Re:onderbroek tijdens het biken?
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
i.v.m. de het andere topic: uhhh een beetje lullig.....wie wel en wie niet
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=5608
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=5608
Ikke in ieder geval niet... het irriteert emorm zoiets tussen je benen, dan maar een extra korte fietsbroek, zit veel fijner ::)
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dn Helle schreef:
dan maar een extra korte fietsbroek, zit veel fijner
Dat mag je weer even uitleggen.
Zou je iets onder je fietsbroek aantrekken (er van uitgaande dat die fietsbroek strak is met een zeem), dan zou dit het hele effect van dat zeem teniet doen. De naden in je onderborek zorgen er juist voor dat de huid in je kruis en liezen gaat irriteren en uiteindelijk kapot gaat... Pijnlijk.
Kan me voorstellen dat dit voor UA e.d. niet echt opgaat , omdat je daar (denk ik) minder lang achter elkaar op het zadel zit...
Een korte fietsbroek met zeem... en dan een lange fietsbroek met zeem eroverheen :P
Maar wat bedoel je met onderbroek Boxershort of echt zo"n strak onderbroekske.Slip
kdenk niet dat dat veel boeit... een fietsbroek duwt sowieso al in die naden, maar een slip zal eerderschuren dan een BS
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Castelli Progetto for ever!
Ik houd gewoon mijn strakke boxxxershort onder mijn fietsbroek aan, heb ik nog nooit problemen mee gehad, en ik zit tot 6 uur non stop op de fiets (soms, heel soms).
Nooit me boXxXxXer aan, dit om bij het tegenkomen van vrouwelijk schoon sneller tot de daad over te kunnen gaan.
Ik heb altijd een strakke onderbroek aan bij het biken, dit om met het jumpen en zo niet effe met mijn ballen tussen mijn been en zadel te zitten.
mja, en dit is errrruuuuggg pijnlijk kan ik je vertellen
klein dropoffje, en een bocht naar rechts, ik vergeet het noooit weer
klein dropoffje, en een bocht naar rechts, ik vergeet het noooit weer
DiTemp schreef:
Nooit me boXxXxXer aan, dit om bij het tegenkomen van vrouwelijk schoon sneller tot de daad over te kunnen gaan.
Aaah, ja, om dezelfde reden heb ik standaard een condoom om mijn joekeloekes, maar bij het fietsen knip ik daar liever eerst zweetgaatjes in. Overigens soms ook genant bij een druk openbaar toilet, maar ja, das mijn zaak he

IK heb hiero in -17 gefietst, dan ben je echt wel blij dat je een onderbroek aan hebt, anders vriest echt al je mannelijkheid eraf. Tevens wordt zo een zeem echt goor met al die slip sporen erin.
-
De vraag alleen al.
-
- Contacteer:
edwardje schreef:
IK heb hiero in -17 gefietst, dan ben je echt wel blij dat je een onderbroek aan hebt, anders vriest echt al je mannelijkheid eraf. Tevens wordt zo een zeem echt goor met al die slip sporen erin.
Hoe komen die slipsporen erbij jouw in dan?? lamme sluitspier ;D ;D ;D
Soms wel...
Dat is dan meestal dat ik ze vergeten ben uit te doen ,en dan te lui ben om me weer helemaal uit te kleden!
Niet dat ik er dan veel last van heb ofzo, maar die randjes begin j eop den duur wel te voelen natuurlijk.
Dat is dan meestal dat ik ze vergeten ben uit te doen ,en dan te lui ben om me weer helemaal uit te kleden!
Niet dat ik er dan veel last van heb ofzo, maar die randjes begin j eop den duur wel te voelen natuurlijk.
- Xircuit
- Contacteer:
moet zeggen, sinds dit onderwerp op DP staat heb ik het ook geprobeerd....ben verslaafd ;D!
Wat heb je geprobeerd? zonder??
dit is wel de leukste poll van allemaal!!!
- Xircuit
- Contacteer:
rijden zonder onderbroekDn Helle schreef: Wat heb je geprobeerd? zonder??
beviel dus goed

::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Ok dan....
Wat ik me afvraag is of mensen niet last krijgen van de randen van de korte fietsbroek zelf... het is een beetje offtopic...
Ik heb namelijk de laatste tijd last van de randen bij de bovenbenen.. daar schuurt het nogal... Of is ie versleten?
Ok dan....
Wat ik me afvraag is of mensen niet last krijgen van de randen van de korte fietsbroek zelf... het is een beetje offtopic...
Ik heb namelijk de laatste tijd last van de randen bij de bovenbenen.. daar schuurt het nogal... Of is ie versleten?
Dn Helle schreef:
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Ok dan....
Welke randen bedoel je?
O...je bedoeld dat neopreenspul zodat hij goed blijft zitten? Heb ik ook wel last van. Grotere maat kopen kan een oplossing zijn. Maar het deert mij niet zo. Denk eigenlijk dat je dat altijd wel wat hebt.
JD
JD
Ja die neopreenranden... kwam niet op de naam.... is onderaan de de broekpijp. Maar ik moet toch binnenkort een nieuwe kopen want die ik nu heb is gewoon versleten
- @sph@ltdude
- Contacteer:
De grippers! Er zijn ook broeken zonder grippers verkrijgbaar, maar niet zo veel.