hallo,
wilde het toch even kwijt.
heb op een Duits forum een deville uit 2016 gekocht. geen bon of niks. helaas na de 4de rit verloor die opeens zijn veerweg.
dus na lang zoeken helaas geen shop kunnen vinden die het kon fixen voor me.
dus uiteindelijk met tegenzin Bos een mail gestuurd.
had redelijk wat spookverhalen gehoord!
bleek allemaal onzin. super contact. zeer snelle antwoorden op mails.
en uiteindelijk vork onder garantie gemaakt. en binnen 3 dagen na ontvangst alweer retour.
kan niet anders zeggen als top service.
super service van Bos
Moderator:Beheerders
-
- Berichten:584
- Lid geworden op:vr jan 12, 2007 10:46 am
- Locatie:nijmegen
-
- Berichten:2836
- Lid geworden op:za jul 02, 2005 12:36 am
- Locatie:limburg
- Contacteer:
-
- Berichten:584
- Lid geworden op:vr jan 12, 2007 10:46 am
- Locatie:nijmegen