Zand er over schreef:
Santos met staal... ::) ::) de vraag is alleen wie gaat het kopen??
Ik
Erikje
Moderator:Beheerders
Zand er over schreef:
Erikje schreef:
[Zand er over schreef:
Ik
Erikje
Ik heb wel eens een babyblauwe rond zien rijden, ergens in de buurt van Warmond......Zand er over schreef: die sub is zeker een leuke fiets.. heb er alleen nog nooit een in het wild gezien...
dubbelop schreef:
[Erikje schreef:
[Zand er over schreef:
Ik
Erikje
En zo zullen er beslist meer zijn. Zoals iemand anders ook al zei: Robbert (Rutgrink, Santos-baas) maakt dingen waar vraag naar is. Heb je bijvoorbeeld die sortering S.U.B.s gezien? Zo maken ze sinds vorig jaar ook een stalen reisfiets. Niet dat die aludingen spontaan breken, maar er blijken genoeg mensen staal te willen om het rendabel te maken. Nou, dan maak je dat toch? Dat soort dingen geven een klein bedrijf bestaansrecht. Met "meer van hetzelfde" kom je er niet, dan koopt men wel een Cube of een Giant of een <vulmaarin>.
Nixol schreef:Zand er over schreef:
die sub is zeker een leuke fiets.. heb er alleen nog nooit een in het wild gezien...
Ik heb wel eens een babyblauwe rond zien rijden, ergens in de buurt van Warmond......
dubbelop schreef:
Ik heb trouwens hier een paar foto"s gezet. Met onder meer de Duratec Big Bang racetandem ("slechts" € 2.800 met Dura Ace / Ultegra!)
Pogo schreef:
Vandaag ook weer eens (na 3 jaar) op de beurs wezen kijken en wat ik al verwachte kwam uit, FUNBOX deed het erg goed, daar was het gezellig en er was wat te zien/doen en de stand van Chopperdome vond ik ook wel gaaf maar 10 euro om fietskes te kijken, de eerst komende 3 jaar weer niet !! ;D
Sjittie #45 schreef:
ik had ook een heleboel fotoos gemaakt op de bikemotion maar omdat ik nog aan het ontnuchteren was en weinig had gegeten trilde ik een beetje erg :P
deze fotoos zijn nog wel redelijk
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... userid=527
edit: ik heb ook nog een paar filmpjes van de shore en wat tricks van die Bmxers moet ff kijken waar ik die ga upploaden
Smoothless schreef:
Mail me effe ofzo ik kan wel iets regelen