Heb vandaag (de zondag) enkel de 70 gedaan. Ging eigenlijk zeer voortvarend. Goed door kunnen stampen op een lekker verzet.
In aanloop naar de 3de pauze toe was het echter wat minder; op een of andere manier een behoorlijke dip. Dat, terwijl ik voor mn gevoel de eerste helft niet volle bak reed, kon dát het niet zijn. Daarnaast kreeg ik tamelijk last van het "hongerklap-gevoel". Was dus bang dat ik vroegtijdig de strijd moest staken.
Het laatste deel... dus zeg 15km tot het eind, het hele stuk met gruwelijke krampaanvallen in mn benen gereden. Ik heb daar normaal gezien niet echt last van, maar vandaag was gewoon bizar. Kon toch tempo rijden op de licht glooiende delen, maar zodra het been tempo iets te veel richting "vrij spinnen" ging, schoot óf mn kuit, óf mn bovenbeenspier in de kramp. Heb in twee klimmen even staan/zitten strekken, omdat het bijna niet te doen was.
Al met al ben ik toch blij dat ik dus niet ben afgestapt en de route toch heb afgereden, ondanks de felle krampen. Zit nu met pijnlijke benen thuis, maar kan gelukkig zeggen dat ik hem toch heb uitgereden.
Ben onderweg tijdens een "zwak" moment in een klim, waar ik dus even m"n krampen aan het bevechten was, nog bij gereden door een stille lezer van dit forum op een gele Genius met vriendin. Diegene wil ik nog even bedanken, omdat dat me stiekem toch wel wat motivatie gaf om door te blijven rijden... of te wel; ik wou me niet laten inhalen

.
De route van dit jaar was echt super. Mooie stukken gezien die ik normaal in limburg niet echt tegen kom. Zeer de moeite waard!