TNNZ 2016
Moderator:Beheerders
Ik zou de TNNZ ook graag een keer fietsen in 2017 met een aantal vrienden. De route komt door mijn lokale trainings gebied. 't Hengelse Zand. Hier heb ik eventueel nog wel wat suggesties voor. Paar extra singletracks en klimmetjes waar nu zandwegen worden gepakt.
Bij Elten liggen ook erg mooie paden waar niks mee wordt gedaan. DIt begrijp ik wel omdat dit de route weer een aantal km langer maakt. Wel haast jammer om ze niet mee te pakken.
Ik zou graag de hele track bemachtigen, hoe krijg ik dit voor elkaar?
Alvast bedankt!
Bij Elten liggen ook erg mooie paden waar niks mee wordt gedaan. DIt begrijp ik wel omdat dit de route weer een aantal km langer maakt. Wel haast jammer om ze niet mee te pakken.
Alvast bedankt!
Stuur een bericht of mail de koers-directeur. En als je dan het contract tekent, ben je de man.Roderic schreef:Ik zou de TNNZ ook graag een keer fietsen in 2017 met een aantal vrienden. De route komt door mijn lokale trainings gebied. 't Hengelse Zand. Hier heb ik eventueel nog wel wat suggesties voor. Paar extra singletracks en klimmetjes waar nu zandwegen worden gepakt.
Alvast bedankt!
Humps are for camels