Jurriaan schreef:
Daar gaan we weer met modder gooien.
Nee hoor met Bashguards ;D ;D ;D
Moderator:Beheerders
Jurriaan schreef:
Daar gaan we weer met modder gooien.
roadkill schreef:
Ja gaat hier ook aan over een kwartiertje ;D
O jah als mijn freerider klaar is ga ik daarmee wel xc-en op Schoorl ;D ;D ;D
Greetz Roadkill:ff serieus nou hey Boss ik mag toch nog wel gewoon de hele dag gebruik maken van het fietspad tussen wijk aan zee en Egmond he,Wil donderdag ff naar Egmond op de fiets.
roadkill schreef:
O jah als mijn freerider klaar is ga ik daarmee wel xc-en op Schoorl ;D ;D ;D
arnoDJ schreef:
ik heb het net gezien het was wel kort.
maar dat jullie helemaal naar nee rechter zijn gegaan is wel goed die kunnen wat meer voor jullie doen als jullie alleen
welk verhaal???roadkill schreef: hmm Boss volgens mij doen Arno en consorten het ook in overleg met sbb,dat maakte ik iig uit zijn verhaal op.
Greetz Roadkill
BOSS schreef:
aggressie, misschien. ongebrip, zeker!!!
Met dank aan de "freeriders" is nl. 1 van de mooiste stukken uit de route van Schoorl(Niels blink) gesloten voor iedereen.
De "freeriders" verpesten het voor zichzelf en voor alle ander bikers in het SBB gedeelte van de Bergens/Schoorlse bossen.
Als ze nou eens met SBB gaan praten ipv in het wilde weg 1 van de ouste stukken bos van Bergen te verbouwen tot speelplek.
Met praten bereik je hoogstwaarscchijnlijk veel meer dan met elke keer van lokatie veranderen en opnieuw beginnen met bouwen. Daarmee zijn de "freeriders" niet blij en SBB zeker niet.
Praten en samen tot een oplossing komen is in dit geval de beste oplossing. SBB staat open voor goede ideeen, zo is de route in Schoorl er nl. ook gekomen.
Dus mijn advies: met SBB gaan praten en niet in andermans achtertuin gaan graven/bouwen.
dussssss©
BOSS schreef:
welk verhaal???
geloof dat maar niet, SBB heeft vorig jaar het hele illegale freerideparkje opgeschoond(en een deel van de legale route gewijzigd.......),toestemming hebben ze absoluut niet.
dusssss©
BOSS schreef:
2 boswachters hebben gezegd dat het mocht..........sinds wanneer spelen jullie zelf voor boswachter???
DAT GELOOF JE TOCH ZELF NIET!!!!!
En het zijn NIET de XCers die jullie paden afbreken, maar gewoon SBB..... en terecht m.i..
Bel SBB op en ga met ze om tafel, daar bereik je veel meer mee.
dusssss©
arnoDJ schreef:
[BOSS schreef:
2 boswachters hebben gezegd dat het mocht..........sinds wanneer spelen jullie zelf voor boswachter???
DAT GELOOF JE TOCH ZELF NIET!!!!!
En het zijn NIET de XCers die jullie paden afbreken, maar gewoon SBB..... en terecht m.i..
Bel SBB op en ga met ze om tafel, daar bereik je veel meer mee.
dusssss©
nee wij spelen de grote boze beer
maar de SBB bellen is natuurlijk ook een optie.
maar vroeger als hun iets sloopte lagen die bomen er niet meer en nu wel,en het is begonnen sinds men op dit topic op freeriders in schoorl begon te zeiken.
dus wij denken dat het XCers zijn maar mischien zijn het ze toch niet.
ik zou het niet weten, als ze het wel zijn moeten ze eens een keer komen praten ala wij er bezig zijn en niet sjacherijnig omkijken.
roadkill schreef:
Ja hoor ben ik weermaarre Boss ben jij toevallig ook van Duinberaad?Zo ja zit er bij duinberaad ook iets niet helemaal lekker ben ik bang,ik heb namelijk ook op het gastenboek gereageerd,en gevraagd of ze ook eens konden kijken of er misschien ook plaats was voor een North shore parcours,krijg ik heel positieve reacties en dat het leuk is van die ideeen en vooral leuk dat ik al in de uitvoerende fase zit.........En daarna vragen ze:wat is dat eigelijk north shore??????
Nou wil ik hier dus ook nog ff duidelijk zeggen dat ik dus NIET bezig ben met een north shore parcour,heb geen zin om met zelfstandige acties het voor de rest te verkloten,maar eerlijk gezegd lijkt het wel of duinberaad niet helemaal op 1 lijn zit?
Greetz Roadkill
BOSS schreef:
Je moet het als volgt zien: Hoe denk jij erover als morgen 6 motorcrossers bij jou/je ouders in de achtertuin wat schansjes en drops komen aanleggen.......precies!!!!
dusssss©
roadkill schreef:
Btw nog een tip:als het helemaal gunstig uitpakt voor de MTB-ers misschien dat er dan wat dubbelle stukken in kunnen komen?
Ik bedoel je maakt een xc route met op verschillende plaatsen langs de route een soort parralel baantje met wat dirts ofzo???
Greetz Roadkill:Als je fantasie nodig hebt,ik heb nog zat over...
arnoDJ schreef:
[BOSS schreef:
Je moet het als volgt zien: Hoe denk jij erover als morgen 6 motorcrossers bij jou/je ouders in de achtertuin wat schansjes en drops komen aanleggen.......precies!!!!
dusssss©
Maar hun hebben ook al een keer gezegt dat ze met ons wilde praten, dus als wij een keer contact met ze opnemen kan het mischien legaal worden hoop ik.