Mediamatic's tentoonstelling over fixies/fietsen/street cult

Fietsen met een vast verzet. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
eve
Mediamatic's tentoonstelling over fixies/fietsen/street cult

Bericht door eve » di jan 12, 2010 1:44 pm

Mediamatic (mijn werkgever) wil deze zomer een tentoonstelling maken over fixed gear fietsen en alles wat daarmee samenhangt. Bijvoorbeeld workshops hoe je je fiets kunt ombouwen tot een fixie, hoe je kunt track-standen en achteruit fietsen, maar ook de mode die ermee te maken heeft, alleycats, noem maar op.

We zijn op zoek naar 10 mensen die het leuk vinden om te brainstormen over deze tentoonstelling, en die er een rol in willen spelen.

Iemand interesse?

marten

Re: Mediamatic's tentoonstelling over fixies/fietsen/street

Bericht door marten » di jan 12, 2010 2:09 pm

joayeve schreef:Mediamatic (mijn werkgever) wil deze zomer een tentoonstelling maken over fixed gear fietsen en alles wat daarmee samenhangt. Bijvoorbeeld workshops hoe je je fiets kunt ombouwen tot een fixie, hoe je kunt track-standen en achteruit fietsen, maar ook de mode die ermee te maken heeft, alleycats, noem maar op.

We zijn op zoek naar 10 mensen die het leuk vinden om te brainstormen over deze tentoonstelling, en die er een rol in willen spelen.

Iemand interesse?
Je bent in ieder geval nog op tijd voor een fact finding mission naar de NAHBS en de EHBE!
(en doe Willem de groeten ;) )
/Marten

matador

tentoonstelling Fixie

Bericht door matador » za jan 23, 2010 7:22 pm

Ik lees nu pas deze post. Graag zou ik mij aansluiten bij de brainstorm van de tentoonstelling. Ik ben zelf Industrieel ontwerper, fixie-rijder en fixie-bouwer (zie: http://fixedgearthehague.blogspot.com/ ) dus lijkt me leuk om over mee te denken.

Laat mij aub weten of jullie nog opzoek zijn naar creatieve ideeën.

Groeten,

Jurgen

koekie

Bericht door koekie » za jan 23, 2010 9:50 pm

Interesse zeker wel, tijd is een ander verhaal, maargoed.

eve

Bericht door eve » ma feb 08, 2010 1:00 pm

Jurgen, koekje,
leuk dat jullie interesse hebben.

We gaan wekelijks of twee-wekelijks op dinsdagavond een brainstorm organiseren, met een biertje en een hapje.

Morgen is de eerste. Vijzelstraat 68 (Mediamatic BANK), om 19.00 uur. Komen jullie? Fiets mag mee naar binnen :-)
Sedatif is van de partij.

groet,
evelyn

koekie

Bericht door koekie » ma feb 08, 2010 1:52 pm

Ay, morgen al :shock:...
Dat wordt moeilijk want ik heb al een tijdje wat staan die avond.
Kleine kans dat ik wat kan regelen op zo'n korte termijn. Dus ik vrees dat ik er niet bij kan zijn.
Wel zou ik dan graag op de hoogte gehouden willen worden van wat er die avond besproken is.

Plaats reactie