ik ben op zoek naar een Hro 357 magnum frame, na lang zoeken lijkt mij dit een mooi maar ook goed frame, alleen is het erg moeilijk ook na lang googelen een site of bedrijf te vinden welke deze leveren in europa, ik hoop via deze weg er 1 te vinden.
hierbij een link van het frame.
http://www.harobikes.com/atb/magnum.php
Mvg thomas.
Haro 357 magnum, where to find
Moderator:Beheerders
=Tit crew= Titanium travelers
-=Kona Coiler Deelux=- -=Travis triple Ti=-
-=Kona Coiler Deelux=- -=Travis triple Ti=-
Je zult je moeten wenden tot de Haro dealers in de US, maar zelfs dan is de kans klein er een ongebruikt te vinden. Haro heeft voor 07 de Magnum uit productie gehaald, wegens te hoge kosten en te weinig vraag/afzet. De kans dat een dealer dit frame zelf op voorraad heeft liggen, is klein.
Je kan proberen op het Haro-forum op www.mtbr.com eens rond te vragen. Daar loopt ook Jill rond, zij is de marketing manager van Haro. Ze heeft misschien nog wel inzicht in waar je wellicht kunt slagen. Binnen europa is vrijwel een bekeken zaak.
Je kan proberen op het Haro-forum op www.mtbr.com eens rond te vragen. Daar loopt ook Jill rond, zij is de marketing manager van Haro. Ze heeft misschien nog wel inzicht in waar je wellicht kunt slagen. Binnen europa is vrijwel een bekeken zaak.
-
Persoonlijk denk ik dat het beter is een goed DH frame te kopen asls je een DH frame haalt. Mick Hannah heeft in zijn Haro tijd meerdere van deze frames gebroken, in Willingen had hij er zelfs een na 1 trainingsrun al stuk, dus kwaliteit is het volgens mij niet, daarbij is hij ook nog erg lelijk, imho.