bij het bestellen van de nieuwe jucy 3 van de reeks oktober 08 zit de dichting in de calliper niet zo goed !
deze lekken op de schijf en zorgen voor heel wat miserie ! vandaag zal ik de invoeder van belgie en nederland nog verwittigen over dit probleem , bij mij weten is dit nog niet gekent ! ???
opletten dus als je een jucy 3 setje koopt
ps datum staat op de remkklouw zelf aan de onderkant van de linker piston.....
avid jucy 3 productie foutje
Moderator:Beheerders
Re: avid jucy 3 productie foutje
tsja, als je zulke goedkope rotzooi koopt dan vraag je natuurlijk om problemen...moet je ook niet lopen piepen achteraf.....goedkoop is immers duurkoop in MTB-land.thacrasher schreef:bij het bestellen van de nieuwe jucy 3 van de reeks oktober 08 zit de dichting in de calliper niet zo goed !
deze lekken op de schijf en zorgen voor heel wat miserie ! vandaag zal ik de invoeder van belgie en nederland nog verwittigen over dit probleem , bij mij weten is dit nog niet gekent ! ???
opletten dus als je een jucy 3 setje koopt
ps datum staat op de remkklouw zelf aan de onderkant van de linker piston.....
dusssssss©
Zo Boss, lekker genuanceerd.
Juicy's zijn niet mijn favoriete remmen, maar toch wel behoorlijk hoor. Je mag er van verwachten dat ze niet lekken, natuurlijk ook als het het goedkoopste model uit de serie is.
Ik vind de vraag van DeKerf's interessanter, eigenlijk. Tot nu wel een hele hoop paniek om een probleem dat we tot nu toe niet echt duidelijk in beeld gebracht hebben gekregen.

Juicy's zijn niet mijn favoriete remmen, maar toch wel behoorlijk hoor. Je mag er van verwachten dat ze niet lekken, natuurlijk ook als het het goedkoopste model uit de serie is.
Ik vind de vraag van DeKerf's interessanter, eigenlijk. Tot nu wel een hele hoop paniek om een probleem dat we tot nu toe niet echt duidelijk in beeld gebracht hebben gekregen.