Ja, Deore, geen Deore XT. Daar adverteer je mee.gerhard schreef:Ik heb mijn crankset type nagezocht en deze is ook van deore dus shut up en loop mij niet op te fokken ja wat je nu wel doet
Die oude indiaan probeert je alleen maar te helpen...
Moderator:Beheerders
Ja, Deore, geen Deore XT. Daar adverteer je mee.gerhard schreef:Ik heb mijn crankset type nagezocht en deze is ook van deore dus shut up en loop mij niet op te fokken ja wat je nu wel doet
Dan ben je genaaid. Punt.gerhard schreef:..... ik kan hier echt zo boos om worde ik heb mijn mtb voor €230 laten maken bij vliek in ermelo en ik vroeg wat er op kwam qua onderdelen en die persoon zij DEORE XT PUNT discussie geslote
Nogal ja. Maar daar hoeft Gerhard de nieuwe eigenaar niet voor op te laten draaien. Zeg gewoon dat het een Deore crankstel is. En dat de cassette geen XT is maar een HG50. (geen spider)Frosty schreef:Dan ben je genaaid. Punt.gerhard schreef:..... ik kan hier echt zo boos om worde ik heb mijn mtb voor €230 laten maken bij vliek in ermelo en ik vroeg wat er op kwam qua onderdelen en die persoon zij DEORE XT PUNT discussie geslote