Uitslapen
Moderator:Beheerders
Re:Uitslapen
Leuk, maar je moet ook niet een nacht lang 1 uurtje slapen ofzo en dan gaan biken.
Tenzij je bodemonderzoek wil doen...
Tenzij je bodemonderzoek wil doen...
Das dan weer het andere uiterste...
Als ik zondagochtend om 10 uur (ja ik bedoel die meeting bij de Posbank) op mn bike zit duurt t minstens 25 km eer ik wakker ben. Dus t is ff de juiste nuance vinden he (en niet te veel zuipen helpt ook)
Don Diablo schreef:
Als ik zondagochtend om 10 uur (ja ik bedoel die meeting bij de Posbank) op mn bike zit duurt t minstens 25 km eer ik wakker ben. Dus t is ff de juiste nuance vinden he (en niet te veel zuipen helpt ook)
Aiii.... 10 uur? op zondagochtend? Als ik een beetje serieus gedronken, dan zit ik pas om 1 op de fiets, en meestal omdat zondag mijn enigste uitslaap-dag is.
Maja... dan ben nog niet helemaal op en top erbij.. Maar ik denk dat ik het geluk heb dat ik geen natuurkunde heb... (geen bodemonderzoek dus :P

Natuurkunde lijkt me meer iets om te bereken hoeveel botten je breekt als je met 50 tegen een boom aan vliegt!
Natuurlijk
Natuurlijk
Pff en dan te bedenken dat ik bike vrienden HAD die persee om 8 uur "s ochtends op de fiets willen zitten omdat ze 25 graden overdag te warm vinden!!! Er staat dus ook had, want met zulke mietjes hoef ik dus niet meer op pad >:(
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Van te lang uitslapen word je inderdaad sloom.
Na 1 nacht met heel weinig slaap (5 of 6 uur, voor mij is dat weinig, normaal heb ik 9 uur nodig) kan ik heel erg scherp zijn. Bijvoorbeeld als ik om 11 uur een wedstrijd in Heerenveen heb, daarom al om 6 uur op moet en door de zenuwen de vorige avond pas na twaalven sliep...... dan kan ik als een speer gaan. De volgende dag krijg je wel een terugslag, maar da"s dan jammer.
Na 1 nacht met heel weinig slaap (5 of 6 uur, voor mij is dat weinig, normaal heb ik 9 uur nodig) kan ik heel erg scherp zijn. Bijvoorbeeld als ik om 11 uur een wedstrijd in Heerenveen heb, daarom al om 6 uur op moet en door de zenuwen de vorige avond pas na twaalven sliep...... dan kan ik als een speer gaan. De volgende dag krijg je wel een terugslag, maar da"s dan jammer.
Red Bull geeft je vleugeltjes!!!!
Alleen niet geschikt voor langere ritten want je moet er zo van plassen...
Alleen niet geschikt voor langere ritten want je moet er zo van plassen...
-
- Contacteer:
Red bull werkt maar heel eventjes geloof ik, maar goed je hebt wel weer even energie en ik denk dat je je daarna ook wel lekkerder voelt. Op school werkt red bull ook, tijdens saaie colleges enzo
FREAKaZOID schreef:
Red bull werkt maar heel eventjes geloof ik, maar goed je hebt wel weer even energie en ik denk dat je je daarna ook wel lekkerder voelt. Op school werkt red bull ook, tijdens saaie colleges enzo
Om colleges leuk te maken heb je geen red bull nodig hoor

Maar its wel handig om een keertje te gebruiken...
- Xircuit
- Contacteer:
Als je echt wakker wil blijven moet je geen Red-bull nemen, maar die Cheap-ass namaak shit van de Aldi, daar zit 7x zo veel "energie" in.
alleen dan kom je waarschijnlijk niet meer door de doping controle,... (volgens een van mijn huisgenoten,.. ze heeft gezwommen en daar heeft dat gespeeld ???)
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Dat bodem onderzoek van Legion, kan ik mij nog goed herrinneren. Dat was erg leuk (om te zien dan)
Rinse
Rinse
A-ha-a-ha-a-hahaha
Flapdrol
Flapdrol
als je uitslaapt dan presteer je ook veel minder dan dat je vroeg uit de veren gaat. uitslapen werkt vaak contra.