Maar nu is de prijs flink gezakt , en zijn er een paar onderdelen gewijzigt die ik zelf gebruik voor op m,n Ruckus.
Ik heb hier 2 en een half jaar erg veel plezier opgehad en er erg van genoten.Ik ben nog geen betere hardtail tegenkomen.Ik geloof ook niet dat ie er is.
Hij is altijd goed onderhouden.
Fork: Lefty dlr. 100 mm with custom shock boot...
Voorwiel: coda specific Lefty hub on Mavic x 317 disc cd rim with red alu nipples and dt competition spokes.
Stuur:Answer Hyperlite 145 grams 3 degrees.
Stem :Cannondale specific.
Barends:Specialized alu a1 ,made to a custom lenght with old Profile grips for more grip.
Grips: shown on photo are Spec.S-works .
Banden:Niet als op de foto, maar Schwalbe Jimmy Light 2.10
Schijfremmen:Coda competition, rear brake Giant Mph 1 (Hope c2 klone)
Crankset:Coda px 3. 44-34-22. with the middle ring being Syncros. 1 jaar oud.Zichtbare crank niet zo zilvergrijs als op foto.
Pedals:Time .the finest
BB: Shimano XT bb-un 72 vierkant .1 jaar oud.
Saddlepost:Coda suspension. of en Extralite The Post 180 gram.
Zadel: Fizik Cow-ti shown on photo, nu met Fizik nisene Fiat-Rotwild. 1 jaar oud.
Seat clamp: Woodman Deathgrip.
Rear wheel:Hope sport disc naaf .laced to a mavic x317 disc cd rim met messing nipples en dt Competition spokes.
Rearderraileur:XTR rapidrise short cage.
Voorderraileur: LX toppul
Kabels:XTR grijs sealed met coating, met afdichtrubbertjes en dopjes.1 jaar oud.
cassette/sprocket: Sram 9.0Â splinternieuw . paar maanden oud.
Chain : Sachs pc 89 9-speed. Splinternieuw. paar maanden oud.
Shifters: XTR .voor ..achter ? die je zelf nog hebt of een tegen meerprijs.. vanwege gebruik van XTr rear shifter op Ruckus.
Mud gaurd:Crud cratcher ,not standard.
Gewicht indien belangrijk tussen de 10 en 10, 5 kg.
Zoals afgebeeld op de foto is ie 3500 euro waard.
De prijs die ik er voor wil hebben is nu geworden tussen de 1400 en 1600 euro. Biedingen lager dan 1400 euro , worden niet in behandeling genomen.Ik moet er tenminste een leuke downhill cq freeridefiets voor terug kunnen kopen.

Â
Ter info:
Het is ook wel een beetje een freeride xc fietsie.En hij, (dit model) is ook vaak gebruikt door het Cannondale team om er mee Dualslaom wedstrijden te rijden.De mijne is hooguit een paar keer in de sneeuw terecht gekomen.Maar no whories hij is er probleemloos doorheen gekomen.
Hij is echt goed te gebruiken voor licht freeriden.En voor afdalingen die je tegnkomt op je XC tourtjes rijdt ie erg fijn, en geeft de Lefty dlr je een veilig gevoel , omdat je lekker hoog zit..En een goede overzicht en controle hebt over het parcours.
Ik ben er voordat ik hem kocht ,ermee naar Houffalize geweest.Op hetr parcours van de worldcup daar gereden.En daar was hij me zo goed bevallen , dat ik daarna heb aangeschaft..Kon daar echt met vol vetrouwen naar beneden komen.
En op xc parcoursen,in het bos enzo.. is het een echte singletrail kanon.. waar je hel goede rondetijden mee kan neerzetten.En waarmee je een ongelooflijke goede handling ermee hebt ,in bochten enzo.Je kan hem bijna plat leggen.Ligt eraan hoever je durft natuurlijk.
Plus nog vier extra banden en semislick van Geax de Revert, remblokjes , voor en achterrem.. ontluchtingset.
 Mensen Bullshit walks ,money talks.
So you know.