Re:Israel : sterk bezig !

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

camouflage

Bericht door camouflage » di mar 23, 2004 5:09 pm

Hoe zou jij zijn als iemand zen L*L aan je zou laten tonen?? ::) :-X

Ik zou die kerel ook martelen ! ;)

*de vuile hond* :) ;D :D

hehehe.

-camou-

WhoCares

Bericht door WhoCares » di mar 23, 2004 5:25 pm

Vond dit op het i-net:

http://www.democratisch-links.be/uitper ... ntaar.html

Mijn mening : Israel moet eerst de hand in eigen boezem steken.
Ze hebben zelf de problemen veroorzaakt die ze nu op hun dak hebben gekregen
Ze hebben niets van hun eigen "afschuwelijke meegemaakte verleden " geleerd.
En waarom USA te weinig hier tegen doet , te veel joden in de regering en de joden zitten overal met hun geld in ( die ze door handel verkregen hebben door de eeuwen heen).

En maar zielig doen overal in de wereld. ( Regering tenminste )

RonSantos

Bericht door RonSantos » di mar 23, 2004 6:46 pm

Laat ze elkaar daar maar afmaken. Ik weet het een beetje makkelijk maar ik word een beetje gek van het gezeik daar. Stopt toch nooit. Laat ze een deel af staan aan de mensen die geen oorlog willen kunnen ze daar rustig wonen. En op het andere deel kunnen ze elkaar uitmoorden. Zo opgelost. :) :P

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » di mar 23, 2004 7:03 pm

Ik noem enkele feiten:

1) Er is in Palestina NIEMAND meer onschuldig, zelfs de kleine kinderen worden vergeven van haat.

2) De muur had door de Palestijnen gebouwd moeten worden, dat was een ultiem vredesgebaar geweest.

3) Sjeik El Wheelie verdiende het niet als martelaar te sterven.

Mijn conclusie algemeen:

Religie maakt meer kapot dan je lief is.

:?

Q....

Bericht door Q.... » di mar 23, 2004 7:42 pm

Wat ze doen is niet goed te praten maar jezelf zo verlagen door onschuldige mensen op te blazen. Dan ben je in mijn ogen gewoon een beest.
Als je ballen hebt dan ga je voor de leiders. Maar ja die zullen ze wel niet hebben.............................. ::)

Mijn advies pak een doosje rennies loop naar een palestijn en zeg tegen hem: hier pak aan....voor je opgeblazen gevoel.

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » di mar 23, 2004 7:45 pm

zolas andere hie rook al schreven, het is niet de relgie die de dingen kapot maakt. het is de mens die deze relgie msibruikt om macht te hebben of te verkrijgen.

sommige halen hier Bush aan als oplosser, maar in mijn ogen is Bush net zo fout.

cHoc

Bericht door cHoc » di mar 23, 2004 7:48 pm

WhoCares schreef:
de joden zitten overal met hun geld in ( die ze door handel verkregen hebben door de eeuwen heen).

En hoe komt dat......
Joden mochten geen bakker worden, geen boer, geen slager, enz.... worden
De handel was een van de weinige vormen van geld verdienen die ze nog net wel mochten uitvoeren,
En elke keer werden in de loop der eeuwen hun bezitting gestolen en konden ze opnieuw beginnen.

Anti semitisme is niet iets van de afgelopen 70 jaar,
Anti semitisme bestaat al meer 1600 jaar!

Joost2

Bericht door Joost2 » di mar 23, 2004 7:49 pm

Niet dat die Palestijnen zulke lieverdjes zijn, maar een blinde man met een heli en drie raketten uit zijn rolstoel schieten is natuurlijk van een zeer bedenkelijk niveau. Die hadden ze al kunnen uitschakelen door een baksteen voor zijn wiel te leggen.

[
Velgje schreef:
Wat ze doen is niet goed te praten maar jezelf zo verlagen door onschuldige mensen op te blazen. Dan ben je in mijn ogen gewoon een beest.
Als je ballen hebt dan ga je voor de leiders. Maar ja die zullen ze wel niet hebben.............................. ::)

Mijn advies pak een doosje rennies loop naar een palestijn en zeg tegen hem: hier pak aan....voor je opgeblazen gevoel.

Ik denk dat als die Palestijnen de kans krijgen om Sharon (of een van zijn collega"s) om te leggen dat ze echt niet zullen aarzelen hoor, beetje loze opmerking beste man.

@ BP Erik: amen to that

Plons

Bericht door Plons » di mar 23, 2004 8:17 pm

cHoc schreef: [
WhoCares schreef: de joden zitten overal met hun geld in ( die ze door handel verkregen hebben door de eeuwen heen).
En hoe komt dat......
De handel was een van de weinige vormen van geld verdienen die ze nog net wel mochten uitvoeren,
En elke keer werden in de loop der eeuwen hun bezitting gestolen en konden ze opnieuw beginnen.

Feit : de joden zijn super handelaars.

Feit : in de tweede wereldoorlog was een Mega Groot Munitiebedrijf in Essen dat NIET mocht gebombardeerd worden door de geallieerden.
Waarom ? Het bedrijf was in handen van Amerikaanse Joden.....

Feit : toen het rood kruis op bezoek kwam in de concentratie kampen, vonden ze dat er niks verkeerd was ( :o). Toevallig al eens opgezocht wie toen aan het hoofd stond van het rood Kruis ?

Feit : ik ben bijna getrouwd met een moslim (echt waar), "nieuwe" moslims aanvaarden "niet" moslims. Nooit zal dit voorkomen met Joden...

camouflage

Bericht door camouflage » di mar 23, 2004 8:23 pm

cHoc schreef:
[
WhoCares schreef:
de joden zitten overal met hun geld in ( die ze door handel verkregen hebben door de eeuwen heen).

En hoe komt dat......

@choc : en dat gebruiken ze nu al 1600 jaar !!!!om persoonlijke belangen te bekrijgen !

Weet je wat ik schandalig vind??dat joden waarvan hun ouders(of zelf ) in een concentratiekamp hebben gezeten,nog steeds geld willen hebben voor de leed dat ze meegemaakt hebben,ok ik kan begrijpen dat men vergoed moet worden (en dat is ook gebeurt-geloof me dauitsland heeft serieus mogen betalen-) en nog steeds willen die mensen GELD zien !!tsss da vind ik erg.

Maar swat ,om het kort te houden geen een van de partijen is correct bezig,nog de palestijnen en ZEKER niet de israeli"s.

That"s all folks !

-camou-

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » di mar 23, 2004 9:25 pm

Zolang er mensen zijn die religie misbruiken om hun "heilige" doelen na te streven, is het dus nog steeds de religie die het mogelijk maakt massahysterie te veroorzaken.

Daarbij wordt de koran wel heel creatief geinterpreteerd, op een wijze die ongekend is, en alleen mogelijk is geworden door acute godsdienstwaanzin gecombineerd met fundamentele ontsporingen tijdens de theologische evolutie gedurende de laatste -pak em beet- 1500 jaar.

Misbruik of niet, het is telkens de koran die op deze wijze misbruikt wordt anderen aan te zetten tot haat, nijd, en bommegooierij, zelfs zonder dat het beoogde gemeenschappelijk doel van deze zinloze daden duidelijk is.

Denk je het met de protestanten/katholieken/calvijnen en weet ik al niet wat gehad te hebben, op de balkan is pas nog een robbertje gevochten, het middenoosten, man we beginnen pas weer.

Moet je voorstellen dat er aliens zijn die ons al enige tijd bestuderen.......................die vliegen snel door lijkt me.

E

Q....

Bericht door Q.... » di mar 23, 2004 10:03 pm

Ik denk dat als die Palestijnen de kans krijgen om Sharon (of een van zijn collega"s) om te leggen dat ze echt niet zullen aarzelen hoor, beetje loze opmerking beste man.

@ BP Erik: amen to that

Aangezien die ze die kans waarschijnlijk nooit zullen krijgen en ze daar blijkbaar ook niet de moeite voor willen nemen zullen er altijd onschuldige slachtoffers blijven vallen..........allemaal hartloze simpele zielen die palestijnen. (in mijn ogen).

legion
Contacteer:

Bericht door legion » di mar 23, 2004 10:04 pm

Oog om oog, tand om tand zorgt al decennia voor een enorme fuckzooi daar, 9 jaar geleden léék het alsof er een lichtpuntje was maar ook dat lichtpuntje werd neergeknald.
En nu? Volgens mij hebben ze nog nooit in zo"n neerwaartse spiraal gezeten als nu.
Ik lees hier ergens dat de Palestijnen geen ballen hebben omdat ze onschuldige omstanders opblazen. De Israelische visie op een precisie aanval is op zijn minst net zo verontrustend...
Het is bruutgeweld (made in america baby) vs "terrorisme". Ik keur geen van beide goed, maar eerlijk gezegd vind ik de Israelische aanpak wel erg laf...

Trouwens, een tijdje terug was er sprake van dat Sharon aangeklaagd zou worden wegens fraude en afgezet zou worden ofzo, nix meer van gehoord? What happened?

cHoc

Bericht door cHoc » di mar 23, 2004 11:49 pm

Plons schreef: Feit : de joden zijn super handelaars.
sja, niemand heeft er zoveel ervaring mee als de joden, noodgedwongen.....
Feit : in de tweede wereldoorlog was een Mega Groot Munitiebedrijf in Essen dat NIET mocht gebombardeerd worden door de geallieerden.
Waarom ? Het bedrijf was in handen van Amerikaanse Joden.....
en wie zijn dat dan??
Feit : toen het rood kruis op bezoek kwam in de concentratie kampen, vonden ze dat er niks verkeerd was ( :o). Toevallig al eens opgezocht wie toen aan het hoofd stond van het rood Kruis ?
Feit: dit betrof een opgeknapt kamp met goed gevoede en opgevoede gevangen die naderhand direct werden afgemaakt.
Feit : ik ben bijna getrouwd met een moslim (echt waar), "nieuwe" moslims aanvaarden "niet" moslims. Nooit zal dit voorkomen met Joden...
mijn reactie op jou was om dit antwoord uit te lokken, want je kent de joden niet goed genoeg (ik ook niet)
ook niet joden kunnen rustig trouwen met joden zonder problemen.

Onder streng gelovige joden zal dit niet gebeuren.
verder kun je in gevallen waar de joodse familie dat nodig vind, eerst jood worden.

en dit allemaal komt ook voor onder moslims, jij hoeft dus geen moslim te worden om met haar te trouwen.
een collega bij mij op het werk, is getrouwt met een indische moslim, hij moest moslim worden om met haar te mogen trouwen van haar familie
niet dat dat veel voorstelde die ceremonie, hij moest ff 1 regeltje oplezen, en bingo, hij was moslim.
en hij doet er verder helemaal niks mee.
en je kunt onder sommige moslims het wel vergeten om te trouwen met de persoon die je wil, gearrangeerde huwlijken, niet moslim
onder de taliban kon je het zeker wel vergeten om als moslim met een niet moslim te gaan trouwen.

waar is dan het wezelijke verschil met de joden??

cHoc

Bericht door cHoc » wo mar 24, 2004 12:00 am

camouflage schreef:
@choc : en dat gebruiken ze nu al 1600 jaar !!!!om persoonlijke belangen te bekrijgen !

Weet je wat ik schandalig vind??dat joden waarvan hun ouders(of zelf ) in een concentratiekamp hebben gezeten,nog steeds geld willen hebben voor de leed dat ze meegemaakt hebben,ok ik kan begrijpen dat men vergoed moet worden (en dat is ook gebeurt-geloof me dauitsland heeft serieus mogen betalen-) en nog steeds willen die mensen GELD zien !!tsss da vind ik erg.

Maar swat ,om het kort te houden geen een van de partijen is correct bezig,nog de palestijnen en ZEKER niet de israeli"s.

That"s all folks !

-camou-

dan moet je "het grote conflict" van ellen g white maar eens lezen,
praten we dan wel verder.....

camouflage

Bericht door camouflage » wo mar 24, 2004 8:49 am

Kijk dude,

Wat er in de geschiedenis nu allemaal gebeurt is geweest met de joden valt niet goed te praten,dat klopt.
Nu op de moment wat de Israeli"s doen valt ook niet goed te praten .

Conclusie : de mens leert blijkbaar niet de eerste keer van zen fouten.

OF JE NU MOSLIM OF JOOD BENT , AGRESSIE & HAAT EN AL DIENE SJIT KENNEN GEEN HUIDSKLEUR.

With all respect,

-camou-

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » wo mar 24, 2004 10:02 am

Joden hebben zelf ook wat onschuldige slachtoffers op hun geweten. Of de foto"s vorig jaar vergeten van dat jongentje dat in de armen van zn vaders stierf omdat er een steen de verkeerde kant op ging?

Wat met de terreur die de joden in de kampen uitvoeren? spreekt daar iemand over? De massa slachtingen die Sharon als generaal gecommandeerd heeft? om er maar 2 te noemen. De discussie is vroeger al exhaustief gevoerd.......

Er zijn inderdaad geen onschuldigen meer, maar er is wel een biezondere onbalans tussen David en Goliath hier. En wie een beetje rechtvaardigheidsgevoel heeft, kan het niet hebben dat de israeli ongestraft de palestijnen al meer dan een halve eeuw in een verschrikkelijke wurggreep houden. En niet omgekeerd he, laat ons een kat een kat noemen.

Rechtvaardigheidsgevoel heeft niet veel met religie te maken, je bent mens of je bent t niet.

Binker

Bericht door Binker » wo mar 24, 2004 10:51 am

Mooie woorden BF! Word soms zo moe van dit geouwehoer. Snap dat een poldermodel niet gaat werken daar maar mijn god waarom? Al die haat naar elkaar toe klinkt zo kinderachtig (ja hij heeft me geslagen nu sla ik terug) De bijbel en de koran en thora worden steeds uitgelegd zoals de heren het interpreteren: oog om oog tand om tand. Voor het gemak wordt het gebod: Gij zult niet doden ook maar even vergeten. Dit is een van de redenen dat de bijbel voor mij maar een boek is en dat het uitgelegt kan worden zoals men dat wil.

THORAX

Bericht door THORAX » wo mar 24, 2004 11:42 am

Binker schreef:
Klopt ten dele echter Palestina was van de britten. Wanneer dit veroverd is weet ik niet. En ter informatie ik vind de israeli"s fouter dan fout EVENALS palestijnen die terrorisme beoefenen. Ik scheer dus alles over EEN kam.
@Thorax: tis maar net hoe je het bekijkt de meesten op dit forum zullen pim"s vol is vol sneller oppikken dan Jan Maat (is langer geleden) bovendien is PIm verser in het geheugen.

@BINKER ja okee hou me ten goede maar.....Pim vond het druk!!!! ;)

De helft van al het gezeik in de wereld is ontstaan door misverstanden en
onbegrip.
iets wat wij fietsertjes ook niet kunnen oplossen maar bij jezelf beginnen klinkt.... BWAURHGGG.........maar is iets, ja toch.

The world is hanging by its fingernails!!!
P E A C E

Binker

Bericht door Binker » wo mar 24, 2004 11:58 am

Denk niet een misverstand maar puur omdat een partij IETS vind en dan standpunt neemt.

Pimiento

Bericht door Pimiento » wo mar 24, 2004 12:43 pm

Nou ja wij hebben de wijsheid ook niet in pacht, maar als ik de krant open sla of de tv aanzet wordt ik er wel vaak moedeloos van. De hele wereld lijkt wel in de fik te staan. Ik denk dat we blij mogen zijn dat wij hier in den lagen landen, voorlopig, gevrijwaard blijven van bloedig geweld en oorlog als gevolg van extremisme en haat jegens andersdenkenden (ff afkloppen). Ik zeg voorlopig want dit zou over een jaar of 10 (of eerder) goed anders kunnen zijn.

Peace out

tHe shArk

Bericht door tHe shArk » wo mar 24, 2004 2:12 pm

Gooi al die landen plat en bouw er een vet bikepark!!!
Problem solved :P

roadkill

Bericht door roadkill » wo mar 24, 2004 4:01 pm

quote camou:Binnenkort kan niemand nog gezellig over straat lopen/fietsen zonder een paar bom-scherven in zen nek te krijgen.

Waarom denk je dat ik mtb???Laat ze lekker gaan,als ze het maar daar doen!!!!Misschien een beetje slap standpunt,maar alsof er na zoveel jaar nog verandering in zit..........................Wil je geloven,geloof dan maar in mij ;D ;D ;D

Greetz Roadkill:Life is as simple as u make it.......

Binker

Bericht door Binker » wo mar 24, 2004 4:31 pm

@ tHe shArk: als alles plat is dan heb je geen bikepark dus laat de heuvels maar staan! ;D ;D ;D

WhoCares

Bericht door WhoCares » wo mar 24, 2004 5:12 pm

Binker schreef:
Dit is een van de redenen dat de bijbel voor mij maar een boek is en dat het uitgelegd kan worden zoals men dat wil.

Precies hetzelfde doen ze met de Koran , omdat die voor 90 % overgeschreven is van de Bijbel ( the names have been changed to protect the innocent ) omdat men niet mocht toetreden tot het bijbelse geloof ( +/- 700 na Chr.)

Men legt de religie zo uit zodat diegene , die hem uitlegt / interpreteert , er het meeste profijt van heeft.

Religie , het zou verboden moeten worden. ( net als autodrop )

Plaats reactie