sinTesi Python full suspension frame.

Waarschijnlijk heeft de persoon in kwestie niet zo veel geluk met het verkopen van het frame watn hij heeft het nu al beina een half jaar staan. Ik ben er in der tijd verder niet op in gegaan omdat er een paar onverwachte uitgaven om de hoek kwamen kijken die op dat moment voorrang hadden.
Ik heb alleen nog steeds geen idee wat het eigenlijke gebruiksgebied van dit frame is. Op de sintesi site staat voor de python2 als gebruik alles tussen XC en lichte freeride/DH maar geld dat ook voor dit frame?
Ik rijd momenteel hoofdzakelijk in NL maar wil als Groningen af is daar ook wel eens een afdaling proberen en als ik me daar wat vertrouwd op voel eens een paar keer naar een duits park gaan om de freeride tracks uit te proberen. Eigenlijk wil ik dus een alleskunner...
Is dit frame daar geschikt voor? en weet iemand misschien of er disk mounts op zitten?
de vraag over de disk mounts is inmiddels beantword, er zitten montagepunten voor een adapter op. Weet alleen nog niet of ik ooit een dergelijke adapter zal kunnen bemachtigen

het gaat trouwens alleen om het frame, ik heb al een beter voorfork.
Alvast bedankt, Jan