Hoe zou jij zijn als iemand zen L*L aan je zou laten tonen?? ::) :-X
Ik zou die kerel ook martelen !

*de vuile hond*

hehehe.
-camou-
Moderator:Beheerders
WhoCares schreef:
de joden zitten overal met hun geld in ( die ze door handel verkregen hebben door de eeuwen heen).
Velgje schreef:
Wat ze doen is niet goed te praten maar jezelf zo verlagen door onschuldige mensen op te blazen. Dan ben je in mijn ogen gewoon een beest.
Als je ballen hebt dan ga je voor de leiders. Maar ja die zullen ze wel niet hebben.............................. ::)
Mijn advies pak een doosje rennies loop naar een palestijn en zeg tegen hem: hier pak aan....voor je opgeblazen gevoel.
Feit : de joden zijn super handelaars.cHoc schreef: [En hoe komt dat......WhoCares schreef: de joden zitten overal met hun geld in ( die ze door handel verkregen hebben door de eeuwen heen).
Joden mochten geen bakker worden, geen boer, geen slager, enz.... worden
De handel was een van de weinige vormen van geld verdienen die ze nog net wel mochten uitvoeren,
En elke keer werden in de loop der eeuwen hun bezitting gestolen en konden ze opnieuw beginnen.
Anti semitisme is niet iets van de afgelopen 70 jaar,
Anti semitisme bestaat al meer 1600 jaar!
cHoc schreef:
[WhoCares schreef:
de joden zitten overal met hun geld in ( die ze door handel verkregen hebben door de eeuwen heen).
En hoe komt dat......
Joden mochten geen bakker worden, geen boer, geen slager, enz.... worden
De handel was een van de weinige vormen van geld verdienen die ze nog net wel mochten uitvoeren,
En elke keer werden in de loop der eeuwen hun bezitting gestolen en konden ze opnieuw beginnen.
Anti semitisme is niet iets van de afgelopen 70 jaar,
Anti semitisme bestaat al meer 1600 jaar!
@choc : en dat gebruiken ze nu al 1600 jaar !!!!om persoonlijke belangen te bekrijgen !
Weet je wat ik schandalig vind??dat joden waarvan hun ouders(of zelf ) in een concentratiekamp hebben gezeten,nog steeds geld willen hebben voor de leed dat ze meegemaakt hebben,ok ik kan begrijpen dat men vergoed moet worden (en dat is ook gebeurt-geloof me dauitsland heeft serieus mogen betalen-) en nog steeds willen die mensen GELD zien !!tsss da vind ik erg.
Maar swat ,om het kort te houden geen een van de partijen is correct bezig,nog de palestijnen en ZEKER niet de israeli"s.
That"s all folks !
-camou-
Ik denk dat als die Palestijnen de kans krijgen om Sharon (of een van zijn collega"s) om te leggen dat ze echt niet zullen aarzelen hoor, beetje loze opmerking beste man.
@ BP Erik: amen to that
sja, niemand heeft er zoveel ervaring mee als de joden, noodgedwongen.....Plons schreef: Feit : de joden zijn super handelaars.
en wie zijn dat dan??Feit : in de tweede wereldoorlog was een Mega Groot Munitiebedrijf in Essen dat NIET mocht gebombardeerd worden door de geallieerden.
Waarom ? Het bedrijf was in handen van Amerikaanse Joden.....
Feit: dit betrof een opgeknapt kamp met goed gevoede en opgevoede gevangen die naderhand direct werden afgemaakt.Feit : toen het rood kruis op bezoek kwam in de concentratie kampen, vonden ze dat er niks verkeerd was (). Toevallig al eens opgezocht wie toen aan het hoofd stond van het rood Kruis ?
mijn reactie op jou was om dit antwoord uit te lokken, want je kent de joden niet goed genoeg (ik ook niet)Feit : ik ben bijna getrouwd met een moslim (echt waar), "nieuwe" moslims aanvaarden "niet" moslims. Nooit zal dit voorkomen met Joden...
camouflage schreef:
@choc : en dat gebruiken ze nu al 1600 jaar !!!!om persoonlijke belangen te bekrijgen !
Weet je wat ik schandalig vind??dat joden waarvan hun ouders(of zelf ) in een concentratiekamp hebben gezeten,nog steeds geld willen hebben voor de leed dat ze meegemaakt hebben,ok ik kan begrijpen dat men vergoed moet worden (en dat is ook gebeurt-geloof me dauitsland heeft serieus mogen betalen-) en nog steeds willen die mensen GELD zien !!tsss da vind ik erg.
Maar swat ,om het kort te houden geen een van de partijen is correct bezig,nog de palestijnen en ZEKER niet de israeli"s.
That"s all folks !
-camou-
Binker schreef:
Klopt ten dele echter Palestina was van de britten. Wanneer dit veroverd is weet ik niet. En ter informatie ik vind de israeli"s fouter dan fout EVENALS palestijnen die terrorisme beoefenen. Ik scheer dus alles over EEN kam.
@Thorax: tis maar net hoe je het bekijkt de meesten op dit forum zullen pim"s vol is vol sneller oppikken dan Jan Maat (is langer geleden) bovendien is PIm verser in het geheugen.
Binker schreef:
Dit is een van de redenen dat de bijbel voor mij maar een boek is en dat het uitgelegd kan worden zoals men dat wil.