taal vouten

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Exar
Re:taal vouten

Bericht door Exar » do jan 29, 2004 6:00 pm

Nog meer nieuwschierigheid: bestaat "ch" niet meer? De helft van de mensen schrijft "toggg", nog erger is b.v. dit:

[
Xircuit™ schreef:
Leuk, maar dit is vaak ook het geval met zocchi"s, waar vaak veren zijn gemonteerd die te "ligt" zijn voor de berijder....

Waarom? Waarom?!?

Gast

Bericht door Gast » do jan 29, 2004 6:18 pm

Omda nie iedereen eve briljand is dan jouw... :?
Waarom zou je over zulke dingen lopen zeuren? Als er in fonetisch Belgisch word geschreven erger ik me ook omdat je dan echt moeite moet doen om iets te lezen, maar als er gewoon spelfouten inzitten hoef je niet zo te zeiken. We zitten hier immers niet om taallessen van jou te volgen maar om over fietsen te lullen.
Give it a rest.

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » do jan 29, 2004 8:37 pm

Dude© schreef:

Hoe kan je het nu laten rusten Dude als mensen het presteren om in één zin 6 fouten te maken?
Dat is irritant, totaal onnodig (zelfs met een IQ van een aardappel) en zoals Orkje zegt respectloos.
Amen.

ligger

Bericht door ligger » do jan 29, 2004 10:05 pm

Niks tegen belgen ofzo maar ik heb af en toe wel eens zo iets van het mag wel iets beter nederlands getypt worden. :D

Pino

Bericht door Pino » do jan 29, 2004 10:32 pm

ligger schreef:
Niks tegen belgen ofzo maar ik heb af en toe wel eens zo iets van het mag wel iets beter nederlands getypt worden. :D

Gebruik van interpunctie kan een stukje ook prettiger leesbaar maken.

Gast

Bericht door Gast » vr jan 30, 2004 11:34 am

Afterburner schreef:
[
Dude© schreef:

Hoe kan je het nu laten rusten Dude als mensen het presteren om in één zin 6 fouten te maken?
Dat is irritant, totaal onnodig (zelfs met een IQ van een aardappel) en zoals Orkje zegt respectloos.
Amen.

Die zin was natuulijk als grapje bedoeld.
Op zich komt het natuurlijk niet bijster intelligent over als iemand spel en grammatica fouten maakt maarja dat is dan aan diegene om te bepalen of hij/zij daar mee zit. Ik erger me er niet aan ik denk eerder bij mezelf zo van eh ja ::)

WhoCares

Bericht door WhoCares » vr jan 30, 2004 3:41 pm

Ik denk dat , sommige mensen tijdens de Nederlandse les , meer met hun gedachten bij het biken waren dan bij de grammatica. ;) ;D

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » vr jan 30, 2004 5:29 pm

WhoCares schreef:
Ik denk dat , sommige mensen tijdens de Nederlandse les , meer met hun gedachten bij het biken waren dan bij de grammatica. ;) ;D

hahaahahaah toch enen die er een goeie grap kan bij verzinnen.
ik moet echt mn best te doen om hier wat duidelijk te typen (niet zoals op msn.). want je moet wat respect hebben voor andere mensen (ik versta amper wat een antwerpenaar zegt dus laat staan dat een hollander die zal begrijpen, en beiden zullen ze me ook niet verstaan)
dus iedereen zn beste nederlands bovenhalen!!

niaboc

Bericht door niaboc » di feb 03, 2004 6:14 pm

ik vind t wel grappig als er begisch wordt geschreven... ik kan alleen niet alles begrijpen .. maar ja dat hebben hun dus ook met nederlands....... :P

Mtbs

Bericht door Mtbs » di feb 03, 2004 7:35 pm

niaboc schreef:
ik vind t wel grappig als er begisch wordt geschreven... ik kan alleen niet alles begrijpen .. maar ja dat hebben hun dus ook met nederlands....... :P

Moet zijn: hebben zij dus ook...

En deze
Quote van: janman op 30 Januari 2004, 20:16:49
ik heb nu een scott usa team racing kader van 750 euro en een kinesis kadertje van 150 euro..
Kvoel totaal geen verschil in rijen alleen is de scott 250 gr lichter maar toch wel zeker geen 600 euro meer waart .
Koop beter een goeje vork en groep vindik

Waarom niet:
Ik voel totaal geen verschil in rijden
maar toch zeker geen 600 euro meer waard
Koop beter een goede vork
?

Zane!

Bericht door Zane! » di feb 03, 2004 7:39 pm

pff tis niet de bedoeling om te gaan lopen mierenneuken!

ik kan dat ook, kijk maar:
Quote van: niaboc op 03 Februari 2004, 18:14:22
ik vind t wel grappig als er begisch wordt geschreven... ik kan alleen niet alles begrijpen .. maar ja dat hebben hun dus ook met nederlands.......

Moet zijn "BeLgisch"... en de "t" moet dan het zijn...

Zane

aab

Bericht door aab » di feb 03, 2004 7:43 pm

Mtbs schreef:
[
niaboc schreef:

En deze
Quote van: janman op 30 Januari 2004, 20:16:49
ik heb nu een scott usa team racing kader van 750 euro en een kinesis kadertje van 150 euro..
Kvoel totaal geen verschil in rijen alleen is de scott 250 gr lichter maar toch wel zeker geen 600 euro meer waart .
Koop beter een goeje vork en groep vindik

Waarom niet:
Ik voel totaal geen verschil in rijden
maar toch zeker geen 600 euro meer waard
Koop beter een goede vork
?
ik vind het wel goed te lezen, heel goed, dr staan wat fouten in, maar ik stoor me dr totaal niet aan.

Mtbs

Bericht door Mtbs » di feb 03, 2004 7:45 pm

Zane! schreef:
pff tis niet de bedoeling om te gaan lopen mierenneuken!

ik kan dat ook, kijk maar:
Quote van: niaboc op 03 Februari 2004, 18:14:22
ik vind t wel grappig als er begisch wordt geschreven... ik kan alleen niet alles begrijpen .. maar ja dat hebben hun dus ook met nederlands.......

Moet zijn "BeLgisch"... en de "t" moet dan het zijn...

Zane

Het moet zijn: HET IS niet de bedoeling....

Zane!

Bericht door Zane! » di feb 03, 2004 9:00 pm

Jij snapt prima wat ik bedoel.... Als je zo wilt lopen kloten moet je even heel fijn consequent gaan spellen (getuige je laatste 10 berichten waar ik genoeg shit uit kan halen) anders zal ik JOU elke spelfout laten zien die je zal begaan in de toekomst. :-X.

Zane

DOc

Bericht door DOc » di feb 03, 2004 9:33 pm

Ik denk dat je dan in een depressie komt, wat je nog lang zal achtervolgen :-*

Mtbs

Bericht door Mtbs » di feb 03, 2004 9:34 pm

hoho :o :-Xsorry hoor mamma het was een grapje

(maar ik vind persoonlijk dat je niet hoeft te gaan zeggen "tis" i.p.v. "het is" en dat soort dingen die je op msn doet, daar ben ik tegen, maari k zal al niks meer zeggen hoor)

doc: kuusen doe ju tuis maaar hor, en zo"n slecht weer is het nou toch ook weer niet?
ruud: doe ik ook niet!

Gast

Bericht door Gast » di feb 03, 2004 9:37 pm

Mtbs schreef:
maari k zal al niks meer zeggen hoor

Doe dat dan ook niet Dext0r!

Zane!

Bericht door Zane! » di feb 03, 2004 9:43 pm

mtbs....... je geeft zelf aan dat er nuances te maken zijn... die pas je maar op meer vlakken toe...!

het is een mtb forum geen Nederlandse taal forum, iedereen maakt fouten, op welke manier ook, maar zoals al wel vaker is aangehaald, een beetje aandacht voor je teksten kan geen kwaad....! Als jij fijn op de kleinste dingetjes wil gaan letten, van mij mag je, maar dan doe ik he voortaan bij jou, ofzo.. :?

Zane

surfstad

Bericht door surfstad » za feb 07, 2004 3:48 pm

Zane! schreef:
mtbs....... je geeft zelf aan dat er nuances te maken zijn... die pas je maar op meer vlakken toe...!

het is een mtb forum geen Nederlandse taal forum, iedereen maakt fouten, op welke manier ook, maar zoals al wel vaker is aangehaald, een beetje aandacht voor je teksten kan geen kwaad....! Als jij fijn op de kleinste dingetjes wil gaan letten, van mij mag je, maar dan doe ik he voortaan bij jou, ofzo.. :?

Zane

Go ZANE Go ZANE!!!

box one bastard

Bericht door box one bastard » wo feb 11, 2004 1:32 pm

Dude© schreef:
Als er in fonetisch Belgisch word geschreven erger ik me ook omdat je dan echt moeite moet doen om iets te lezen...Give it a rest.

heila gotverdoeme wasda veu ne ziejever! of liejert gewoewen eif bakkes haawen aanders ;D

en trouwens, wat ik mij afvraag is waarom die hollanders altijd zonodig in het engels moeten blaten. vind je dat cool or what? ???
(belgie vs. nederland, het blijft een gemakkelijk cliché ;))

PIES MEIN!!!
:-*bob

T.B.F.K.A.N.

Bericht door T.B.F.K.A.N. » za feb 14, 2004 8:15 am

box one bastard schreef:
[
Dude© schreef:
Als er in fonetisch Belgisch word geschreven erger ik me ook omdat je dan echt moeite moet doen om iets te lezen...Give it a rest.

heila gotverdoeme wasda veu ne ziejever! of liejert gewoewen eif bakkes haawen aanders ;D

en trouwens, wat ik mij afvraag is waarom die hollanders altijd zonodig in het engels moeten blaten. vind je dat cool or what? ???

PIES MEIN!!!

Woorden engels opnemen in je taal is heel wat anders dan compleet onbegrijpelijk in je eigen dialect wat op dit forum kalken. Zou nog leuk zijn als alle Twentse bikers in plat Twents hier zouden posten, dan snappen ze misschien wat er zo irritant aan is.

dobbel our zero

Bericht door dobbel our zero » za feb 14, 2004 4:57 pm

T.B.F.K.A.N. schreef:
[
box one bastard schreef:
[
Dude© schreef:

PIES MEIN!!!

Woorden engels opnemen in je taal is heel wat anders dan compleet onbegrijpelijk in je eigen dialect wat op dit forum kalken. Zou nog leuk zijn als alle Twentse bikers in plat Twents hier zouden posten, dan snappen ze misschien wat er zo irritant aan is.

of iets in het fries, dat is ook wel makkelijk

box one bastard

Bericht door box one bastard » za feb 14, 2004 8:08 pm

ja kom op dan met dat twentes en fries, wil ik wel eens proberen!
dialekten moeten in stand gehouden worden, leve je moerstaal!!!

Sir Gonz Lays

Bericht door Sir Gonz Lays » za feb 14, 2004 11:09 pm

tsja taalvoute... :"( :-* :? :-X :-[ :P ::) ??? 8) :o :( >:( ;D :D ;) :) rara wat staat hier dan??

Holey_trail

Bericht door Holey_trail » di feb 24, 2004 1:16 pm

Zane! schreef:

Zane

Kan me toch heel wat berichten van jou herinneren, waar je ook d en t fouten aan het verbeteren was.

Plaats reactie