avid jucy 3 productie foutje

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
thacrasher
avid jucy 3 productie foutje

Bericht door thacrasher » wo jan 14, 2009 8:58 am

bij het bestellen van de nieuwe jucy 3 van de reeks oktober 08 zit de dichting in de calliper niet zo goed !
deze lekken op de schijf en zorgen voor heel wat miserie ! vandaag zal ik de invoeder van belgie en nederland nog verwittigen over dit probleem , bij mij weten is dit nog niet gekent ! ???

opletten dus als je een jucy 3 setje koopt

ps datum staat op de remkklouw zelf aan de onderkant van de linker piston.....

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » wo jan 14, 2009 9:28 am

Je concludeert dat de hele serie/deel van de serie fout is op basis van 1 door jouw gecontroleerde rem, of door meerdere...? :?

BOSS
Contacteer:

Re: avid jucy 3 productie foutje

Bericht door BOSS » wo jan 14, 2009 12:32 pm

thacrasher schreef:bij het bestellen van de nieuwe jucy 3 van de reeks oktober 08 zit de dichting in de calliper niet zo goed !
deze lekken op de schijf en zorgen voor heel wat miserie ! vandaag zal ik de invoeder van belgie en nederland nog verwittigen over dit probleem , bij mij weten is dit nog niet gekent ! ???

opletten dus als je een jucy 3 setje koopt

ps datum staat op de remkklouw zelf aan de onderkant van de linker piston.....
tsja, als je zulke goedkope rotzooi koopt dan vraag je natuurlijk om problemen...moet je ook niet lopen piepen achteraf.....goedkoop is immers duurkoop in MTB-land.

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

mateis

Bericht door mateis » wo jan 14, 2009 1:47 pm

Zo Boss, lekker genuanceerd. :D

Juicy's zijn niet mijn favoriete remmen, maar toch wel behoorlijk hoor. Je mag er van verwachten dat ze niet lekken, natuurlijk ook als het het goedkoopste model uit de serie is.

Ik vind de vraag van DeKerf's interessanter, eigenlijk. Tot nu wel een hele hoop paniek om een probleem dat we tot nu toe niet echt duidelijk in beeld gebracht hebben gekregen.

Plaats reactie