Mediamatic (mijn werkgever) wil deze zomer een tentoonstelling maken over fixed gear fietsen en alles wat daarmee samenhangt. Bijvoorbeeld workshops hoe je je fiets kunt ombouwen tot een fixie, hoe je kunt track-standen en achteruit fietsen, maar ook de mode die ermee te maken heeft, alleycats, noem maar op.
We zijn op zoek naar 10 mensen die het leuk vinden om te brainstormen over deze tentoonstelling, en die er een rol in willen spelen.
Iemand interesse?
Mediamatic's tentoonstelling over fixies/fietsen/street cult
Moderators:JJ, Beheerders
Re: Mediamatic's tentoonstelling over fixies/fietsen/street
Je bent in ieder geval nog op tijd voor een fact finding mission naar de NAHBS en de EHBE!joayeve schreef:Mediamatic (mijn werkgever) wil deze zomer een tentoonstelling maken over fixed gear fietsen en alles wat daarmee samenhangt. Bijvoorbeeld workshops hoe je je fiets kunt ombouwen tot een fixie, hoe je kunt track-standen en achteruit fietsen, maar ook de mode die ermee te maken heeft, alleycats, noem maar op.
We zijn op zoek naar 10 mensen die het leuk vinden om te brainstormen over deze tentoonstelling, en die er een rol in willen spelen.
Iemand interesse?
(en doe Willem de groeten

/Marten
tentoonstelling Fixie
Ik lees nu pas deze post. Graag zou ik mij aansluiten bij de brainstorm van de tentoonstelling. Ik ben zelf Industrieel ontwerper, fixie-rijder en fixie-bouwer (zie: http://fixedgearthehague.blogspot.com/ ) dus lijkt me leuk om over mee te denken.
Laat mij aub weten of jullie nog opzoek zijn naar creatieve ideeën.
Groeten,
Jurgen
Laat mij aub weten of jullie nog opzoek zijn naar creatieve ideeën.
Groeten,
Jurgen
Jurgen, koekje,
leuk dat jullie interesse hebben.
We gaan wekelijks of twee-wekelijks op dinsdagavond een brainstorm organiseren, met een biertje en een hapje.
Morgen is de eerste. Vijzelstraat 68 (Mediamatic BANK), om 19.00 uur. Komen jullie? Fiets mag mee naar binnen
Sedatif is van de partij.
groet,
evelyn
leuk dat jullie interesse hebben.
We gaan wekelijks of twee-wekelijks op dinsdagavond een brainstorm organiseren, met een biertje en een hapje.
Morgen is de eerste. Vijzelstraat 68 (Mediamatic BANK), om 19.00 uur. Komen jullie? Fiets mag mee naar binnen

Sedatif is van de partij.
groet,
evelyn