schreef:
zeg dekerfs, een medium heckler is geschikt voor mensen tot 1.78m volgens de site. maar omdat een medium er beter uitziet rijden veel mensen die eigenlijk een large zouden moeten hebben toch een medium. nu vraag ik me af, ben jij ook langer dan 1.78m en zo ja, maakt t veel uit als je dan toch de medium rijdt? (ik ben 1.84). Net als plons (1.82)met zn medium 5 spot (tot 1.75), las ik ergens. (en jij katze, hebt toch ook een med heckler??)
met de zadelpen zal t wel gaan schat ik, maar hoe zit t met de lengte van je stem etc? (korte stems vind ik lekker sturen (50mm))
het lijkt me namelijk echt zwaar kut als achteraf blijkt dat je de verkeerde maat gekocht hebt. er is nergens in de buurt een mogelijkheid om zon fiets uit testen in twee maten namelijk.
En lijkt t nou net zo of zit er verschil in de trans red kleur in vergelijking met andere hecklers op bijv pinkbike?
wat een vragen allemaal, thanx anyway![]()
Als je fiets bevalt moet je hem vooral zo houden, wie weet zijn dat de ideale maten voor jou,michel2 schreef: ik geloof niet dat die fitting meuk, rekening houd met dit type fiets, ik bedoel dat je jezelf beter kunt afvragen hou je huidige fiets is hoe die bevalt en of die min of meer overheen komt met wat je wilt aanschaffen, veel twijfel sprreek je met de verkopster of je haar even mag proberen !!
zover mijn centjes twee )
[Sir Gonz Lays]
zeg dekerfs, nu vraag ik me af, ben jij ook langer dan 1.78m en zo ja, maakt t veel uit als je dan toch de medium rijdt? hihihihihi, laat het hem maar niet horen
en jij katze, hebt toch ook een med heckler?? yep, ik heb een medium en laat ik nu net 1,78 zijn. Ik denk echter dat de medium heckler ook voor iets (tot 1.80m) grotere mensen kan. Ik gebruik een 70mm stuurpen en dit is voor mij precies genoeg voor enduro tochten. Gebruik je de Heckler voor 4x of street dan kun je volstaan met 50mm of wellicht 0mm.Maar voor xc of enduro zou ik als je groter bent zeker geen kortere pen gebruiken. Je ziet ze op internet ook wel met lange 120mm pennen, maar hoe dat rijd weet ik niet.
En lijkt t nou net zo of zit er verschil in de trans red kleur in vergelijking met andere hecklers op bijv pinkbike? de transreds zijn allemaal gelijk, je zou die kleur eens in het echt moeten zien in de schaduw en in de zon, die kleur schitterd gewoon
Sir Gonz Lays.. schreef:
......................wat een vragen allemaal, thanx anyway![]()
Sir Gonz Lays.. schreef:
Sir Gonz Lays.. schreef:
Sir Gonz Lays.. schreef:
via bikefitting kom ik op een 48 cm seattube uit. dan is t dus beter om een large heckler te kopen.... jammer dekerfs. :"( het was me een genoegen![]()
Sir Gonz Lays.. schreef:
via bikefitting kom ik op een 48 cm seattube uit. dan is t dus beter om een large heckler te kopen.... jammer dekerfs. :"( het was me een genoegen![]()
Plons schreef:
toen ik het toepaste op mijn mtb was ik net een mongool !
Enduro schreef:
indien je die stuurpen ook los verkoopt, hoe lang is die en voor hoeveel?
Enduro schreef:
Sorry, een 110 Thomson kopen terwijl ik al een 110 rijd, vind ik wat té...
Toch bedankt.