Duinberaad(De Doorbraak???)

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Q....
Re:Duinberaad

Bericht door Q.... » ma feb 16, 2004 10:20 pm

Jurriaan schreef:
Daar gaan we weer met modder gooien.

Nee hoor met Bashguards ;D ;D ;D

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di feb 17, 2004 3:29 pm

fijn hoor, ben je 2 weken op vakantie wordt je topic bijna om zeep geholpen door een stelletje ego trippende "namedroppers" :? :?

Bedankt heren!!!!

En nou maar hopen dat het niet zo ver komt dat er een slotje op komt, daar lijkt het onderwerp en het uiteindelijke resultaat van onze inspanning mij te belangrijk voor, voor iedereen.

DUSSSSS(copyright teken) zit hier verdomme achter een peecee en kan dat copyright teken niet vinden >:( >:(

BOSS, die nog t/m zondag met z´n reet in de zon ligt.

B-J-E

Bericht door B-J-E » wo feb 18, 2004 7:31 pm

haha met bashguards die op mijn fiets zit ;D

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di feb 24, 2004 4:26 pm

vanavond op TV NH een item in het nieuws van o.a 6 uur over duinberaad, met daarin waarschijnlijk wat "aktie" beelden van ondergetekende & Loet (voorzitter duinberaad) en een interview met Loet (ik was te lelijk voor dichtbij >:( >:( >:()

allemaal ff kijken (als je TV NH kan ontvangen dan)

dusssss©

Smittie

Bericht door Smittie » di feb 24, 2004 5:37 pm

oke ik kijk over een half uur
wij hebben TV NH wel in sint pancras

roadkill

Bericht door roadkill » di feb 24, 2004 5:45 pm

Ja gaat hier ook aan over een kwartiertje ;D
O jah als mijn freerider klaar is ga ik daarmee wel xc-en op Schoorl ;D ;D ;D

Greetz Roadkill:ff serieus nou hey Boss ik mag toch nog wel gewoon de hele dag gebruik maken van het fietspad tussen wijk aan zee en Egmond he,Wil donderdag ff naar Egmond op de fiets.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di feb 24, 2004 5:55 pm

roadkill schreef:
Ja gaat hier ook aan over een kwartiertje ;D

Greetz Roadkill:ff serieus nou hey Boss ik mag toch nog wel gewoon de hele dag gebruik maken van het fietspad tussen wijk aan zee en Egmond he,Wil donderdag ff naar Egmond op de fiets.

fietspad is nooit een probleem, daarom heet het ook een fietspad...

dusssss©

Smittie

Bericht door Smittie » di feb 24, 2004 6:31 pm

ik heb het net gezien het was wel kort.
maar dat jullie helemaal naar nee rechter zijn gegaan is wel goed die kunnen wat meer voor jullie doen als jullie alleen

[
roadkill schreef:

waarom ga je met een freerider alleen XCen?
of kom je ook ff bij ons langs om te freeriden

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di feb 24, 2004 6:48 pm

arnoDJ schreef:
ik heb het net gezien het was wel kort.
maar dat jullie helemaal naar nee rechter zijn gegaan is wel goed die kunnen wat meer voor jullie doen als jullie alleen

rechter???? nee hoor gewoon naar de provincie, die is nl. eigenaar van het gebied, PWN is de beheerder. Gewoon de koe bij de hoorns gegrepen da"s alles. Praten met PWN leek op niets uit draaien, vandaar.

dussssss©

roadkill

Bericht door roadkill » di feb 24, 2004 7:03 pm

@ Arno: ik wil wel met jullie freeriden,maar ik las dat er nogal aggressie is vanuit de xc-ers ;D ;D ;D Nee hoor ik kom zeker een keer langs,eerst nog ff met de xc trainen(conditie is beter maar nog lang niet genoeg..)

Greetz Roadkill:ik kan niet wachten om mijn fully uit te laten!!!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di feb 24, 2004 7:46 pm

aggressie, misschien. ongebrip, zeker!!!

Met dank aan de "freeriders" is nl. 1 van de mooiste stukken uit de route van Schoorl(Niels blink) gesloten voor iedereen.
De "freeriders" verpesten het voor zichzelf en voor alle ander bikers in het SBB gedeelte van de Bergens/Schoorlse bossen.
Als ze nou eens met SBB gaan praten ipv in het wilde weg 1 van de ouste stukken bos van Bergen te verbouwen tot speelplek.
Met praten bereik je hoogstwaarscchijnlijk veel meer dan met elke keer van lokatie veranderen en opnieuw beginnen met bouwen. Daarmee zijn de "freeriders" niet blij en SBB zeker niet.
Praten en samen tot een oplossing komen is in dit geval de beste oplossing. SBB staat open voor goede ideeen, zo is de route in Schoorl er nl. ook gekomen.

Dus mijn advies: met SBB gaan praten en niet in andermans achtertuin gaan graven/bouwen.

dussssss©

roadkill

Bericht door roadkill » di feb 24, 2004 8:23 pm

hmm Boss volgens mij doen Arno en consorten het ook in overleg met sbb,dat maakte ik iig uit zijn verhaal op.

Greetz Roadkill

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di feb 24, 2004 9:43 pm

roadkill schreef: hmm Boss volgens mij doen Arno en consorten het ook in overleg met sbb,dat maakte ik iig uit zijn verhaal op.

Greetz Roadkill
welk verhaal???

geloof dat maar niet, SBB heeft vorig jaar het hele illegale freerideparkje opgeschoond(en een deel van de legale route gewijzigd.......),toestemming hebben ze absoluut niet.

dusssss©

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo feb 25, 2004 12:16 pm

voor iedereen die gisteren(24-02) het optreden van duinberaad in het nieuws van TV NH gemist heeft, hier kun je het nog eens op je gemak bekijken:

http://www.tvnh.nl/index.php3?menuID=313

dusssss©

Smittie

Bericht door Smittie » wo feb 25, 2004 1:50 pm

BOSS schreef:

aggressie, misschien. ongebrip, zeker!!!

Met dank aan de "freeriders" is nl. 1 van de mooiste stukken uit de route van Schoorl(Niels blink) gesloten voor iedereen.
De "freeriders" verpesten het voor zichzelf en voor alle ander bikers in het SBB gedeelte van de Bergens/Schoorlse bossen.
Als ze nou eens met SBB gaan praten ipv in het wilde weg 1 van de ouste stukken bos van Bergen te verbouwen tot speelplek.
Met praten bereik je hoogstwaarscchijnlijk veel meer dan met elke keer van lokatie veranderen en opnieuw beginnen met bouwen. Daarmee zijn de "freeriders" niet blij en SBB zeker niet.
Praten en samen tot een oplossing komen is in dit geval de beste oplossing. SBB staat open voor goede ideeen, zo is de route in Schoorl er nl. ook gekomen.

Dus mijn advies: met SBB gaan praten en niet in andermans achtertuin gaan graven/bouwen.

dussssss©

ik wil niet veel zeggen hoor maar 2 boswachters hebben gezegt dat we daar mogen bouwen en dat die route is omgeleid omdat er bodemonderzoeken zijn.

en jullie verne*ken het voor ons wat jullie slopen wat wij gebouwen hebben
en dat vinden we nu onhand scheitirritant
wij slopen jullie paden niet dus sloop onze ook niet
maar jullie doen het wel, dus kunnen wij die van jullie ook slopen.
Maar waarom zouden wij dat doen????????????????????????
wij vinden gewoon dat iedereen lekker op hun vrije dag zicch in het bos kan uitleven.
Vrienden van mij zijn er al helemaal klaar mee en die wilde al een spijkermat op het parcours leggen maar ik zei dat ze het dan voor de XCers verkl*ten die er niets mee te maken hebben.

zo ik neem het ook nog voor XCers op zo slecht ben ik helemaal niet :)
Maar als mensen het blijven slopen kan het toch echt een keer de spuigaten uitlopen.
[glow=red,2,300]laat het aub niet zover komen en laat ons gewoon ons gang gaan op het gedeelte waar wij dus WEL mogen rijden[/glow]

Smittie

Bericht door Smittie » wo feb 25, 2004 1:53 pm

BOSS schreef:

welk verhaal???

geloof dat maar niet, SBB heeft vorig jaar het hele illegale freerideparkje opgeschoond(en een deel van de legale route gewijzigd.......),toestemming hebben ze absoluut niet.

dusssss©

op het parkje zijn bodemonderzoeken dus daar mogen we niet meer komen en waar we nu rijden WEL >:(
toestemming hebben we dus absoluut wel >:(

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo feb 25, 2004 2:34 pm

2 boswachters hebben gezegd dat het mocht..........sinds wanneer spelen jullie zelf voor boswachter???

DAT GELOOF JE TOCH ZELF NIET!!!!!

En het zijn NIET de XCers die jullie paden afbreken, maar gewoon SBB..... en terecht m.i..

Bel SBB op en ga met ze om tafel, daar bereik je veel meer mee.

dusssss©

Smittie

Bericht door Smittie » wo feb 25, 2004 3:04 pm

BOSS schreef:
2 boswachters hebben gezegd dat het mocht..........sinds wanneer spelen jullie zelf voor boswachter???

En het zijn NIET de XCers die jullie paden afbreken, maar gewoon SBB..... en terecht m.i..

dusssss©

nee wij spelen de grote boze beer

maar de SBB bellen is natuurlijk ook een optie.
maar vroeger als hun iets sloopte lagen die bomen er niet meer en nu wel,en het is begonnen sinds men op dit topic op freeriders in schoorl begon te zeiken.
dus wij denken dat het XCers zijn maar mischien zijn het ze toch niet.
ik zou het niet weten, als ze het wel zijn moeten ze eens een keer komen praten ala wij er bezig zijn en niet sjacherijnig omkijken.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo feb 25, 2004 5:23 pm

arnoDJ schreef:
[
BOSS schreef:

dusssss©

nee wij spelen de grote boze beer

maar de SBB bellen is natuurlijk ook een optie.
maar vroeger als hun iets sloopte lagen die bomen er niet meer en nu wel,en het is begonnen sinds men op dit topic op freeriders in schoorl begon te zeiken.
dus wij denken dat het XCers zijn maar mischien zijn het ze toch niet.
ik zou het niet weten, als ze het wel zijn moeten ze eens een keer komen praten ala wij er bezig zijn en niet sjacherijnig omkijken.

aha, je toon wordt al milder, je "denkt" nu dat het XCers zijn.
Luister vriend, voordat je ten onrechte mensen gaat beschuldigen moet je mischien eens de hand in eigen boezem steken.
Jullie zijn daar illegaal bezig (boswachters geven daar absoluut GEEN toestemming voor ik ken er toevallig 1 en die was hoogst verbaasd toen ik hem hierover vertelde) met als resultaat dat de Niels blink nu voor iedereen gesloten is. Deze is gesloten omdat dit de aanrij route naar jullie parcours was.
Dit oude parcours van jullie lag in een beschermd bosgebied, waar SBB zelf zelfs geen takje mag snoeien!!!! Nu doen ze daar idd bodemonderzoek omdat dat vroeger niet mogelijk was omdat alles daar vernield werd door freeriders.

Geef maar aan als je wilt praten, wij staan er open voor; alhoewel ik geloof dat je beter met SBB kan gaan praten.
Wij keuren het af wat jullie doen en wij kunnen nix voor je doen.

Je moet het als volgt zien: Hoe denk jij erover als morgen 6 motorcrossers bij jou/je ouders in de achtertuin wat schansjes en drops komen aanleggen.......precies!!!!

dusssss©

roadkill

Bericht door roadkill » wo feb 25, 2004 5:41 pm

Ja hoor ben ik weer ;) maarre Boss ben jij toevallig ook van Duinberaad?Zo ja zit er bij duinberaad ook iets niet helemaal lekker ben ik bang,ik heb namelijk ook op het gastenboek gereageerd,en gevraagd of ze ook eens konden kijken of er misschien ook plaats was voor een North shore parcours,krijg ik heel positieve reacties en dat het leuk is van die ideeen en vooral leuk dat ik al in de uitvoerende fase zit.........En daarna vragen ze:wat is dat eigelijk north shore??????
Nou wil ik hier dus ook nog ff duidelijk zeggen dat ik dus NIET bezig ben met een north shore parcour,heb geen zin om met zelfstandige acties het voor de rest te verkloten,maar eerlijk gezegd lijkt het wel of duinberaad niet helemaal op 1 lijn zit?

Greetz Roadkill

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo feb 25, 2004 5:50 pm

roadkill schreef:
Ja hoor ben ik weer ;) maarre Boss ben jij toevallig ook van Duinberaad?Zo ja zit er bij duinberaad ook iets niet helemaal lekker ben ik bang,ik heb namelijk ook op het gastenboek gereageerd,en gevraagd of ze ook eens konden kijken of er misschien ook plaats was voor een North shore parcours,krijg ik heel positieve reacties en dat het leuk is van die ideeen en vooral leuk dat ik al in de uitvoerende fase zit.........En daarna vragen ze:wat is dat eigelijk north shore??????
Nou wil ik hier dus ook nog ff duidelijk zeggen dat ik dus NIET bezig ben met een north shore parcour,heb geen zin om met zelfstandige acties het voor de rest te verkloten,maar eerlijk gezegd lijkt het wel of duinberaad niet helemaal op 1 lijn zit?

Greetz Roadkill

Duiberaard zit absoluut op 1 lijn, misschien dat Loet dacht dat jij op de Niels blink aan het bouwen bent geweest......
En North Shore in Schoorl zou idd heel leuk zijn als het goed geregeld word ten minste....

en ja ik ben van Duinberaad

dusssss©

roadkill

Bericht door roadkill » wo feb 25, 2004 6:29 pm

Nou zou dan helemaal fout zitten als Loet dacht dat ik op die Niels blink bezig was,het was namelijk ECHT een gemeend positieve reactie!!!!!!!En als ik naar jou reactie kijk kan het dus niet zijn dat jullie op 1 lijn zitten......Maar dit ff terzijde,het is een goed idee hoor dat Duinberaad en ik sta er ook vierkant achter,en ik kan alleen maar hopen dat het positief uitvalt hebben we allemaal wat aan!
Btw nog een tip:als het helemaal gunstig uitpakt voor de MTB-ers misschien dat er dan wat dubbelle stukken in kunnen komen?
Ik bedoel je maakt een xc route met op verschillende plaatsen langs de route een soort parralel baantje met wat dirts ofzo???

Greetz Roadkill:Als je fantasie nodig hebt,ik heb nog zat over...

Smittie

Bericht door Smittie » wo feb 25, 2004 7:08 pm

BOSS schreef:

Je moet het als volgt zien: Hoe denk jij erover als morgen 6 motorcrossers bij jou/je ouders in de achtertuin wat schansjes en drops komen aanleggen.......precies!!!!

dusssss©

Dat zal mijn buurjongen dan wel met zijn kornuiten zijn ;)
Maar dan zijn de XCers dus niet de schuldige maar dan zijn die 2 boswachters gewoon dom aan het lullen als ze eerst tegen ons zeggen dat het wel mocht en dan tegen het duinberaad dat het niet mag :?

Maar hun hebben ook al een keer gezegt dat ze met ons wilde praten, dus als wij een keer contact met ze opnemen kan het mischien legaal worden hoop ik.

Smittie

Bericht door Smittie » wo feb 25, 2004 7:17 pm

roadkill schreef:
Btw nog een tip:als het helemaal gunstig uitpakt voor de MTB-ers misschien dat er dan wat dubbelle stukken in kunnen komen?
Ik bedoel je maakt een xc route met op verschillende plaatsen langs de route een soort parralel baantje met wat dirts ofzo???

Greetz Roadkill:Als je fantasie nodig hebt,ik heb nog zat over...

dirts kunnen helaas niet met dat zand maar als zoiets zou kunnen zou het wel vet zijn.

Maar het idee van BOSS dat wij eens met dat SBB moeten gaan is opzich lang niet gek.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo feb 25, 2004 7:25 pm

arnoDJ schreef:
[
BOSS schreef:

dusssss©

Maar hun hebben ook al een keer gezegt dat ze met ons wilde praten, dus als wij een keer contact met ze opnemen kan het mischien legaal worden hoop ik.

snel bellen zou ik zeggen

072-5091871

Staatsbosbeheer
Schoorlsezeeweg 4
1871PA Schoorl

dusssss©

Plaats reactie