Slotje. graag.

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
Slotje. graag.

Bericht door Gast » ma jul 14, 2003 5:32 pm

Het is er nogmaals van gekomen dat ik mijn geliefde Cannondale  F900 sx modeljaar 2000 , ga verkopen .Voor een Downhill/ cq freeridefiets.Zoiets als een Rotwild rfr of Scott Octane ofzo.
Maar nu is de prijs flink gezakt , en zijn er een paar onderdelen gewijzigt die ik zelf gebruik voor op m,n Ruckus.

Ik heb hier 2 en een half jaar erg veel plezier opgehad en  er erg van genoten.Ik ben nog geen betere hardtail tegenkomen.Ik geloof ook niet dat ie er is.
Hij is altijd goed onderhouden.

Fork: Lefty dlr. 100 mm with custom shock boot...
Voorwiel: coda specific Lefty hub on Mavic x 317 disc cd rim with red alu nipples and dt competition spokes.
Stuur:Answer Hyperlite 145 grams 3 degrees.
Stem :Cannondale specific.
Barends:Specialized alu a1 ,made to a custom lenght with old Profile grips for more grip.
Grips: shown on photo are Spec.S-works .
Banden:Niet als op de foto, maar Schwalbe Jimmy Light 2.10
Schijfremmen:Coda competition, rear brake Giant Mph 1 (Hope c2 klone)
Crankset:Coda px 3. 44-34-22. with the middle ring being Syncros. 1 jaar oud.Zichtbare crank niet zo zilvergrijs als op foto.
Pedals:Time .the finest
BB: Shimano XT bb-un 72 vierkant .1 jaar oud.
Saddlepost:Coda suspension. of en Extralite The Post 180 gram.
Zadel: Fizik Cow-ti shown on photo, nu met Fizik nisene Fiat-Rotwild. 1 jaar oud.
Seat clamp: Woodman Deathgrip.
Rear wheel:Hope sport disc naaf .laced to a mavic x317 disc cd rim met messing nipples en dt Competition spokes.
Rearderraileur:XTR rapidrise short cage.
Voorderraileur: LX toppul
Kabels:XTR grijs sealed met coating, met afdichtrubbertjes en dopjes.1 jaar oud.
cassette/sprocket: Sram 9.0  splinternieuw . paar maanden oud.
Chain : Sachs pc 89 9-speed. Splinternieuw. paar maanden oud.
Shifters: XTR .voor ..achter ? die je zelf nog hebt of een tegen meerprijs.. vanwege gebruik van XTr rear shifter op Ruckus.
Mud gaurd:Crud cratcher ,not standard.
Gewicht indien belangrijk tussen de 10 en 10, 5 kg.
Zoals afgebeeld op de foto is ie 3500 euro waard.
De prijs die ik er voor wil hebben is nu geworden tussen de 1400 en 1600 euro. Biedingen lager dan 1400 euro , worden niet in behandeling genomen.Ik moet er tenminste een leuke downhill cq freeridefiets voor terug kunnen kopen.

Afbeelding

Ter info:
Het is ook wel een beetje een freeride xc fietsie.En hij, (dit model) is ook vaak gebruikt  door het Cannondale team om er mee Dualslaom wedstrijden te rijden.De mijne is hooguit een paar keer in de sneeuw terecht gekomen.Maar no whories hij is er probleemloos doorheen gekomen.
Hij is echt goed te gebruiken voor licht freeriden.En voor afdalingen die je tegnkomt op je XC tourtjes rijdt ie erg fijn, en geeft de Lefty dlr  je een veilig gevoel , omdat je lekker hoog zit..En een goede overzicht en controle hebt over het parcours.
Ik ben er voordat ik hem kocht ,ermee naar Houffalize geweest.Op hetr parcours van de worldcup daar gereden.En daar was hij me zo goed bevallen , dat ik daarna heb aangeschaft..Kon daar echt met vol vetrouwen naar beneden komen.
En op xc parcoursen,in het bos enzo.. is het een echte singletrail kanon.. waar je hel goede rondetijden mee kan neerzetten.En waarmee je een ongelooflijke goede handling ermee hebt ,in bochten enzo.Je kan hem bijna plat leggen.Ligt eraan hoever je durft natuurlijk.

Plus nog vier extra banden en semislick van Geax de Revert, remblokjes , voor en achterrem.. ontluchtingset.

Mensen Bullshit walks ,money talks.
So you know.

Zane!

Re:Erg mooie Cannondale F900 sx

Bericht door Zane! » ma jul 14, 2003 5:40 pm

400 euro

zane

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » ma jul 14, 2003 5:48 pm

what size?? ben er of overheen gelezen of et staat er niet :?

Gast

Bericht door Gast » ma jul 14, 2003 5:54 pm

Abuse that Sl*t schreef:
what size?? ben er of overheen gelezen of et staat er niet :?

19,5 inch.. geschikt voor mensen tot 1.90 ongeveer .. ik ben zelf 1.83.m

Bombproof Koffiemolen

Bericht door Bombproof Koffiemolen » ma jul 14, 2003 10:21 pm

[glow=red,2,300]"en hem vertroeteld alsof het me vriendin is"[/glow]

hahahahahahaha, zeker als het berijden van een dikke negerin. uitgewoond dus...!

Gast

Bericht door Gast » wo jul 16, 2003 4:48 pm

Schop.

woessie

Bericht door woessie » do jul 17, 2003 4:04 pm

En je weet zeker dat je hem niet wilt ruilen tegen mijn Klein Mantra FS met spinergy wielen (5 spaaks), dual crown Manitou voorvork, xt, Magura hydraulische remmen en 2 sets banden die daarbij ook vertroeteld is als de vriendin die ik niet heb maar die eraan zit te komen ;D ;D ?

Ik ben op full suspension een beetje uitgekeken, en dit vind ik wel een hele leuke hardtail namelijk :)

De Mantra is ook te vinden hier op Dirty-pages, zoek ff met de zoekfunctie tot 50 dagen terug ofzo, en je vindt hem terug. Heel goed onderhouden btw.

Gast

Bericht door Gast » do jul 17, 2003 4:18 pm

Ehmm .... ik zoek eigenlijk iets wat meer richting freeride /downhill gaat.Deze fiets lijkt me daar niet voor geschikt....maar die Spinergy staan er wel gaaf in maar ben er niet zo"n fan van. Ik heb er een foto van gezien geloof ik, anders mag je die mij ook opsturen..the-notorious-bius@planet.nl en we kunnen mischein verder zien.Mischien. .Oja emm en ik rijd liever met schijven.

Gast

Bericht door Gast » do jul 17, 2003 7:57 pm

[offtopic]

[
v.d.Hill schreef:

....Bullshit walks ,money talks....

It"s the other way around dude: ...Money talks, bullshit walks...

RC

[/offtopic]

Gast

Bericht door Gast » vr jul 18, 2003 3:20 pm

Nou ja ok.. het komt op het zelfde neer he..alleen staat het andersom..

Gast

Bericht door Gast » vr jul 18, 2003 4:04 pm

Dus Woessie ,sorry maar ik zie het niet zitten om met jou fiets te gaan freeriden of downhillen, daar is ie gewoon niet voor gebouwd...Als er stukken aan koemn zou ik er in moeten gaan investeren..wat dan zonde van mn geld is.Dus ik koop liever een echte freeride fiets//dh/ die er echt voor geschikt is.

woessie

Bericht door woessie » za jul 19, 2003 2:56 pm

Macht nichts mein freund! :-*

Ik zie je anders vast wel een keertje in Dorst dus, succes met de verdere verkoop van deze prachtige bike.

Fencebreaker

Bericht door Fencebreaker » vr jul 25, 2003 3:26 pm

Beste van den Heuvel,

Ik ben wel in deze fiets geinteresseerd. Waar ik aan twijfel is de maat. Ik zelf ben 180 cm lang en ben zelf gewend aan 18". Is dat identiek aan de maat L van Cannondale?

Gast

Bericht door Gast » vr jul 25, 2003 3:46 pm

Ik ben zelf 1.83 ongeveer... en dat is maat L bij Cannondale. Hij valt niet zo heel groot uit voor een l omdat de bovenbuis nogal slooping is en je hoger zit dan gewoonlijk door de Leftyvork.In bouw hoogte dacht ik 480 mm ..normaal met gewone vork 456 mm zo ongeveer.Je zit daardoor wel heel veilig op de fiets in afdalingen en kan je de boel goed overzien.

Fencebreaker

Bericht door Fencebreaker » vr jul 25, 2003 3:53 pm

Hee v.d. Hill

Wellicht een overbodige vraag, maar ik wil het toch wel graag weten; wat is de staat van de vork? Revisie ondergaan?

Gast

Bericht door Gast » vr jul 25, 2003 3:56 pm

Fencebreaker schreef: Hee v.d. Hill

Wellicht een overbodige vraag, maar ik wil het toch wel graag weten; wat is de staat van de vork? Revisie ondergaan?
Zojuist een maand geleden begin Juni heeft ie een revisie buurt ondergaan.. :)
Dat doe ik elk jaar .. zodat ie weer piek fijn is.

Maar je mag wel langskomen om de boel te bekijken.

Fencebreaker

Bericht door Fencebreaker » vr jul 25, 2003 4:01 pm

Dat is mooi.

Is het mogelijk om de fiets "in real time" te kunnen bekijken en te passen?

Dat is altijd handig als de kans bestaat dat er een smak euri"s wordt uitgegeven ... ;)

Mazzel,

F.

Gast

Bericht door Gast » vr jul 25, 2003 4:07 pm

Zeker u kunt langskomen om te passen.... ien kijken..ik mail je mn adres wel... schikt dit weekend je ..zaterdag morgen dus.

Fencebreaker

Bericht door Fencebreaker » vr jul 25, 2003 4:13 pm

Hmmmmm, zou wellicht kunnen.

Vroeg in de middag?

In welke omgeving resideer je?

Zullen we dit mail-technisch afhandelen anders "posten" we de hele site vol .. ;)

Gast

Bericht door Gast » vr jul 25, 2003 4:19 pm

Ja is goed mail is underway.. verder via mail. Please. :)

Gast

Bericht door Gast » zo jul 27, 2003 7:10 pm

Yahhaaa hij is eindelijk verkocht aan Fencebreaker ;D

vettigen tarzan

Bericht door vettigen tarzan » zo jul 27, 2003 11:00 pm

hou ons op de hoogte van je nieuwe projectje he :-* en handen sebiet boven de lakens he ;)
take care, eGoN

Plaats reactie