Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.
Moderator:Beheerders
-
........pervert - Berichten:542
- Lid geworden op:zo mar 16, 2003 9:09 pm
Bericht
door ........pervert » wo nov 12, 2003 9:49 pm
vork is nog een twijfel.... vuurvlieg of een smerige springer.... wielen? zwarte trialpimps (24") zwarte a2z naven en nu ergens GOUDEN SPAKEN zien vandaan te halen! ???
-
Terrible_One - Berichten:638
- Lid geworden op:di feb 26, 2002 12:43 pm
Bericht
door Terrible_One » wo nov 12, 2003 10:17 pm
GOUDE SPAKEN?! ??? Het wordt een fiets, geen Cadillac!!
-
KoeniE
- Berichten:2673
- Lid geworden op:ma jan 01, 2001 12:00 am
Bericht
door KoeniE » wo nov 12, 2003 10:19 pm
hoeveel gouden spaken wil je...
je weet me te vinden
-
surfstad - Berichten:2572
- Lid geworden op:za okt 26, 2002 10:24 am
Bericht
door surfstad » do nov 13, 2003 1:49 am
Hahahaha
Blauwe spaken werd me pas aangeraden door een niet nader te noemen persoon....
-
Ruff Ryder - Berichten:4341
- Lid geworden op:ma jul 09, 2001 9:03 pm
- Locatie:Twente
Bericht
door Ruff Ryder » do nov 13, 2003 8:10 am
Sweet dude...mooi frame...ben benieuwd naar hoe hij er compleet uit gaat zien..
-
Drooze @ DirtE19
- Berichten:1235
- Lid geworden op:zo mar 24, 2002 2:45 pm
- Locatie:D19 trails
-
Contacteer:
Bericht
door Drooze @ DirtE19 » za nov 15, 2003 12:26 pm
er is nog nooit een imperial gebroken. nog nooit. en in canada en america gaan ze er wel een stuk steviger tegenaan dan wij klootjes hier. dus ik zou er nog niet aan denken om 1 van beide te breken.
verder is de .243 4130 een allround frame, maar zoals je op hun site kan lezen is het zeker ontwikkeld met de shore in gedachten. een freeride hard tail.
de imperial is gemaakt om volledig allround te zijn. 3 wielposities, balhoofdhoek, die vorken van 80mm tot 300mm aankan.
mijn keuze zou snel gemaakt zijn ,imperial no doubt.
-
Tuup J
- Berichten:4168
- Lid geworden op:za feb 16, 2002 4:16 pm
Bericht
door Tuup J » za nov 15, 2003 12:34 pm
Maar 4130 rijd zo lekker, dus ik zou eerder voor een frame van 413o gaan ;D
-
Terrible_One - Berichten:638
- Lid geworden op:di feb 26, 2002 12:43 pm
Bericht
door Terrible_One » za nov 15, 2003 3:27 pm
, maar ik vind een imperial lelijk en hoeveel .234"s zijn er al gebroken dan?
-
Gast
Bericht
door Gast » za nov 15, 2003 5:08 pm
Al die frames zijn 13". Ik weet niet hoe lang jullie benen zijn, maar echt allround is zo"n laag ding nooit. Goed voor dirt, dh, street, trial, maar zodra er een einde gereden moet worden,is het vloeken. Merk ik bij m"n le toy ook wel (ben dan wel 1,90m), en vind ik jammer.
-
........pervert - Berichten:542
- Lid geworden op:zo mar 16, 2003 9:09 pm
Bericht
door ........pervert » za nov 15, 2003 6:18 pm
243 frame is er in 3 maten. en een gevecht over smaak gaan we hier niet aan..... jij wat jij, ik wat ik, blij wijblij....
en over een balhoofd hoek van 80 tot 300mm veerweg= gel*l!! denk het eens door wat de hoek dan zal varieren!
-
SHIFT 00
- Berichten:2092
- Lid geworden op:di jan 01, 2002 7:32 pm
- Locatie:Ter Aar
-
Contacteer:
Bericht
door SHIFT 00 » zo nov 16, 2003 10:00 am
is die evil door koenie opgebouwd ofzo?
-
Gast
Bericht
door Gast » zo nov 16, 2003 3:11 pm
SHIFT 00 schreef:
is die evil door koenie opgebouwd ofzo?
Nee hoezo dat dan ..? gewoon door iemand uit de USA.
-
Zane!
- Berichten:4842
- Lid geworden op:zo jul 08, 2001 7:37 pm
Bericht
door Zane! » zo nov 16, 2003 5:17 pm
duh!
zane
ps speesurs!
-
Fry
- Berichten:2466
- Lid geworden op:di okt 22, 2002 3:57 pm
Bericht
door Fry » zo nov 16, 2003 5:41 pm
dirk de schurk schreef:
er is nog nooit een imperial gebroken. nog nooit. en in canada en america gaan ze er wel een stuk steviger tegenaan dan wij klootjes hier. dus ik zou er nog niet aan denken om 1 van beide te breken.
verder is de .243 4130 een allround frame, maar zoals je op hun site kan lezen is het zeker ontwikkeld met de shore in gedachten. een freeride hard tail.
de imperial is gemaakt om volledig allround te zijn. 3 wielposities, balhoofdhoek, die vorken van 80mm tot 300mm aankan.
mijn keuze zou snel gemaakt zijn ,imperial no doubt.
Moesten wij hun bergen hebben en shore was het ook wel hier hetzelfde geweest, maar we zitten hier in een verstedelijkt gebied waar bijna geen relief is dus ja, als ge dan kijkt naar bombenkrater die hebben het zwarte woud en zo en zitten ook ni zooo ver van de alpen, en die halen wel een hoog niveau, hier is niks te rijden buiten street en dirt, en ik vind da we dan in street en dirt zeker ni moeten onderdoen voor Canada en US, integendeel ...
-
Space Man Spiff - Berichten:834
- Lid geworden op:di apr 01, 2003 4:29 pm
- Locatie:Mount Sint Annen
Bericht
door Space Man Spiff » zo nov 16, 2003 6:12 pm
GT dude schreef:
[
dirk de schurk schreef:
er is nog nooit een imperial gebroken. nog nooit. en in canada en america gaan ze er wel een stuk steviger tegenaan dan wij klootjes hier. dus ik zou er nog niet aan denken om 1 van beide te breken.
verder is de .243 4130 een allround frame, maar zoals je op hun site kan lezen is het zeker ontwikkeld met de shore in gedachten. een freeride hard tail.
de imperial is gemaakt om volledig allround te zijn. 3 wielposities, balhoofdhoek, die vorken van 80mm tot 300mm aankan.
mijn keuze zou snel gemaakt zijn ,imperial no doubt.
Moesten wij hun bergen hebben en shore was het ook wel hier hetzelfde geweest, maar we zitten hier in een verstedelijkt gebied waar bijna geen relief is dus ja, als ge dan kijkt naar bombenkrater die hebben het zwarte woud en zo en zitten ook ni zooo ver van de alpen, en die halen wel een hoog niveau, hier is niks te rijden buiten street en dirt, en ik vind da we dan in street en dirt zeker ni moeten onderdoen voor Canada en US, integendeel ...
ik denk hierbij aan lenosky en leech :-X
-
Fry
- Berichten:2466
- Lid geworden op:di okt 22, 2002 3:57 pm
Bericht
door Fry » zo nov 16, 2003 6:17 pm
ik denk aan kenny en wesley belaey, julien meunier, t-bo

, tristan vienne, ..... en meer
-
Space Man Spiff - Berichten:834
- Lid geworden op:di apr 01, 2003 4:29 pm
- Locatie:Mount Sint Annen
Bericht
door Space Man Spiff » zo nov 16, 2003 6:28 pm
GT dude schreef:
ik denk aan kenny en wesley belaey, julien meunier, t-bo

, tristan vienne, ..... en meer
ok de belaeys zijn goed ik ken ze ze hebben me zelfs gevraagd om in hun club te lomen maar de stijl waarmee leech en lenosky rijden
en mee zo geen pure trial fietsen
-
Fry
- Berichten:2466
- Lid geworden op:di okt 22, 2002 3:57 pm
Bericht
door Fry » zo nov 16, 2003 6:32 pm
ja ma kenny en wesley hebben ook DJ fietsen me bombers van koxx. en ik pijs da moeste zeggen, doe da na wa leech en lenosky doen da die daar ni echt problemen mee hebben
-
Drooze @ DirtE19
- Berichten:1235
- Lid geworden op:zo mar 24, 2002 2:45 pm
- Locatie:D19 trails
-
Contacteer:
Bericht
door Drooze @ DirtE19 » ma nov 17, 2003 3:24 pm
de gemiddelde jan lul biker in canada of usa staat iets verder dan wij hier, en er zijn er ook meer daar.
dus er zullen meer frames breken daar dan hier.
maar het ging erover dat beide wel all round zijn. en dat .243 zeer zeker ook een shore hard tail is. maar dat hij ginds ook als street bike gebruikt word.
en de imperial is gewoon allround, er staan ook skatepark foto"s op hun site, aldus. en op hun site zie je ze meestal met sc vorken, oa 80mm vorken. en ik heb er al eentje gezien met een supermonster, en die kerel zei dat het helemaal niet slecht reed. op hun site zeggen ze ook dat je er motox vorken op mag zetten, en die zijn wel eens 300mm.
-
BF = DeJean - Forumbeheerder
- Berichten:5232
- Lid geworden op:ma okt 01, 2001 9:01 am
Bericht
door BF = DeJean » ma nov 17, 2003 5:08 pm
dirk de schurk schreef:
de gemiddelde jan lul biker in canada of usa staat iets verder dan wij hier, en er zijn er ook meer daar.
dus er zullen meer frames breken daar dan hier.
niet te bescheiden.
Wat wij van hieruit zien van Canada zijn niet hun gemiddelde "piet snot" rijders, maar de betere tot heel goeie
T is gewoon zo dat hun amateur foto"s niet tot hier geraken.
je hebt daar net zo goed beginners en posers
-
legion
- Berichten:4264
- Lid geworden op:do sep 12, 2002 9:29 pm
- Locatie:Groningen
-
Contacteer:
Bericht
door legion » ma nov 17, 2003 7:21 pm
dirk de schurk schreef:
de gemiddelde jan lul biker in canada of usa staat iets verder dan wij hier, en er zijn er ook meer daar.
dus er zullen meer frames breken daar dan hier.
[OT]
Aha, dus als je veel frames breekt kan je goed rijden? Of juist, als je goed kan rijden breek je veel frames?
Da"s bull natuurlijk...
[/OT]
-
Gast
Bericht
door Gast » ma nov 17, 2003 9:12 pm
Ik ga me niet uitspreken over frames breken, maar de gemiddelde jan l*l freerider in de States en Canada rijdt NIET beter dan wij hier. Denk je dat ze daar iets in "t water doen of zo? Vergeet niet dat je in JIB en dergelijke enkel de pros te zien krijgt.
-
Terrible_One - Berichten:638
- Lid geworden op:di feb 26, 2002 12:43 pm
Bericht
door Terrible_One » ma nov 17, 2003 9:14 pm
In Nederland fietsen ook wel een paar bewijzen dat frames breken met een rijder erop die niet kan fietsen.