[
Xircuit™ schreef:
Leuk, maar dit is vaak ook het geval met zocchi"s, waar vaak veren zijn gemonteerd die te "ligt" zijn voor de berijder....
Waarom? Waarom?!?
Moderator:Beheerders
Xircuit™ schreef:
Leuk, maar dit is vaak ook het geval met zocchi"s, waar vaak veren zijn gemonteerd die te "ligt" zijn voor de berijder....
Dude© schreef:
Omda nie iedereen eve briljand is dan jouw...![]()
ligger schreef:
Niks tegen belgen ofzo maar ik heb af en toe wel eens zo iets van het mag wel iets beter nederlands getypt worden.![]()
Afterburner schreef:
[Dude© schreef:
Omda nie iedereen eve briljand is dan jouw...![]()
Hoe kan je het nu laten rusten Dude als mensen het presteren om in één zin 6 fouten te maken?
Dat is irritant, totaal onnodig (zelfs met een IQ van een aardappel) en zoals Orkje zegt respectloos.
Amen.
WhoCares schreef:
Ik denk dat , sommige mensen tijdens de Nederlandse les , meer met hun gedachten bij het biken waren dan bij de grammatica.;D
niaboc schreef:
ik vind t wel grappig als er begisch wordt geschreven... ik kan alleen niet alles begrijpen .. maar ja dat hebben hun dus ook met nederlands....... :P
Quote van: niaboc op 03 Februari 2004, 18:14:22
ik vind t wel grappig als er begisch wordt geschreven... ik kan alleen niet alles begrijpen .. maar ja dat hebben hun dus ook met nederlands.......
Moet zijn: hebben zij dus ook...
ik vind het wel goed te lezen, heel goed, dr staan wat fouten in, maar ik stoor me dr totaal niet aan.Mtbs schreef:
[niaboc schreef:
ik vind t wel grappig als er begisch wordt geschreven... ik kan alleen niet alles begrijpen .. maar ja dat hebben hun dus ook met nederlands....... :P
En deze
Quote van: janman op 30 Januari 2004, 20:16:49
ik heb nu een scott usa team racing kader van 750 euro en een kinesis kadertje van 150 euro..
Kvoel totaal geen verschil in rijen alleen is de scott 250 gr lichter maar toch wel zeker geen 600 euro meer waart .
Koop beter een goeje vork en groep vindik
Waarom niet:
Ik voel totaal geen verschil in rijden
maar toch zeker geen 600 euro meer waard
Koop beter een goede vork
?
Zane! schreef:
pff tis niet de bedoeling om te gaan lopen mierenneuken!
ik kan dat ook, kijk maar:
Quote van: niaboc op 03 Februari 2004, 18:14:22
ik vind t wel grappig als er begisch wordt geschreven... ik kan alleen niet alles begrijpen .. maar ja dat hebben hun dus ook met nederlands.......
Moet zijn "BeLgisch"... en de "t" moet dan het zijn...
Zane
Mtbs schreef:
maari k zal al niks meer zeggen hoor
Zane! schreef:
mtbs....... je geeft zelf aan dat er nuances te maken zijn... die pas je maar op meer vlakken toe...!
het is een mtb forum geen Nederlandse taal forum, iedereen maakt fouten, op welke manier ook, maar zoals al wel vaker is aangehaald, een beetje aandacht voor je teksten kan geen kwaad....! Als jij fijn op de kleinste dingetjes wil gaan letten, van mij mag je, maar dan doe ik he voortaan bij jou, ofzo..![]()
Zane
Dude© schreef:
Als er in fonetisch Belgisch word geschreven erger ik me ook omdat je dan echt moeite moet doen om iets te lezen...Give it a rest.
box one bastard schreef:
[Dude© schreef:
Als er in fonetisch Belgisch word geschreven erger ik me ook omdat je dan echt moeite moet doen om iets te lezen...Give it a rest.
heila gotverdoeme wasda veu ne ziejever! of liejert gewoewen eif bakkes haawen aanders ;D
en trouwens, wat ik mij afvraag is waarom die hollanders altijd zonodig in het engels moeten blaten. vind je dat cool or what? ???
(belgie vs. nederland, het blijft een gemakkelijk cliché)
PIES MEIN!!!
:-*bob
T.B.F.K.A.N. schreef:
[box one bastard schreef:
[Dude© schreef:
heila gotverdoeme wasda veu ne ziejever! of liejert gewoewen eif bakkes haawen aanders ;D
en trouwens, wat ik mij afvraag is waarom die hollanders altijd zonodig in het engels moeten blaten. vind je dat cool or what? ???
(belgie vs. nederland, het blijft een gemakkelijk cliché)
PIES MEIN!!!
:-*bob
Woorden engels opnemen in je taal is heel wat anders dan compleet onbegrijpelijk in je eigen dialect wat op dit forum kalken. Zou nog leuk zijn als alle Twentse bikers in plat Twents hier zouden posten, dan snappen ze misschien wat er zo irritant aan is.
Zane! schreef:
mtbs....... je geeft zelf aan dat er nuances te maken zijn... die pas je maar op meer vlakken toe...!
het is een mtb forum geen Nederlandse taal forum, iedereen maakt fouten, op welke manier ook, maar zoals al wel vaker is aangehaald, een beetje aandacht voor je teksten kan geen kwaad....! Als jij fijn op de kleinste dingetjes wil gaan letten, van mij mag je, maar dan doe ik he voortaan bij jou, ofzo..![]()
Zane