Haro 357 magnum, where to find

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
soulrider
Haro 357 magnum, where to find

Bericht door soulrider » zo dec 16, 2007 7:47 pm

ik ben op zoek naar een Hro 357 magnum frame, na lang zoeken lijkt mij dit een mooi maar ook goed frame, alleen is het erg moeilijk ook na lang googelen een site of bedrijf te vinden welke deze leveren in europa, ik hoop via deze weg er 1 te vinden.

hierbij een link van het frame.
http://www.harobikes.com/atb/magnum.php

Mvg thomas.
=Tit crew= Titanium travelers
-=Kona Coiler Deelux=- -=Travis triple Ti=-

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » zo dec 16, 2007 8:28 pm

Je zult je moeten wenden tot de Haro dealers in de US, maar zelfs dan is de kans klein er een ongebruikt te vinden. Haro heeft voor 07 de Magnum uit productie gehaald, wegens te hoge kosten en te weinig vraag/afzet. De kans dat een dealer dit frame zelf op voorraad heeft liggen, is klein.

Je kan proberen op het Haro-forum op www.mtbr.com eens rond te vragen. Daar loopt ook Jill rond, zij is de marketing manager van Haro. Ze heeft misschien nog wel inzicht in waar je wellicht kunt slagen. Binnen europa is vrijwel een bekeken zaak.

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo dec 16, 2007 8:52 pm

Persoonlijk denk ik dat het beter is een goed DH frame te kopen asls je een DH frame haalt. Mick Hannah heeft in zijn Haro tijd meerdere van deze frames gebroken, in Willingen had hij er zelfs een na 1 trainingsrun al stuk, dus kwaliteit is het volgens mij niet, daarbij is hij ook nog erg lelijk, imho.

Don

Bericht door Don » ma dec 17, 2007 1:54 pm

Als ik zo vrij mag zijn, waarom wil je in vredesnaam een Haro?
Helemaal als je je bedenkt dat het lastiger gaat worden dan een half gesneden wit bij de bakker.
Zondagsrijder

Plaats reactie